Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä käynyt niin että ootte menettänyt kunnioituksen ystäväänne kohtaan kun teille on selvinnyt siitä uusia asioita?

Vierailija
02.09.2026 |

Ja vielä niin ettei ne asiat välttämättä edes suoranaisesti liity sinuun mutta muuttaa kuitenkin sun käsitystä siitä ihmisestä niin että kunnioitus menee ja ehkä koko ihmissuhde siinä samalla

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannuin kun selvisi että ystävä ei ollut kertonut miten heillä oikeasti menee avioliitossaan (todella ikäviä juttuja). Koin, että hän ei luota minuun ja otin etäisyyttä. Myöhemmin hän kertoi syyksi sen, että suojelee sillä lapsiaan, että ei kerro miehensä käytöksestä kaikille, lapset eivät siis tiedä ongelmista, mutta vaistoaisivat helposti jos muut käyttäytyvät kiusaantuneesti. Itse en ajattele ihan noin pitkälle, mutta oletan että hän tuntee lapsensa (ja myös minut, että naamani voi paljastaa liikaa), joten annoin hänelle anteeksi.

Vierailija
22/27 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on neljä läheistä ystävää. olemme tunteneet toisemme jo viisivuotiaasta lähtien, joten yllätyksiä ei tule. enempää en tarvitse kavereita, ym. turhia ihmisiä. me naiset kun taidetaan olla sellaisia draama-hakuisia ja draamaa luovia hahmoja. 45 vuotta ystävyyttä takana, eikä tämä akkalauma muutu, ennen kuin ristiuutisista alkaa löytymään tuttuja nimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ystäviensä moraalivartijat ovat mielenkiintoinen naisryhmä. Pelkäättekö, että ystävä iskee silmänsä seuraavaksi omaan mieheenne vai mistä moinen sievistely kumpuaa? Ystäviähän he eivät todellisuudessa teille ole, jos ystävän elämänvalinnat saavat teidät noin pahasti tolaltanne.

Mihin tällä kommentilla viitataan?

Vierailija
24/27 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/27 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ystäviensä moraalivartijat ovat mielenkiintoinen naisryhmä. Pelkäättekö, että ystävä iskee silmänsä seuraavaksi omaan mieheenne vai mistä moinen sievistely kumpuaa? Ystäviähän he eivät todellisuudessa teille ole, jos ystävän elämänvalinnat saavat teidät noin pahasti tolaltanne.

Naisryhmä? Itse oon ainakin mies. Ja totta kai sillä on merkitystä miten ystävä elämässään toimii, vaikutti se suoraan minuun tai ei. Se miten ihminen toimii, kertoo siitä ihmisestä ja sen arvoista. Jos toisen toiminta on täysin vastoin omia arvojani, en sellaista voi tai edes halua katsoa sormien läpi. Totta kai pyrin ensin asiasta keskustelemaan mutta jos se ei muuta mitään niin kyllä siinä sitten etäännytään. /Ap 

Vierailija
26/27 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan (yksi ihminen ystävästä kaveriksi johon ei kannata ihan hirveästi satsata.) Paljastui semmoinen teinimäinen kykenemättömyys ottaa itsestä vastuuta, ja uhriutuu lisäksi. Menee vaan itsellä aika paljon kunnioitusta tuollaisen takia.

Vierailija
27/27 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisryhmä? Itse oon ainakin mies. Ja totta kai sillä on merkitystä miten ystävä elämässään toimii, vaikutti se suoraan minuun tai ei. Se miten ihminen toimii, kertoo siitä ihmisestä ja sen arvoista. Jos toisen toiminta on täysin vastoin omia arvojani, en sellaista voi tai edes halua katsoa sormien läpi. Totta kai pyrin ensin asiasta keskustelemaan mutta jos se ei muuta mitään niin kyllä siinä sitten etäännytään. /Ap 

Tämä. Ihminen on sitä mitä hän tekee. Hassua ajatella, etteivät yksilön elämänvalinnat vaikuttaisi mitenkään siihen miten muut hänet näkevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä