Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasin lennot ensi huhtikuulle. Finnair 404e

Vierailija
01.09.2026 |

Mielipiteitä? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla pääsee nykyään panolomalle pattayalle? 

Vierailija
22/24 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä varasin Ryanairilta kolmihenkisen perheen lennot 370 eurolla. En usko, että se Finnairin mustikkamehu on niin järisyttävä kokemus, että siitä kannattaa satasia maksaa.

Sisältyikö tuohon matkalaukut?

Ei sisältyneet. Kyllä siinä finnair-inhoajalla hymy hyytyy kun valkenee rynkyn lentojen oikea hinta. :D

Ei sisältynyt, ihan kuten ei sisältynyt Norskin tai Finnairinkaan hintaan. Tietenkin teen vertailun samanlaisesta palvelusta, mitä järkeä olisi verrata keskenään hintoja jossa toisessa on laukut ja toisessa ei? 

Finskillä sisältyy (kalliimpaan) hintaan. Rynkky on käytännöllinen vain jos ei kamaa ole yhtään. Niiden ylälokerotkin on suunniteltu niin ettei sinne saa mitään sullottua. 

Jonotin koneeseen Edinburghin kentällä, lensin Finnairilla. Viereisellä portilla oli Ryanairin lento. Siellä kärrättiin matkatavaroita varten esille kaksi sellaista sinistä pömpeliä missä voi mitata mahtuuko laukku. :D Ei ollut Finnairilla tuollaista eikä kukaan kysellyt mun laukun kokoa. Mun iso reppu on kyllä sallituissa mitoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä varasin Ryanairilta kolmihenkisen perheen lennot 370 eurolla. En usko, että se Finnairin mustikkamehu on niin järisyttävä kokemus, että siitä kannattaa satasia maksaa.

Sisältyikö tuohon matkalaukut?

Ei sisältyneet. Kyllä siinä finnair-inhoajalla hymy hyytyy kun valkenee rynkyn lentojen oikea hinta. :D

Ei sisältynyt, ihan kuten ei sisältynyt Norskin tai Finnairinkaan hintaan. Tietenkin teen vertailun samanlaisesta palvelusta, mitä järkeä olisi verrata keskenään hintoja jossa toisessa on laukut ja toisessa ei? 

Finskillä sisältyy (kalliimpaan) hintaan. Rynkky on käytännöllinen vain jos ei kamaa ole yhtään. Niiden ylälokerotkin on suunniteltu niin ettei sinne saa mitään sullottua. 

Jonotin koneeseen Edinburghin kentällä, lensin Finnairilla. Viereisellä portilla oli Ryanairin lento. Siellä kärrättiin matkatavaroita varten esille kaksi sellaista sinistä pömpeliä missä voi mitata mahtuuko laukku. :D Ei ollut Finnairilla tuollaista eikä kukaan kysellyt mun laukun kokoa. Mun iso reppu on kyllä sallituissa mitoissa. 

Finnairillakin saisi olla vastaava. Porukka kuskaa aivan järjettömän kokoisia pakaaseja käsimatkatavarana. 

Vierailija
24/24 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oiskin hyvä juttu, ostetaan creditiä Finnarilta vaikka 500 eurolla. Voi matkustaa minne toi riittää. Jos jää yli, ylijäämän voi käyttää seuraavan matkan maksun osaksi. Jee, tätä Finnair ekana maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi