Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~ Ellit viikkoon 22 ~~~~

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro tytöt!

Kuten otsikoin, eilen saatiin tavarat siirrettyä. Ihan vähän on vielä töiden jälkeen haettava vanhasta kodista, mutta kyllä sanoisin muuton olevan jo siltä osin ohi. Purkamisesta ja seinäremontista ei nyt puhuta, koska ne ovat jossain kaukana edessä... :) Tänään ajattelin etsiä antennipiuhan ja virittää telkkarin näkymään, että voi sitten loikoilla, syödä herkkuja ja katsella Teho-osastoa! :) Siinä olkoon tämän illan suurin tehtävä.

Yllättävän kivuton ja nopea muutto oli, mutta kuten kirosin, oikeastaan mihinkään pussukkaan ja nyssykkään ei ole kirjoitettu että mitä siitä mahtaa löytyä. Iloisia seikkailuja siis edessä paljon.. :/ Tänään etsin aamulla kenkiä, löytyi vain juhlakengät, mutta pääsihän niissäkin töihin.. :) Muutossa kun oli sandaalit jalassa kun ne oli niin helppo tökätä jalkaan ja ottaa jalasta muuttosutinassa. Näin sadekeliin olivat vähän turhan heppoiset..

Naanuli - Auts! Varvasvaivaa. Kerroitkos jalkaa tutkineelle lääkärille myös muista ongelmista? Tiedän kyllä tunteen siitä, miten menee aina lekurissa paniikkiin eikä osaa vaatia mitään. Olen ihan samanlainen. Mies sit aina kysyy jälkikäteen että no mitäs se sano siitä ja siitä ja joudun aina toteamaan, että no en mä kysyny. Hemmetti että sitä on vässykkä!

Oon muuten puhelinluettelon karttasivuja tarkkaillut kovasti etsien sun vihjeisiin sopivia katuja.. :D

Tuitu - Vai että lähti sit kuitenkin yk2. Noh, hyvä ettei kirpassut liikaa, selvisihän ainakin tuosta kierron pituudesta jotain. Että tsemppiä vain uuteen yritykseen. Ja hauskaa lomaa!! Oon ihan superkade! Mulla ei ole lomasta tietoakaan. Töitä vaan ja vapaalla sit tuota remontti/muuttohärdellä. Mut olkoon nyt tämä kesä (taas) sellainen. Onpahan uusi ihana koti!

Nanne - Mä kanssa siirsin tässä muutossa jälleen ne kaksi kassillista tärkeitä tavaroita, jotka ovat siirtyneet tismalleen samassa olomuodossa nyt siis jo kolmanteen kotiin... :/ Ne tosin on lähinnä sukulaislasten tekemiä piirroksia ym lahjoja joita ei tietenkään voi heittää ikinä pois, mutta... Pitäs keksiä niille joku muu paikka. Ja heittää ne turhat rojut, esim vanhat bussiaikataulut, pois niistä samaisista pussukoista.

Vitsit sun laiharia.. :( Mut älä liikaa stressaa, oletpahan ainakin nyt testannut, että on mahdollista olla alle 80kg. Näitä ylä- ja alamäkiä tulee. Sä olet niin tarmokas, että kyllä sä sinne toivepainoon vielä pääset! :)

ON: Mun laiharista ei kannata edes puhua. Kuten jo kerroin, niin kattilat ym on olleet pakattuna jo noin viikon eli on syöty noutoruokaa, pizzaa ja burgereita. :/ Kai sitä vois vaa' alla aamulla käydä, jos sellaisen jostan nyssäkästä löytäisi.. Voisi sitten itseään ruoskia sillä lukemalla... Mut ei stressiä. Olkoon se mun motto.

Nois navanalusissa on sellaista, että epäilen ovista juuri näillä hetkillä. Sääli vain, että eilen ei todellakaan kyennyt illalla muuton jälkeen sängyssä muuhun vaaka-asentotoimintaan kuin nukkumiseen. Ja tänään on mies muualla yötä. Että ... höh... :( Ehkä toissailtaiset ovat sitkeitä sissejä ja odottelevat vielä tuolla syövereissä. Ja huomenna voi varmistella.. Mut saas nähdä... Vähän harmittaa, että tää muutto sattui just otollisimpiin päiviin. :/

Jaaha, ja sit vielä työn pariin, et pääsee joskus lähtemään ex-vuokraemäntää tapaamaan. Josko siltä sais takuuvuokrat takas...

- Paaru 14/27-33

Vierailija
22/24 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, vaa' assa käyty ja niin kuin arvelinkin, että yli 80kg taas ollaan, 400 g oli tullut painoa takas, höh... JOten paino on nyt sitten 80,3kg... Sitkeessä on... Suklaata vaan on tehnyt niin paljon mieli, joten pakkohan sitä on ollut sitten popsia...

Mukavaa, että Paarulla on muutto onnellisesti takana! Meillä se taitaa ns piinaviikko olla ens viikolla edessä, hui!! Saas nähdä kuin meitin käy! Oon sortunut niihin " oireiden" tutkimisiinkin! Ja niin kuin eilein vielä päättäväisesti aattelin, etten siihen rumbaan vielä ala, no minkäs teet kun aamusin on NIIN paha olo, että likellä on ettei oksennus lennä, varsinkin esikoisen potan tyhjennys on täyttä tuskaa!! Tissit edelleen arat ja hmmm mitähän vielä keksis =) No, täytyy sanoo, et jos esikoinen tärppäs kierrosta 30 ja jotain, niin kyllähän se aika maailman ihme olis jos nyt ekasta tärppäis!! Mies tutkii isompia autoja netistä ja minä tuplarattaita=) Hih!!

Jaahas ja sitten lenkille! Palailen myöhemmin...

Nanne kp 19/?? yk 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee kiire töissä, mutta pikaisesti käyn täällä ilmoittamassa että unohdin pompata vaa' alle aamulla! Piti taas etsiä vaatteita erinäisistä pusseista ja sitten tuli kauhea kiire töihin..

Yritän huomenna muistaa pompata katsomaan kauhulukemat. :/

Ihanaa ilmaa on viikonlopuksi luvattu. Taitaa jäädä tavarat purkamatta. Jos lähtis terassille, kun ei vauva vielä mahassa asu! ;)

Nyt äkkii takas töihin!

- Paaru

Vierailija
24/24 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkäilin tuolla tätä vauvaa ja ylipainoa, kun minulle kerrottiin että täältä voisi löytyä muita samassa tilanteessa olevia! :)

Elikkä tilanne on tämä: vauva kuume on kova ja halu oman perheen perustamiseen valtava :) Mutta mieltäni askarruttaa oma painoni jota olen jo saanut 7kg pois! mutta silti sitä vielä on... 95kg ja kun tuota pituutta ei ole siunaantunut kuin n.170cm :( En ole antanut vielä itselleni tai meille lupaa yrittää kun haluaisin n.10kg vielä pois ennen kuin aletaan edes yrittämään. Mutta kun se käy niin hitaasti ja tuskaisesti :)

Olen 21v ja mieheni 31v. Miehellä on edellisestä avioliitosta yksi poika kohta 12v. Ja mikäli mahdollista miehelläni pahempi kuume kuin minulla!

Siis tällainen tilanne täällä! Täällä ehkä muitakin...?