Onko normaalia? Nainen värikkäissä stay upeissa kaupassa
Näin ruokakaupassa hyvin värikkäästi pukeutuneen naisen, ehkä n. 40v. Asusteena tiukat ja niukat urheiluvaatteet, ja erikoiset kirkkaan väriset stay up tyyppiset sukat jalassa. Huomasin kyllä miesten kuolaamisen. Onko normaalia pukeutua tuolla tavalla kauppaan?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Saisi yleistyä stayupit ja pushupit.
🥰
Miehillä. Ällöttäviä ne rantapallomahat ja miestissit.
Vierailija kirjoitti:
Olipas aloittaja tarkkaavainen. Miesten kuolaamisetkin erotti.
Mitähän mahtoi itse ostaa, vai unohtiko koko asian observoidessaan?
Makaa paskaisella patjallaan trollaamassa kuten 365 päivää vuodessa.
Ei se missään käy.
Vierailija kirjoitti:
Stayupit salivermeiden päällä? Hmm ohjaisin naisen muistitutkimukseen.
Mä ohjaisin ap:n mt-seuloihin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä olisi nykyään normaalia.
Jos se oli käymässä evästä of-istuntoa varten?
No te uusnasupaskat esim ETTE OLE NORMAALEJA.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se työskenteli siinä kaupan kulmalla?
Ei Suomessa sen ammatin harjoittajat kadulla työskentele enää käytännössä ollenkaan. On siirtynyt kokonaan nettiin muutamalle yleisesti tunnetulle sivustolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, taidemuseossa tuli vastaan nuorempi nainen jolla mustat alusvaatteet läpinäkyvän mekon alla.
Pukeutui vain itseään varten, kuten naisilla on tapana.
Niin. Toki me haluamme näyttää hyvältä. Pelkkä lisäbonus, jos runkkareita itkettää kun ne eivät meitä saa.
Incelien vinkuminen on merkki naisten vallasta yli heikomman sukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan se nyt kauheaa jos joku näyttää joltain ja on vielä värejäkin!
Henk koht mie alan oleen täysin leipiintynyt tähän ääri-oikeiston fanittamaan uus-puritanismiin, mitään ei sais tehdä ilman että sillä on kukkahattu komitean hyväksyntä.
Tekis mieli itekkin lähteä kauppaan pelkät stringit päällä vastalauseena ja mie olen lihava vanha mies, ois kerrankin jotain oikeasti ihmeteltävää.
Se muistuttais Pridea eli persut sais sydärin. Mutta olen mukana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henk koht mie alan oleen täysin leipiintynyt tähän ääri-oikeiston fanittamaan uus-puritanismiin, mitään ei sais tehdä ilman että sillä on kukkahattu komitean hyväksyntä.
Tekis mieli itekkin lähteä kauppaan pelkät stringit päällä vastalauseena ja mie olen lihava vanha mies, ois kerrankin jotain oikeasti ihmeteltävää.
Älä ny saatana stringeis... ajattele lapsia!
Sinun mielestä minun pitäis ajatella lapsia siinä samalla?
...mitä vttua hemuli? :' D
Tyyppi on äärioikeistoa. Sille on normaalia ajatella lapsia runkatessaan. Olisko itse Wille?
Muista ap hakata vasaralla naamasi lisäksi myös kätesi. Siinä samalla kun kerrytät paskaa yllesi ja allesi.
Vierailija kirjoitti:
No, taidemuseossa tuli vastaan nuorempi nainen jolla mustat alusvaatteet läpinäkyvän mekon alla.
Tuokaan nainen ei ymmärrä kunnollisten miesten kiinnostuvan enemmän jos olisi pukenut läpinäkymättömäm polvien alapuolelle ulottuvan, lyhythihaisen ja ei liian avaraa kaula-aukkoisen mekon.
Vierailija kirjoitti:
No mutta joku 17 vuotias niin ymmärtää, että pitää vähän näyttää ja ylpeillä, jos on jotain mitä näyttää ja millä ylpeillä MUTTA eikö tässä ollut joku arviolta 40v tapaus kyseessä.
Tulee kyllä heti mieleen joku äärimmäinen aikuispissis ja se kertoo kyllä ihmisestä aika paljon sellaista, joka kannattaisi piilotella eikä tuoda suuresti näkyviin, kuten tässä!
Valuiko miesten suista kuolaa lammikoittain lattialle vai mistä päättelit miesten kuolaamisen ilmiselvästi psykoottisen naisen vaatetukselle. Mania/psykoosipäissään ihminen saattaa pukea sitä sun tätä päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Oi! Sä oot ihana! 😍
Uusnatsien burkapakotusketju. Haisrakaa vässykät paska. Ja niinhän te haisrattwkin kun takuulla olette pesemättömiä feromonikulttiääliöitä*.
* Niille jotka ei vielä tiedä: leuan vasaroinnin jälkeen inceleille on manosfäärissä uskoteltu, että "luontaiset hajut" houkuttelee naaraita.
Nyt incelin siis tunnistaa myös löyhkästä.