~~~~ Ellit viikkoon 22 ~~~~
Kommentit (24)
TUITUlle harmittelut, vaikka et kovin surullinen olekaan. Hienosti olet löytänyt positiivisia puolia. :)
Itse iloitsen aina myös suunnattomasti, kun menkat alkaa, että alkavat edes oikeana päivänä, ennen esikkoa kun kierto huiteli kp.28-46 välillä, yleensä 30-34. Nyt on ollut mukavan tasaisesti tuo 31, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Itse yritän myös aina tsempata tuolla " ehdin pudottaa enemmän ennen neuvolan vaaka-rumpaa" , sille astuminen kun ahdistaa.. :/ Neuvolantäti suhtautui lukuihin viimeksi kyllä tosi hienosti, mutta lääkärille se oli jotenkin tosi suuri juttu. Olisi edes ammatillisesti suhtautunut, mutta sillä nuorella miehellä taisi olla jotain henk.koht.traumoja lihavista naisista, niin inhottavasti suhtautui.. :(
PAARU, oonkohan ollut poissa silloin listoilta, kun olet muutosta puhunut, kun en yhtään muista.. muutatteko kauaksikin? Vaikka sama se, aina se muutto on yhtä iso ja raskas juttu. Nyt vain kovalla kädellä tarpeetonta pois, sitä kun kertyy ja kertyyy... Mutta noita tavoite vaatteita ala nakkaa, niihin sä vielä mahdut, nopeammin kuin uskotkaa, eikö vain? :)
Toivottavasti flunssaa ei pukkaa päälle, vaikka liikenteessä tuntuukin olevan. Meillä kanssa poika tosiaan aloitti silloin viime viikolla, nyt mies on ollut TOSI kipeä muutaman viime päivän, eli ts. niiiin kipeä, ettei mitään voi tehdä, ainakaan ilman narinaa, köhinää ja kitinää.. Oma kurkkukin on ollut vähän karhea ja olo " höntinpuoleinen" , mutta töissä sitä ollaan. :)
Siihen testailuun vielä, että todellakin, jokainen tyylillään. :) Seuraavaan kiertoon (jos/kun sellaiseen vielä lähden) en otikkuja aio ostaa, sillä ei niistä apua ole ja rahaa vain menee. Nyt sitten vain muistetaan varmistella vielä limojen loputtua. Muutaman kuukauden päästä kun sitten on aika mennä lääkärin puheille..
( . ) Olla möllöttää edelleen. Eilen tein uuden testin, ja ajan sisällä oli minusta punertava viiva esillä, mutta ei vielä kunnon plussa. Kuivuttuaan tietenkään ei niin selkeästi ollut punainen, vaikkakin paremmin näkyy, kuin se edellinen. Päivällä kuitenkin hiukan ja ruskehtavaa vuotoa tuli ja kipuja oli, joten ehkä näin harhoja. Ikinä en enää näihinkään testeihin koske, kun en yksinkertaisesti ikinä ehdi 10minuutin sisällä viivaa tarkistamaan.. ;)
Ärsyttää vain, ettei kropan merkkeihin näköjään voi luottaa, ennen menkkoja on normaalisti tissit niiin kipeinä, mutta nyt ei. Eli mitään oireita en osaa luetella, mutta ehkä hyvä niin. Kaikki kun voi viitata kaikkeen.. Tosin tuo viime viikon miinustulos kyllä kummastuttaa, normisti kun ennen menkkoja paino on ollut korkealla jo viikonkin ennen menkkoja..
No, ei auta kuin odottaa. Huomenna pitäisi siis menkkojen alkaa, joten toivotaan, että silloin alkavat, jos alkavat. Jos fiksu oisin, niin keskiviikkona testaisin uudestaan, jos on tarvetta. No, enhän minä niin kovin fiksu ole, joten ehkä jo huomenna.. ;)
Naanuli 31/31
eli se eilinen viiva oli todellakin vain harhaa, nythän ne alkoi jo. Harmillista, että päivää liian aikaisin, mutta onneksi siis kuitenkin lähes oikeaan aikaan. Olo on lähinnä surullinen, onneksi tähän jo eilen valmisteltiin.
Eniten harmittaa, että seuraavat menkat osuu sitten just meidän vaellukselle, mikä tuntuu ajatuksena ihan kamalalta. Eilen kalenterin kanssa tosin laskettiin, että jos lähdetään jo juhannuspäivänä ajamaan kohti pohjosta, niin menkkojen alku pitäisi osua viimeiselle päivälle, mikä olisi jo hyvä.
Naanuli kp1
Voi että mikä ilma, vettä roiskii... Yökyök... No, pienellä lenkillä käytiin, pidemmälle ei viitsiny lähteä kun kastuttiin ihan huolella sadevarustuksesta huolimatta, no toivottavasti iltapäivällä pääsis uudelleen ulos, jospa sade vähän taukoaisi, toisaalta sehän lupasi ukkosta iltapäivälle, jolloin minä kyllä pysyn visusti sisällä! Minun isoisän isä menehtyi aikanaan salaman iskuun, joten arvatenkin pelkään ukkosta...
TUITULLE ja NAANULILLE pahoittelut menkoista!
Viikonloppu ei oikein mennyt laiharin kannalta hyvin, lauantaina oltiin kylässä ja sunnuntaina kävi vieraita, joten sitä pullaa yms tuli sitten vedettyä... Hyihyi... No, ei auta kuin palata ruotuun taas! Äkkiä tuota painoa tulee takaisin, ihan parin päivän herkuttelulla vaa' an lukema pompsahtaa kummasti ylöspäin... epäreilua, vai onko??!!
Nanne kp 15/?? yk 1
.. ja töitäkin olen melkein saanut tehtyä.. :D
NANNE, se on niiiiin epäreilua, että yhden päivän retkahduksesta saa viikon tehdä töitä hampaat irvessä!! Miksei se voi mennä tasatahtia, yhden päivän retkehduksesta, yhden päivän tsemppi. ;) No, tahtojen taisteluahan tämä on. Ja jo reiluuden vuoksi säkin voisit ottaa vähän huonomman tuloksen tähän väliin.. ;)
Ei vain, nyt vain kotona lelut koriin ja äiti jumppaamaan matolle. Eilen sain tosi hyvän vatsa/selkätreenin, kun poika keksi, miten kivaa on mennä tunnelista, joka muodostuu, kun äiti jumppasi pallolla. Lopuksi vain " jännitin" koko kroppaa kädet lattiassa, jalat pallolla ja poika ajoi autolla innoissaan alta. :) Lisäksi kimppahyppely pallolla on nykyään meidän lempileikki, välillä poika seisoo ja saa pomput äidiltä, välillä sitten hyppii itse mukana, jolloin äiti treenaa myös käsiä. Suosittelen!
TUITUlle piti vielä todeta, että mitäs mun samis. :) Taas päästään käsikynkkää kulkemaan. :) :) Ja kuljetaanhan nyt sitten sinne odotuspuolelle.
Kävin äsken naputtelemassa tuohon Diacoriin kyselyä, miten kannattaisi jatkaa. Ajatuksena kun on, että poika lähtisi tammikuussa hoitoon, jos plussaa ei ole tullut ja vauvahaaveet laitetaan sitten puoleksi vuodeksi ainakin hyllylle, sillä en halua, että poika ehtii olla muutaman kuukauden hoidossa ja jäisi sitten taas kotiin, jos tärppi tulisi (jos siis tärppää, mies olisi niin pitkään kotona, että jään lomalle).
Varsinaista yritystä tulee vasta elokuussa vuosi täyteen, mutta 03/06 alkaen ei olla ehkäisty ollenkaan. Ensin puhuttiin miehen kanssa, että elokuussa suunnattaisiin lääkäriin, mutta aloin miettimään, että kannattaako silloin lähteä, kun vain muutaman kuukauden päästä olisi tarkoitus laittaa vauvahaaveet hyllylle ainakin puoleksi vuodeksi. No, katsotaan mitä vastaa..
Samalla löysin muuten aika " hauskan" bmi-testaus jutun. Saa helposti katsottua, mikä olisi oikea paino, ja paljonko on vielä matkaa..
http://netti.nic.fi/~populus/pindeksi.html
sinne vain hiirtä liikuttelemaan. :)
Naanuli
Töissäkin hoppua pitää, että vasta näin iltapäivällä pääsee palstalle! :)
Ihan eka on NAANULI sulle sanottava, että ihana sun omanapamerkki! Nauroin kippurassa kun näin sen! Hehe, kuvaa minuakin parhaiten ( . ) eikä mikään (.) saati sitten ).(
Pahoittelut sulle myös siitä yhdestä, jota ei kenellekään tällä palstalla soisi. Uuteen yritykseen!! Onkos teidän esikko luomu vai miten ja millä ajalla? Eli jouduitteko häntäkin yrittämään kauan? Hauskat jumpat teillä muuten. Jumppapallo olis kiva, mutta vie niin hemmetisti tilaa, etten suostu meidän neliöihin sitä ottamaan.. :/ Se BMI-laskuri oli hyvä, tosin se kertoi sen ikävän totuuden minkä jo tiesinkin. Että alle 70kg pitäs mennä. :S Nyt on siellä selkeän ylipainon kategoriassa. Noh, sen kyllä näkee ilman nettisivuakin, valitettavasti.. :( Esim ne mun hameet ja housut on ihan käyviä mittareita..
TUITUlle kans hurjat pahoittelut menkoista. Mutta tosiaan, hyvä että tulivat sitten ajallaan, niin tietää ainakin että kierto on kunnossa. Sitä se mun gynekin kovasti hoki, että hyvä kun on heti kierto palautunut ja ollut suht säännöllinen. Kielii, että kaikki on todnäk kunnossa.
NANNE - Kerro lisää isoisän isän kuolemasta!! Hurjaa!!! Ihanko häneen iski salama vai välillisestikö veden kautta sai iskun vai mitä tapahtui?? Kummallisia juttuja nuo. Ymmärrän kyllä erinomaisesti jos vähän ukkoset hirvittää.
Noista repsahduksista kanssa sen verran, että itse painonvartijoissa ollessani huomasin, että mulle ne repsahdukset tulivat vielä viikon viiveellä (mistä kertoi myös sen roskaruokaviikon jälkeinen 1,4kg pudotus, mutta sen jälkeen 900g plussaa.. ). Eli jos syön tän viikon roskaa, laihdun ja sit viikon kuluttua lihon. Mutta joo. Oon samaa mieltä, että päivän repsahdus pitäisi saada korvattua yhdellä päivällä ja pullan pitäisi kompensoitua syömällä porkkana. Näin toimisi täydellinen maailma. Hemmetin Eeva kun meni puraisemaan sitä omenaa! :DDDD
Ootteko muuten huomanneet, että me mennään kahden porukoissa. Jos Naanuli ja Tuitu on ihan päivälleen samassa niin mä ja Nanne tullaan liki yhtämatkaa, vain 4pv välissä. Tai eihän tuosta Nannen kierrosta tiedä. Mut kuiteskii. Hauskaa!!
Napapiirillä ei uutta. Oilia ootellessa.
Ai niin, Naanuli vielä siitä muutosta kyseli. Ei kauas muuteta, E-Suomessa pysytään, kaupunki tosin vaihtuu, muttei paljon. Mutta on se muutto kamalaa silti. Ja kun tosiaan särkee päätä tuo orastava flunssa, niin ei ole mieltä ylentävä fiilis. Ahdistaa se romun määrä kotona ja kun on joka paikka täynnä jätesäkkejä ja laatikoita. Ja syödään pahvilautasilta kun on lautaset pakattu. Niin ja noutoruokaa, kun mä menin ja pakkasin jo kaikki kattilat. :/ No, eipä tässä enää miksikään kodinhengettäreksi keittiössä taipuisikaan, on tuota muutakin tekemistä tällä hetkellä.
Mutta kyllä tympii tää vaihe elämää, kun se muutto on.
- Paaru, kp 11/27-33
Ja ihanaa oli lukea teidän kuulumisia näin heti " aamusta" , hetki sitten vasta nousin :). Näköjään meitä on hyvin vakiintunut tänne oma porukka (Anessaa unohtamatta ;)..
Ja nyt heti täytyy perua puheita, ei se täti sit kurvannutkaan tänne ihan lopullisesti, höh :/ yöllä tuli pieni veriviiru ja sit seuraavalle kerralla vähän hennon vaaleanpunaista, ja nyt sen jälkeen ei mitään.. Ärsyttävää.. En jaksa silti elätelle oikein mitään toiveita, kun tosiaan se hcg oli nollissa.. Alkais nyt siis edes kunnolla!
Vai on Nannen isoisä kuollu salamaan, aika harvinaista.. Vaikka kyllähän sitä tapahtuu..
Naanuli- taidetaan olla joo tosi samiksia, ollaankohan me samannäköisiäkin ;) Kuhan nyt vaan se täti tosiaan kurvais tänne niin päästäis taas jännittelemään yhdessä..
Paarulle hyvää muuttoa, ja voimia.. Muutto on raskasta, mutta ota se kuntoilun kannalta, hyvää liikuntaa :)
Nyt ei muuta, koiran kanssa täytyy lähteä ulos, palaillaanpa myöhemmin..
vaikka tiedän että typerää haihatella, mutta entäs tytöt jos se viime öinen olikin kiinnitysvuoto..? nyt ei nimittäin kerrassaan mitään, paitsi valkkaria, eikä mulla yleinsä menkat oo näin temppuillu.. Sillon ei hcg ei olisi vielä ehtinyt nousta jos vasta siellä kiinnittyy.. Tämmöinen ajatus vaan tuli, ja yritän sen unohtaa saman tien.. Mutta kun enää ei kipuja eikä mitään, ihan " normi" olo.. höh..
ja sitten nukkumaan. Mulla on unirytmi mennyt ihan sekaisin tässä viime aikoina, joten tuskallinen aamu tiedossa, kun vielä tähän aikaan kukun, eikä iltatoimia ole edes aloitettu.. :(
Meidän esikko ihan mallia luomu, neljännestä kierrosta tärppäsi, joten kuvittelin uudelleen raskautumisen sujuvan helposti. No okei, olin kyllä siis muutaman kilon hoikempi silloin.. Plussaa ennen pudotin silloinkin muutaman kilon, joten nyt kun saisin luvun alkamaan 8:lla, niin usko plussaan taas nousisi..
TUITU, hih, tää on uskomatonta, mutta täälläkään ei oo kunnolla menkat alkaneet. :) :) Tosin vuoto on lisääntynyt, mutta kivut on unohtuneet jonnekin. Merkkaan kuitenkin tän päivän jo kp1, sillä siteeseen asti on vuotanut.
Tällainen taulukko löytyi:
http://www.conceivingconcepts.com/education_article-pregnancy.shtml?art…
ja tuon mukaan mahkuja olisi, että se edellinen veritesti ois ollut liian aikainen. Ei auta kuin odottaa ja testata, jollei vuoto lisäänny.. Oiskin aika huisia saada eka Elli kasvamaan. :) No, aika näyttää.. :)
Nyt nukkumaan, muuten huomenna olen äkäinen kuin mikä.. murr!
Naanuli 1/31
No niin taidetaan olla samiksia Naanulin kanssa :).. Ei siis auta kuin odotella, tulen heti kertomaan (jos)kun täti tulee kunnolla kylään.. Mulla toi tytsy tärpänny ihan kerrasta, joten uskon olevani suht helposti sikiävää sorttia.. ;)
Nyt öitä, yritän kohta mennä nukkumaan, vaikka rytmit onkin sekaisin noitten yövuorojen jäljiltä... Öitä siis rakkaat Ellit.. :)
Enkä nyt muista mitään muuta, kuin Tuitun uutiset vuodon loppumisesta. OOOOH miten jännää!!! Muistat koko ajan käydä täällä raportoimassa kuulumisia!! Minäkin yritän aina välillä päästä käymään lukemassa.
Voi vitsit jos me saataiskiin pieni Elli!! Heh, mä puhun ihan kuin me täällä yhdessä näitä vauvoja saataisiin.. Mutta kun yhdessä täällä karistetaan kiloja ja yritetään plussata, niin vähemmästäkin sitä on niin innoissaan toistenkin mahdollisuuksista. :)
Naanuli on oikea nettihirmu, kun se on meille tänään parikin kaavioita netistä kaivellut. :) Kiitos ja kumarrus. Molemmat ovat hyödyllisiä.
Nyt pakko mennä nukkumaan, aamulla aikainen herätys ja vielä pakkausta illalla edessä. Keskiviikko onkin sitten totuuden päivä ja pitäisi raahata kaikki nämä kamat toiseen osoitteeseen... Mut ihan pakko oli käydä kyttäämässä kuulumisenne. :)
- Paaru the palsta-addikti
Minäkin vielä täälllä :D.. No kun ei se tosiaan ollut edes kunnon vuotoa mutta kun oletin automaattisesti että siitä pahenee.. siis tosiaan ihan tippa vaan verta.. Eipä nyt silti vielä haaveilla liikaa jooko ettei sitten tipu liian korkeelta (niin arvatkaa vaan oonko täällä jalat maassa..) No, to-iltana pystyy EHKÄ salaa jotenkin sen vielä mittaamaan sen hcg:n, jos siihen vielä aihetta.. ajattelin kyllä pissiä tikkuunkin jos ei tätiä ala kuulumaan.
Paaru, ethän tänne läntiselle uudellemaalle oo muuttamassa? Olisi mukava saada lenkkeilykaveri ;)
Ja nyt ÖITÄ, aion oikeasti sulkea tämän koneen, enkä enää avaa sitä (kerran jo suljin tältä illalta ;)
Täällä äkäinen Naanuli, menin kyllä nukkumaan heti, kunhan iltatouhut oli purkissa. Mietin pitkään jo illalla otanko varuiksi särkylääkkeet, mutta kun vuoto oli niin vähäistä, eikä mitään kipuja jätin ottamatta. Väärä vastaus. Puoli neljältä heräsin ihan tuskaiseen oloon ja inhaan lorahdukseen. Otin saman tien pillerit, mutta melkein tunnin ehdin kärvistellä, ennen kuin helpottivat. Pahempia kipuja, kuin synnytyspoltot. Ja vuoto on taas niin runsasta, kuin sikaa tapettaisiin.. :/ Ei ymmärrä ei. Pitäisköhän taas mennä lääkärille, kun jotenkin tällainen vuoto ei ole minua ollenkaan.. :(
Mites Tuitun vuotelu? Kohtahan tosin tulos näkyy jo ihan apteekin testissäkin, jos et pääse testaamaan verta.
Paaru, Oleppa hyvä kaaviosta. Etsin itseasiassa toista kaaviota tuosta hormoonista, mutta löytyikin tuollainen. Tuo oli jopa parempi kuin se edellinen. :)
Asutaanko me kaikki siis täällä pääkaupunkiseudulla? Me asutaan siellä E:llä alkavassa kaupungissa, radan varrella. Lähes erään soittimen naapurissa.. ;)
Jaa, mutta nyt on lähdettävä tekemään töitä, vaikka yhtään ei innostaisi.. :( Murr, murr, murrr. Ehkä tämä tästä. :)
Naanuli 2/31, ehkä
Eikä vuotorintamalla mitään uutta, ei siis vuoda.. mutta eipä oo testikään positiivinen.. :/.. Odottelu siis jatkukoon..
Naanuli: mä vielä hetken töissä siellä teiän kaupungissa, siis perjantaihin asti ;) Sit siirryn tänne kotikaupunkiin takas töihin, joka ei kyllä kauhean kaukana ole (30 min autolla) sieltä teiltä..
Mitäs Anessalle kuuluu? Ei oo hetkeen kommentoinut mitään.. Kaikki ok?
Huonoja muuttokelejä tulee paarulle kun sadetta lupasivat, toivottavasti ei kauheasti satais, kurja kantaa kamoja..
Mä ajattelin mennä vielä hetkeksi aikaa pötköttelemään kun valvoin sitten tohon yhteen asti, ja tänään vapaapäivä, että voi ottaa rennosti :)
Ja arvatkaapa muuten kellä alkaa loma perjantaina? :D (huomatkaa leveä hymy)
Kylläpäs te olette täällä myöhään kukkuneet!!! Ite tulee kyllä petiin kaaduttua klo 22 mennessä... Epäilisin, että oliskohan ovis ollut eilen illalla, maha oli illalla kun mentiin petiin, niin kipeä ja nyt aamulla tissit painavat kuin mitkäkin... No, siimahännät on matkaan laitettu, joten saas nähdä... =) No, liikoja en toivo, hyvä olis sekin, jos sais edes tuon kierron tasaantumaan normi pituuteen.
Niin, siitä asuinpaikasta, itse asun n 100 km sieltä pääkaupunkiseudulta! Mies sinne joka päivä ajelee täältä töihin... Ja autossa kilometrit senkun vilisee...
Jaahas, mukulalle välipalaa ja sitten päikkäreille, itse menen maalaamaan varaston sisäpuolelta, jos sais tällä viikolla sinne hyllyt ja kaikkee =) Tota varastoitavaa tavaraa kun on jotenkin kertynyt, ja nyt kun ne laatikot vaan lojuu tuolla varaston lattialla, niin mikä siinä on, että se pahviloota mitä etit on aina takarivin alimmaisena??!!
Nanne kp 16/?? yk 1
Mehän ollaan Naanuli melkein naapureita tässä vielä vuorokauden verran.. :)) Me siis asutaan vielä yksi yö siinä h:lla alkavassa kaupungissa, mut silti aika lähellä sitä soitinta.. :D Vitsit, mitä kryptologia tartteis näitä koodeja selvittämään.. :))))
Naanuli, sun pitää kyllä mennä uudestaan lääkäriin. Ei tuollainen voi olla ok, jos sulla ei ole ennen ollut. Olit siis kerran jo käynyt? Mitäs ne sillon sano? Ei oo hyvä, jos tuollai sattuu. Tai sit kaikki on ihan kunnossa, mutta mee mun mielenrauhan takia uusiks lääkäriin. :)
Nanne - Joo, tavarat on aina alimmassa laatikossa. Arvaas vaan mikä homma meillä on tän muuton kanssa, kun mies oli ihana ja reipas ja pakkasi PALJON muutamana vapaapäivänään kun olin töissä, mutta hän ei merkannut mihinkään laatikkoon tai säkkiin, että mitä niissä on. Hauska arvausleikki sit kun etsii vaikka pyyhkeitä.. :/ Noh, olen vain kiitollinen että hän pakkasi, enkä nurissut lainkaan. Pääasia ettei mun tarvinnut.
Tuitu - Oon aika kateellinen lomasta. Mulla ei oo vielä ikinä ollut oikeaa lomaa. Joo, tällaista on pätkätyöläisyys. :( Ja ei, me ei muuteta sinne suuntaan, valitettavasti.. Heh, kaikki kryptologit, mikäs suunta jää jäljelle... :D
Mutta tärkeimpänä!! Mites sun testailut. Mä en kestä tätä jännitystä!!! Torstaina testaat uusiksi, jos toivottavasti on tarvetta! Tai sit meet ja pissaat tikkuun jo.
Jeps. Taas pakko jatkaa töitä, kohta pitää lähteä kotiin pakkaushommiin vielä. :/ Oon kyllä jo ihan loppu siihen puuhaan. Onneks enää loppumetrit tässä päässä. Se toinen pää on sitten ihan toinen juttu...
Oma napa ei kiinnosta, kun ei siellä ole edelleenkään mitään uutta.
- Paaru
PAARU, me ollaan sitten aiemmin asuttu vielä lähemmin, vuosi sitten muutettiin sieltä rajalta pois, eräältä räjähdyksen aiheuttavalta kadulta. Nykyisin asutaan eräässä mittayksikössä.. ;)
Ja kyllä mä oon lääkäriin menossa ja vaatimassa nyt jotain selkeyttä. Nyt nimittäin näyttää siltä, että menkat aiheuttaa suolistokipua, mikä on musta aika outoa. Jo toinen kierto, kun suolisto on kipeä ja maha koskettaessa arka. En tiedä sitten, kummassa on vika, eli onko suolistossa jotain, mikä vain ärttyy menkoista, vai voiko sitten joku " vika" aiheuttaa menkkojen oireena tuon.. tälle viikolle en saa omalle gynelle aikaa, mutta ens pe oon menossa. Nyt pitää vaan jo alkaa harjoittelemaan päättäväisyyttä, kun meen aina ihan lukkoon lääkärissä, enkä osaa vaatia mitään tarkempia tutkimuksia.. :(
Ja tuo miehen pakkaus, miten kuulostaakin niiiin tutulta. Mulla oli hyvä suunnitelma, missä järjestyksessä kamoja jopa kannetaan sisään, mutta kun olin vastaanottamassa laatikoita uudessa kodissa, niin eihän ne siinä järjestyksessä tullut.. Mun ajatus siis oli, että eka keittiö kamat, liinavaatteet, jne. joille löytyy heti oikea paikka. Muu sälä sitten myöhemmissä, kun on saanut osan kamoista jo kaappiin. No, menihän se silläkin tekniikalla..
Pitkää pinnaa ja hyvää muuttoa!!
Voi TUITU miten kurja tilanne.. :/ Kuinkas monta päivää nyt on niistä kuvuista? Toivottavasti se plussa vielä tulisi, tai jos ei ole tulossa, niin sitten menkat nyt heti juuri tänään! Tuo odottelu on niiiin ärsyttävää.. :(
Ihanaa lomaa, onko pitkäkin pätkä? Omani alkaa sitten juhannuksesta ja jatkuu nelisen viikkoa. Sitä odotellessa..
NANNEn siimahänille hyviä uinteja, toivottavasti löytävät oikean kohteen ja valloitus onnistuu. :) Saitko maalattua? Meillä on menossa parvekkeen laitto, ihanaa, kun mies on innostunut myös!! Varostossa käytiin, ja juu, kaikki kamat oli niissä ALIMMAISISSA laatikoissa.. ;) Se on joku taika, että ne siirtyy niihin laatikoihin..
Millaisia kesäsuunnitelmia teillä muuten on?
Naanuli 3/31
Joten vihdoin sitten kp1.. eihän tuo kierto silti pahaksi venynyt, toi 33 päivääkin on mulle aika normaalia.. siis aikaa enne pillereitä.. Mutta yllättävn hyvillä fiiliksillä oon, onneksi :)
Ihan lyhyesti kommentoin kesäsuunnitelmia, nyt siis 3 viikkoa lomaa, sitten elokuussa vielä 1 viikko jolloin lähdetään Kreetalle :)) Mutta lisää myöhemmin, nyt täytyy lähteä töihin..
Tuitu kp1/33 yk2
Harmaalta näyttää, mutta ah, niin hiostavaa.. :/ Mä en oo yhtään näiden kelejen ihminen.. :(
TUITU, harmillista, että kääntyi ykköseksi kierto, mutta hyvä, että piina kuitenkin päättyi. :) Toivottavasti tämä kierto on se meidän kaikkien. :)
Miten PAARUn muutto on mennyt? Vielä hengissä?
Entäs NANNE, joko alkaa oireita löytymään? ;)
( . ): Menkat alkaa olla loppumaan päin. Ihan hyvä niin. Tosin tiputtelee varmasti vielä tämän ja huomisen, mutta jos sitten pääsisi eroon.
Laihari on, noloa kyllä, ollut tämän viikokin taas (!!!) huonolla ajatustasolla, mutta kunhan ei plussaakaan tule. Olo on jotenkin niin väsynyt, ettei vaan jaksa mitenkään päin asiaa liikaa miettiä. Kuntoilu kokee tälle viikolle huonoa, mun oikean jalan peukkuvarpaan kynsivalli on rikki ja tulehtunut ja niiiin kipee, että itku meinaa tulla. :( Tänään on pakko mennä lääkäriin, kun ei tule muuten elämästä mitään. Toivottavasti saan jotain muutakin kuin vain myötätuntoa osakseni.. ;)
Jep, nyt töiden kimppuseen..
Naanuli 4/31
Varasto olis kattoa vaille maalattu, tarttee ostaa semmonen jatkovarsi telaan, niin on pikkasen kätevämpi maalata, kuin että jatkuvasti kiipee keittiöjakkaralla ylös alas ja siirtää puol metriä... No kuntoilun kannalta tietty hyväksi, mutta... Tänään käydään ostamassa kiskot ja kannattimet ja sitten jos ens viikolla sais hyllyt paikoilleen! Sitten jos jaksais käydä kaikki laatikot läpi, ettei suotta säilö sellasta mitä ei ikinä kuitenkaan tuu käytettyä... Kauhee urakka, laskin, et niit laatikoita ois liki 50!!! Asuttiin rakennusaika vuokralla mini kokoisessa kämpässä, joten sinne otettiin vain kaikki tarpeellinen mukaan ja loput vietiin appivanhemmille säilöön, mutta kappas kun niitä " ei niin tärkeitä" tavaroita ei oo nyt 1,5 vuoteen tullut kaivattua!! =) Joten joutavat ehkä kierrätykseen!
Laihari ei oo oikein tällä viikolla onnistunut jotenkin, tai no oon mä joka päivä kävelly vähintään sen 6 km (ja askelmittari huidellut päivittäin n 14000 askeleen tietämillä), mutta suuhun on kyllä uponnut kiitettävästi kaikkia herkkuja... Hyihyi!!! Elikkä huomenna odotettavissa plussatulos vaa' assa... Ja just kun mä pääsin nippanappa alle sen 80 kg... On se kyllä epäreilua, se, että saat kilon painosta pois vaatii ainakin 2-3 viikon tuskasen taipaleen, mutta sen kilon saa takas syömällä päivän pari herkutellen!!
Naanulikos se kyseli virnistellen oireista =). Yritän kovasti olla niitä " oireita" bongailematta nyt ainakin toistaiseksi =)
Jokos Paarun muutto on takanapäin? Löytykös ne miehen pakkaamat pyyhkeet ja kattilat?? =)
Niin ja Tuitun piiiitkäää piina oli päättynyt... Ei muuta kuin nokka kohti uutta kiertoa!!
Nanne kp 18/?? yk 1
Ja heti alkuun sen kerron mitä jo ounastelinkin, eli täti kurvasi hissukseen tänne.. Joten uuteen yrityskiertoon mennään.. Tosin nyt päätin, että se laihari alkaa nyt!! taas kerran.. Mahdollisimman paljon kun saisi pois ennen sitä plussaa niin hyvä olisi..
Hyvää tädin tulossa oli se, että kierto ainakin tämän perusteella täsmälleen sama kuin ennen pillereitä (n 30 päivää), eli olen iloinen siitä.. Ja sitäpaitsi, nyt pääsen varmemmin miehen veljen häihin, jotka ovat ensivuoden helmikuun alussa, olis muuten mennyt aika täpärälle :). Eli en itkua täällä tuherra, henkisesti kun olin jo tähän valmistautunut.. Mutta nyt sitten jänskätään teidän muiden puolesta :)
Tuitu (viimeistä yötä töissä moneen kuukauteen :)