Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuosien yöhikoilu vähenee, kun

Vierailija
01.09.2026 |

liikun paljon (12.000 askelta päivä ulkona) ja käyn salilla 3 krt viikossa enkä syö sokeria enkä vehnää ollenkaan sekä syön kasvisvoittoisesti viimeisen päivän aterian ennen klo 18  niin yöhikoilut ja katkonainen uni ovat poissa. En käytä hormonikorvaushoitoa. 

Ei varmasti toimi kaikilla, mutta on halpa ja helppo kokeilu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoilu vähenee tai loppuu kokonaan kun jätät ALKOHOLIN tissuttelun POIS. EI EDES LASILLISTA VIINIÄ. KOKEILE .

Höpö höpö. En ole juonut alkoholia 20 vuoteen.

Vierailija
22/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on sellaisia kuin minä, työkseen liikkuvia, hoikka, päihteettömiä kasvissyöjiä, joille vaihdevuodet iskevät niin lujaa ettei puhettakaan että pärjäisi ilman hormonikorvausta. On kiva pystyä kävelemään, nukkumaan, ja ettei vuoda 20 päivää kuusta. Luojalle kiitos tähän on nykyään hoito, en tiedä missä olisin ilman. Vankilassa, lataamossa tai kirkkomaalla, veikkaan. Genetiikka on armoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 47-vuotias ja mun tulehduskierre alkoi melkein tarkalleen sinä päivänä kun täytin 40 vuotta. Viitisen vuotta siinä sitten ihmettelin että mikäs homma kunnes tajusin mistä on kyse, kun alkoi tulla noita muutakin oireita. Palapeli ns. täydentyi. 

Vierailija
24/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kenellä ei ole oireita, niin on turha kuvitella että olette tehneet jotain oikein ja sen vuoksi välttyneet oireilta. Niitä tulee, jos on tullakseen, geenilotto!

Vierailija
25/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, minkä ikäisiä on naiset täällä, joilla on vaihdevuodet? Minulla ei ole mitään oireita. 

Ennen kuin tulee vaihdevuodet, on esivaihdevuodet ja ne itsessään jo voivat oireilla noin 10 vuoden ajan.

Itselläni esivaihdevuodet, ikää 48.

Vierailija
26/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi ikää, olen 56 ja oireita nyt noin vuosi. Esivaihdevuosissa oli öisin ihan järjettömiä jalkakipuja, mutta niitä ei enää. KoP KoP.

Vierailija
27/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini mukaan hänellä ei ole koskaan ollut vaihdevuosioireita. Hyvä hänelle. Minulla on ollut ihan järkyttävät kuumat aallot ja kaikki mahdolliset muut vaihdevuosioireet hänenkin edestään.

Vierailija
28/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kokaru-ruokavalio (kokokasvisruoka) lopettin ongelman kokonaan, samoin muut vaihdevuosioireet, ainoastaan kuukautisvuotojen epäsäännöllisyys jäi. Mutta ei enää hikoilua, väsymystä, mielialanvaihteluita, kipuja.

Ei sulla ole vaihdevuosia VIELÄ jos on kuukautuset ääliö, älä tuu selittelee mistä et tiedä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme