Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit juuri ennen kuin tulit kirjoittelemaan Aihe vapaa -palstalle?

Vierailija
27.05.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistatin paskat miehelle, joka istunut töllön ääressä formuloista lähtien.

Vierailija
2/14 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töistä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään mitä teit juuri ennen kuin tulit koneelle, niin suurin osa alkaa kertomaaan koko päivän saavutuksiaan.

Vierailija
4/14 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkusta mahtavan briget jonesin!! Jee!

Vierailija
5/14 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa sijaiseksi, eikä oppilailla ole enää kirjoja. Pitäisi keksiä hauskaa mutta opettavaista puuhasteltavaa ala-asten ranskan ja enkun tunneille.

Vierailija
6/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa seksiä ja kävin pesulla. :)

Ehkäpä tämä seksielämä alkaakin virkistymään pikkuhiljaa lapsen tulon jälkeen. :) Kiva kiva. :)

Vierailija
7/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysytään mitä teit juuri ennen kuin tulit koneelle, niin suurin osa alkaa kertomaaan koko päivän saavutuksiaan.

Suurin osa EI kertonut koko päivän saavutuksiaan, vaan todellakin vaan LOPPUILLAN tekemisensä! Kyllä vaan. Av- mamma saa aikaan niin paljon niin lyhyessä ajassa!

Minä laitoin kaksi lastani nukkumaan, luin heille sadun ja katsottiin vielä esikoisen kanssa takaisin saatu matikan koe läpi. Sitten sitaisin vauvan kantoliinaan ja käytiin laittamassa pyykit ulos narulle. Siistin keittiön ja täytin astianpesukoneen. Liityin hetkeksi (imetyksen ajaksi) telkkarin ääreen miehen seuraksi. Sitten imetin vauvan yöunille, kun jo samalla aloitin yöllisen av- urakkani :) JA tähän kaikkeen meni noin tunti. Myönnän, että olisin voinut olla ahkerampikin ja jättää sen telkun katsomisen väliin. Nyt menen etsimään koko katraalle huomiseksi vaatteet.

Vierailija
8/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin keittiön aamupalan jäljiltä.

Vierailija
9/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin mitä Skepsiksen palstalla oli tapahtunut viikon aikana. Oli mielenkiintoisia juttuja mm. röntgenlaseista ja antroposofian ja kansallissosialismin yhteyksistä.

Vierailija
10/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Suurin osa EI kertonut koko päivän saavutuksiaan, vaan todellakin vaan [b] LOPPUILLAN [/b] tekemisensä! Kyllä vaan. Av- mamma saa aikaan niin paljon niin lyhyessä ajassa!

[b]Minä laitoin kaksi lastani nukkumaan, luin heille sadun ja katsottiin vielä esikoisen kanssa takaisin saatu matikan koe läpi. Sitten sitaisin vauvan kantoliinaan ja käytiin laittamassa pyykit ulos narulle. Siistin keittiön ja täytin astianpesukoneen. Liityin hetkeksi (imetyksen ajaksi) telkkarin ääreen miehen seuraksi. Sitten imetin vauvan yöunille, kun jo samalla aloitin yöllisen av- urakkani [/b]:) JA tähän kaikkeen meni noin tunti. Myönnän, että olisin voinut olla ahkerampikin ja jättää sen telkun katsomisen väliin. Nyt menen etsimään koko katraalle huomiseksi vaatteet.

Vierailija
11/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän meni aikaa ainakin 45 minuuttia... vähän hidas oon näin aamuisin...=))

Vierailija
12/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla ne mulkut nyt potpottaa.

Vierailija
13/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä sitten istahdin tähän koneelle viimeemmäksi ennen av:lle tuloa.

22

Vierailija
14/14 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi