Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteistä, apua kaivataan...

Vierailija
27.05.2007 |

Miten saisin kohta 11kk tytön syömään soseita? Aloimme jo 4kk maistelemaan soseita, mutta kunnolla vasta 6kk iässä. (nyt kaipaan neuvoja, en kyselyjä miksi 4kk)

Ehkä tänä aikana olen saanut puolipurkkia sosetta menemään n 8kertaa.

Ruokailu on muuten aivan tolkuttoman vaikeaa. Pyörii syöttötuolissa, huitoo lusikat pois edestä. " Huijaamalla" saattaa ehkä saada muutaman lusikallisen syötettyä.

On kokeiltu itse tehtyä ruokaa, kaupan pilttejä, eri makuja kun ei näytä monenkaan kerran jälkeen joku mauku maistua.

Rytmit ovat päivittäin suht samat, eli melko samoihin aikoihin yritetään syöttää jne.. Ruokailulla menee yleensä n. 3-10 lusikallista, usein tuo minimi.

Paino on menee suht hyvillä käyrillä ja korviketta menee useampi pullo päivässä.

Miten tytön saisi syömään kiinteitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei alle vuoden ikäiset olisi ilman niitä syöneet varmaan mitään. Koko ajan piti olla hirveä show päällä, välillä tuntui että päällään seisoen sai syöttää että vauvat hetkeksi pysähtyivät ihmettelemään ja suu aukesi :)

Vierailija
2/5 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut käytössä, hauska leikki on viskoa ne lattialle ja äiti nostaa, kun ei nosta niin kamala huuto päälle :/

Ap

Vierailija
4/5 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monesti teillä syödään?

Vierailija
5/5 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten en enää. Aamulla kun herää meillä on tullut tavaksi vielä loikoilla vaipanvaihdon jälkeen meidän sängyssä ja samalla saa aamumaidon (kokeiltu on ouuroa, heti ei käy vaikka on nälkä)

Kiinteitä olen tarjonnut 4-5 krt päivässä ENNEN maitoa. Tuloksetta :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan