Lue keskustelun säännöt.
Noinko se Taken loppuikin? Ihan kesken jäi (sekin) sarja. :O
28.05.2007 |
Tyttö vain ilmoitti että lähtee mukaan. Olin nähnyt tuon jakson ennenkin ja jotenkin muistelin etten ollut nähnyt kokonaan, mutta ilmeisesti sittenkin olin. Jäi vähän typertynyt olo, että mitähän ne sille tyttöselle nyt sitten aikovat tehdä, ja mietin että siihenkö se nyt tosiaan sitten loppui. Höh.
Kommentit (2)
No sitten siihen varmaan saakin jotain järkeä. ;)
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vielähän tuo jatkuu.