Eipä sinkkuna olo muuten haittaa, mut kun tulee kipeäksi on kurjaa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun seurustelin häädin aina miehen kotiinsa siksi aikaa kun olin kipeänä, koska en jaksanut kipeänä tehdä hänelle ruokaa ja siivota hänen sotkujaan.
Miksi teit hänelle ruokaa ja siivosit hänen sotkujaan?
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun seurustelin häädin aina miehen kotiinsa siksi aikaa kun olin kipeänä, koska en jaksanut kipeänä tehdä hänelle ruokaa ja siivota hänen sotkujaan.
Naiset, joiden kanssa olen seurustellut, ovat tykänneet auttaa ja huolehtia minusta ollessani kipeä, vaikka olen varta vasten ilmaissut, että pärjään yksinkin. :) Kivoja ystävällisiä ja huolehtivaisia naisiakin on.
Minua haittaa sinkkuna ainoastaan seksin puute.
-mensan jäsen vuodesta 2001
Vierailija kirjoitti:
Kun olin vielä avioliitossa...
Kun mä olin lomalla, mä hoidin lapset. Kun mies oli lomalla, mä hoidin lapset.
Kun mä olin kotona, mä hoidin lapset. Kun mies oli kotona, mä hoidin lapset.
Kun mä olin sairaana, mä hoidin lapset. Kun mies oli sairaana... No, arvatkaapa.
Ei varmaan tarvitse edes mainita, että mä tietenkin hoidin kaikki kuskaamisen kodin ja päiväkodin välillä, samoin kuin kaikki kesken työpäivän tapahtuvat lääkäri-, koulu-, neuvola yms käynnit.
Erossa ei siis muuttunut mikään muu, kuin yksi hoidettava vähemmän.
Molemmat palkkatyössä 100% työajalla, vain äitiyslomat ja neljä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Minua haittaa sinkkuna ainoastaan seksin puute.
-mensan jäsen vuodesta 2001
Rahalla saa.
Ja avn miesten mukaan, jos olet keski-ikäinen, parikymppiset naiset on jonossa tyrkyttämässä itseään, sen kun valitset vaan 😂
Kipeänä on kivempi sairastaa yksin, flunssa, vatsatauti tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, joiden kanssa olen seurustellut, ovat tykänneet auttaa ja huolehtia minusta ollessani kipeä, vaikka olen varta vasten ilmaissut, että pärjään yksinkin. :) Kivoja ystävällisiä ja huolehtivaisia naisiakin on.
Niin tää on tätä. Miehelle sairastaminen parisuhteessa on kivempaa, koska nainen huolehtii miehestä kun mies on kipeä. Naiselle sairastaminen yksin on kivempaa koska parisuhteessa mies ei letkauta eväänsäkään naisen hyvinvoinnin eteen vaan nainen joutuu kiepänäkin huolehtimaan itsestään, miehestään ja lapsistaan. Yksisn ollessa tarvitsee huolehtia vain itsestään.
Minusta on ihanaa sairastaa yksin. Olin muutaman vuoden muistisairaan puolisoni omaishoitaja, onneksi sen ajan olin terve. Jos olisin silloin sairastunut, hänet olisi pitänyt saada hoitoon. Nyt ei tarvitse huolehtia kenestäkään.