Onko sinusta riittävä perustelu tapaamisen perumiselle, se että ei jaksa?
Minusta se on sama kuin ei huvita, eli keskarin näyttäminen
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä sitten oikeus pilata väsyneenä muiden tunnelmaa?
No ei ole ihan normaalia olla väsyneenä, muuten kuin sairaana
Riippuu siitä mitä se oikeasti tarkoittaa. Jos ei jaksa kivun, valvomisen, sairauden tms takia niin tietysti on. Jos ei vaan huvita just tänään ja ajattelee että toisen voi aina nähdä myöhemmin kun itseä sattuu paremmin huvittamaan, niin en usko että kovin kauan se toinenkaan jaksaa tapaamisia sopia.
Jos olisi oikeasti jaksamisesta kyse niin942 eiköhän henkilö palaisi asiaan tai ehdottaisi uutta ajankohtaa. Jos "ei jaksa" niin kuvio on aika selvä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Ihmiset eivät ole mitään koneita, joita joku itsevaltiaaksi itsensä ylentänyt voi ohjailla nappuloita painelemalla.
Outo ajatus, että yhdessä sovittu tapaaaminen olisi jotain itsevaltaista nappuloiden painelua.
Vierailija kirjoitti:
Jos esim tavallisen työpäivän jälkee 'ei jaksa' niin ihmettelisin vähän ilman lisäselitystä. Esim ei ole nukkunut yöllä yhtään kun lapsi valvotti tms. Mutta jos muuten vaan ei jaksa, niin seurani ei vaan ehkä kiinnosta
Rasittavaa yliajattelua.
Vierailija kirjoitti:
AP haluaa, että kaveri tulee tapaamiseen ja nukahtaa pellille istualtaan. Tosi hyvä kaveri olet.
Sitten pääsee siitä ruoskimaan ja kyselemään palstalaisten mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Ihmiset eivät ole mitään koneita, joita joku itsevaltiaaksi itsensä ylentänyt voi ohjailla nappuloita painelemalla.
Outo ajatus, että yhdessä sovittu tapaaaminen olisi jotain itsevaltaista nappuloiden painelua.
Vielä oudompi ajatus on, että toinen vetää lapsellisesti herneen nenäänsä, jos ei nyt sitten jostain syystä jaksakaan tavata eikä tarjoa juurta jaksain selvitystä sille miksi ei, sillä kukaan ei ole tilivelvollinen yhtään mistään syystä.
Näköjään palstan kulttuurissa on ihan normi perua tapaaminen kuin vähän väsyttää. Mitä te oikein teette, jos olette noin lopenuupuneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos esim tavallisen työpäivän jälkee 'ei jaksa' niin ihmettelisin vähän ilman lisäselitystä. Esim ei ole nukkunut yöllä yhtään kun lapsi valvotti tms. Mutta jos muuten vaan ei jaksa, niin seurani ei vaan ehkä kiinnosta
Rasittavaa yliajattelua.
Tai sitten näillä ihmisillä on enemmän tai vähemmän kieroja ihmissuhteita ympärillä ja sen takia ajattelevat noin. Eivät ole tottuneet vilpittömyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään palstan kulttuurissa on ihan normi perua tapaaminen kuin vähän väsyttää. Mitä te oikein teette, jos olette noin lopenuupuneita?
Sitähän sinä eikä kukaan muukaan voi tietää miksi väsyttää ja kuinka paljon. Kukaan kun ei ole tilivelvollinen eikä varmastikaan kerro jälkeenpäinkään, jos asenne on jo valmiiksi tuo, että sieltä on tulossa väninää ja urputusta vastoin parempaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä sitten oikeus pilata väsyneenä muiden tunnelmaa?
No ei ole ihan normaalia olla väsyneenä, muuten kuin sairaana
Hyvä tietää, olen siis sairas jos olen huonosti nukkunut? Olen myös sairas kun ole töissä ollut koko päivän jalkojen päällä ja kaikki asiakkaatkin on ihme kitisijöitä joiden mielestä asiakapalvelijoita saa haukkua?
Vierailija kirjoitti:
Olen kannatellut emotionaalisesti yksin itseni JA muut pienestä pitäen. Enää en jaksa. En tee mitään, mitä en jaksa TAI ei huvita tehdä.
Lähtökohtaisesti ihan pienen väsyn takia ei mielestäni oo ok perua, olen itse kipupotilas ja näen kyllä vaivaa muiden puolesta enkä peru kovin pienestä syystä. Ystävien kesken voidaan kertoa, että nyt on liian vaikea tilanne ja ymmärrystä löytyy heti. Sairauden, lasten kanssa valvomisen jne jne takia saa olla liian väsynyt, mut jos on vaan "ikävä fiilis" niin kyl siinä kannattaa miettiä miten paljon välittää toisesta..
Jos tapaaminen on sovittu, on ihmisen hoidettava asiansa niin, että tapaamisajan koittaessa jaksaa. Yleensähän tuolla kommentilla ei kuitenkaan viitata väsymykseen vaan viitsimiseen, eli tarkoittaa että ei nyt huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainahan tapaamisen voi siirtää mikäli on tarve? esim. tulee jokin flunssa tms. tapaturma,
flunssa tai tapaturma on aika lailla eri asia
Flussa voi olla juuri sen väsymyksen ja jaksamattomuuden syynä tai semmoinen vetämätön olo kaikenlaisen touhotuksen jälkeen. Kuka tahansa on parempaa seuraa kun on saanut sopivasti levätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainahan tapaamisen voi siirtää mikäli on tarve? esim. tulee jokin flunssa tms. tapaturma,
flunssa tai tapaturma on aika lailla eri asia
Flussa voi olla juuri sen väsymyksen ja jaksamattomuuden syynä tai semmoinen vetämätön olo kaikenlaisen touhotuksen jälkeen. Kuka tahansa on parempaa seuraa kun on saanut sopivasti levätä.
Eiköhän perumisen syy sitten ole flunssa eikä 'ei jaksa'
On totta kai riittävä. Yksi ymmärrettävimmistä syistä. Tyhjästä on paha nyhjäistä energiaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Riippuu tilanteesta. Onko henkilö terve työikäinen vai onko hänellä syöpähoidot kesken? Jos toinen on matkannut useamman tunnin tapaamista varten tai vaikka kokannut illallisen niin perumiseen pitää olla aika hyvä syy. Jos normaalisti nähdään joka viikko niin joskus voi sanoa ettei nyt tänään mitenkään jaksa lähteä sinne kahvilaan missä yleensä tavataan, nähdään taas ensi viikolla.
En helposti peru, joten jos vetoan väsymykseen, olen oikeasti väsynyt. Nuorena saatoin sopia kaikenlaista sen kummemmin miettimättä, ja sitten olla tapaamisella vaan hiljainen möykky, jonka päässä humisee - olen sittemmin oppinut ottamaan aikaa levolle ja palautumiselle.
Toisaalta eipä se kenenkään asia ole arvioida toisten syitä perumiselle tai sille, ettei voi nähdä. Everyone you know is fighting a battle you know nothing about.
AP haluaa, että kaveri tulee tapaamiseen ja nukahtaa pellille istualtaan. Tosi hyvä kaveri olet.