Miksi Frendien Monica oli sellainen miellyttäjä?
Johtuiko koulukiusaamisesta?
Hän aina siivosi, puunasi ja kokkaili ja harvoin sai muilta kiitosta kummempaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska käsikirjoittaja niin päätti.
Sinulle saattaa tulla yllätyksenä että Monica oli fiktiivinen hahmo.
Taidat olla suosittu henkilö illanistujaisissa
Mun illanistujaisissa ei puida fiktiivisten henkilöiden elämäntarinoita...
Mitä mieltä tuollaisessa on? Mitä hyötyä kenellekään??
Eli toisin sanoen sinun illanistujaisissa ei myöskään koskaan keskustella (kauno)kirjallisuudesta.
Ja mitä hyötyä fiktiivistäkin henkilöistä keskustelussa on? Kaikki analysointi, reflektointi ja henkilön ymmärtäminen erilaisita näkökulmista katsottuna kehittää kykyä ajatella moniulotteisesti.
En ymmärtänyt tästä mitään, mutta edelleen, mun illanistujaisissa ei fiktiivisistä henkilöistä jauheta. Me puhutaan temppareista ja muita. Ne on sentään oikeita ihmisiä.
Älä omi toisten keskusteluja.
T. Se, joka ei Monican taustojen jauhamisesta saa kiksejä.
Ei se ollut omimista, vaan avointa pilkkaa. Karrikoin siis tyhmyyttä edustavaa kommenttiasi jatkamalla siinä esiitynyttä tyhmyyttä vielä pidemmälle.
Ei Monica ole miellyttäjä. Oletko katsonut koko sarjan? Monica päsmäröi koko ajan muita, oikea justiina. Ei siedä häviämistä vaan pakkomielle voittamiseen ja pärjäämiseen muutenkin. Jollain kurssilla oli, niin koko ajan viittasi ja päti.
Siivousvimma ja ruoanlaitto ja "kaiken pitää olla täydellistä ja omilla paikoillaan" on ennemminkin OCD eikä miellyttämisenhalua. Pakko-oireinen häiriö siis.
Rachel on tuossa sarjassa se miellyttäjä, aina mm myötäilee Monicaa, Monica saa johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska käsikirjoittaja niin päätti.
Sinulle saattaa tulla yllätyksenä että Monica oli fiktiivinen hahmo.
Taidat olla suosittu henkilö illanistujaisissa
Mun illanistujaisissa ei puida fiktiivisten henkilöiden elämäntarinoita...
Mitä mieltä tuollaisessa on? Mitä hyötyä kenellekään??
Eli toisin sanoen sinun illanistujaisissa ei myöskään koskaan keskustella (kauno)kirjallisuudesta.
Ja mitä hyötyä fiktiivistäkin henkilöistä keskustelussa on? Kaikki analysointi, reflektointi ja henkilön ymmärtäminen erilaisita näkökulmista katsottuna kehittää kykyä ajatella moniulotteisesti.
En ymmärtänyt tästä mitään, mutta edelleen, mun illanistujaisissa ei fiktiivisistä henkilöistä jauheta. Me puhutaan temppareista ja muita. Ne on sentään oikeita ihmisiä.
Älä omi toisten keskusteluja.
T. Se, joka ei Monican taustojen jauhamisesta saa kiksejä.
Ei se ollut omimista, vaan avointa pilkkaa. Karrikoin siis tyhmyyttä edustavaa kommenttiasi jatkamalla siinä esiitynyttä tyhmyyttä vielä pidemmälle.
On sulla huvit... Ei ihme että availet tällaisia ketjuja...
Frendit on tv-sarja, ei oikeaa elämää.
Ei miellyttämisessä mitään vikaa ole.
Silloin voi koitua ongelmaksi jos joku kokee sen ongelmaksi tai joitain ärsyttää tuollainen niin, että haluaa kostaa siitä ja tekee pahuuksia sen takia?