Maksaisitko kengistä 150€?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
En. Tuolla hinnalla tuskin saa kunnollisia.
Kyllä jo satasellakin voi saada ihan kunnolliset nahkakengät, ja tuossa 140-160-lu0kassa on paljon oikeinkin hyviä kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mummot maksaa nastakengistä vaikka mitä jos marttakerhon akat suosittelee.
Kiitos muistutuksesta!
Olin jo unohtanut että oston itselleni nelikymppislahjaksi nastakengät kevät aleista. Jotkut ulkoilee muutenkin kuin bussipysäkille.
Kyllä maksaisin. Laadukkaita kenkiä ei juuri tuota halvemmalla edes saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Tuolla hinnalla tuskin saa kunnollisia.
Kyllä jo satasellakin voi saada ihan kunnolliset nahkakengät, ja tuossa 140-160-lu0kassa on paljon oikeinkin hyviä kenkiä.
Ei voi ja ei ole, ei ainakaan miehille.
Jotkut maksavat kengistä 150€ ja väittävät olevansa köyhiä😁
Jos on aivan pakko. Itselläni on jalat, joihin on vaikea löytää hyviä kenkiä. Sitten, kun sellaiset osuvat kohdalle, niin ei yleensä kannata jättää ostamatta ainakaan hinnan takia. Ei sitä mielellään maksele kauheita hintoja, mutta joskus niin vaan on tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhällä ei ole varaa ostaa jatkuvasti uusia kenkiä, joten täytyy kerralla satsata kunnollisiin. Tulee pidemmän päälle iso säästö, kun ostaa 150€ kengät, jotka kestävät vuosia sen sijaan että ostaisi 30€ kengät, jotka kestävät nippa nappa puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaa kerran kymmeneen vuoteen 150€ hintaiset kengät, niille tulee hintaa 15€/vuosi. Millä logiikalla tämä ei onnistu köyhältä?
Kyllä mulla on parikin tuon hintaista Italialaista laatukävrlykenkää. Halpakengistä lähtee pohja irti tai kuluu puhki muutamassa viikossa. Myös Suomalaiset kengät on nykyään ala-arvoista laatua.
Lenkkareiihin taas en satsaa yhtään mitään sen jälkeen kun EU Pakotti direktiivin että niiden pohjien pitää olla nopeasti maatuvat mikä aiheutti sen että ne murenevat käsiin..
Olen maksanut ice bug -talvikengistä. Koiralenkillä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyviä halvalla saa
Hyviä olen saanut 30€ - 270€ hinta välillä.
Juuri maksoin, ja tällä kertaa eivät edes ole nahkaa.
Tanskalainen, siellä suunnitellaan ja valmistetaan, laatumerkki ja ihan meni ulkonäkö edellä valinta (toki ovat hyvät jalassa ja selvitystyön jälk myös laatu ja materiaalit kestävät päivänvaloa) vähän "kimallusta" syksyyn😍.
Rakastan Salvatore Ferragamon kenkiä. Ne maksavat nykyään n. 1000€. Onneksi en pysty juurikaan enää niitä käyttämään jalkaongelmien takia, joten ei tarvitse ostaa uusia. Kaapissa on kyllä vielä useampi pari, joita käytän juhlissa, joissa ei tarvitse seistä tai kävellä paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä osaa ajatella mitään muuta kuin mummoja?
Tarjouksesta saa alle satasella hyviä kenkiä, jotka kestää muutaman vuoden käyttöä. Sellaiseksi on laatu mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mummopa käyttää kitkapohjakenkiä, koska hän haluaa mennä samoilla kengillä joka ikiseen kauppaan, mihin haluaa. Jos äitisi on noin järkivapaa, ei se tarkoita sitä, että kaikki luottaisivat mainostuksiin. Taisivat muuten olla seitsemisen vuotta sitten tuota 150 euron luokkaa, ovat aivan hyvässä kunnossa vielä eli noilla mennään varmaan toinenkin seitsenvuosikausi jos ei enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaa kerran kymmeneen vuoteen 150€ hintaiset kengät, niille tulee hintaa 15€/vuosi. Millä logiikalla tämä ei onnistu köyhältä?
Ne ei siellä kenkäkaupassa oikein arvosta, jos sanon, että maksan 10 vuoden osamaksulla. Ei oo oikein vaihtoehto sekään, että odotan 10 vuotta, että saan säästettyä tarvittavan summan.
Pakko maksaa, jopa juhlakengistä että pystyy kävelemään. Joskus enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja samoilla ihmisillä on satoja/tuhansia euroja vuodessa maksavia lemmikkejä😁
Riippuu kengistä. Olen ostanut kalliimpiakin, nahkasaappaita esimerkiksi ei tuohon hintaan saa. Toisaalta on minulla ollut parin kympin tennareitakin, tykkään pitää syyskelien aikaan koiralenkeillä kenkiä, joiden likaantumisella ei ole väliä. Yleensä tuohon käyttöön päätyvät valmiiksi kuluneet, joita ei enää muualla kehtaa käyttää.