Nautin sadistisesti kun olette raivokateellisia minulle!
Kommentit (5)
Kateellisia sÀÀlittÀvÀlle luuserille, jonka ainoa elÀmÀ on tÀmÀ palsta?
Sori, en oo kateellinen kellekÀÀn đ
Kauhean hiekka-pil-lui-sia aloituksia. Anteeksi kielenkÀyttö. Huomaa, ettÀ moni on sinkku ja puutteessa. Moni sekoaa kyllÀ omaan katkeruuteensa ja kateuteensa. YleensÀ me kotiÀidit/vaimot saadaan kovasti ulinaa kateellisilta, itsenÀisiltÀ ja voimaantuneilta, yksin asuvilta feministeiltÀ. niitÀ ottaa pÀÀhÀn, kun joutuvat itse tekemÀÀn kaiken ja maksamaan kaiken. omat valinnat on aina jonkun muun vika. jos ei muuta keksitÀ, niin ne "kotityöt" kuuluu miehelle suurimmaksi osaksi. meillÀ miehellÀ ei ole lupaa puuttua talon sisÀisiin tehtÀviin. Ukko tuo rahan taloon, jonka minÀ pidÀn siistinÀ.
Niin se Àitiys kaunistaa. Mammalomalta palaavat ensimmÀisen lapsen Àidit ovat selvÀsti kauniimpia kuin mammalomalle mennessÀÀn. Iho ja kasvot nÀyttÀvÀt paljon raikkaammille, kuukauden mukaan vaihtuva kÀytös tasoittuu jne. Kotirouvalla on ura myös.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kateellisia sÀÀlittÀvÀlle luuserille, jonka ainoa elÀmÀ on tÀmÀ palsta?
Jos nÀin niin jÀttÀkÀÀ minut sitten viimeinkin rauhaan!En tule ikinÀ mukaan vaikka se tietÀisi sen,ettÀ minut canceloidaan!Minun koko perheeni kapinoi nykykehitystÀ vastaan!Me emme aio tulla mukaan!
MistÀ? Inkkeliemojeista?
Mukavaa, ettÀ olet oppinut uuden sanan.