Yleisin henkirikoksen motiivi ei enää ole ryyppyroita, vaan mustasukkaisuus
Henkirikokset | Yleisin henkirikoksen motiivi ei ole enää ryyppyriita vaan mustasukkaisuus
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"B e l i e v e a l l w o m e n, mitä sille kävi. Yhteinen omaisuus usein on miehen hankkima."
En tiedä missä päin vaikutat, mutta Suomessa myös perheelliset naiset käyvät töissä.
Naiset vastaavat 95% krääsäkulutuksesta. Työssäkäynti ei takoita naisella yhteisen omaisuuden kerryttämistä.
Niin, tai siis tilastollisesti naiset maksavat perheissä enemmän lasten kuluja. Miehet taas temuttavat ansiokkaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiihkouskovaisita suhteista voi olla vaikea rypistellä irti. Ehkä se oli se mitä et ymmärtänyt, noh, kantapään kautta."
Mies itse oli ateisti.
Lapsuuden perhe jättää jälkensä. Nyt ainakin tiedät. Osaat ehkä varoa islamilaista liittoa nyt myös, vai täytyisikö sellainen kokeilla vielä varmuudeksi?
Hetkinen, mistä islamin tähän vedit? Kristinuskoisessa pe rheessä kasvanut ateisti oli väkivaltainen mustis -> vältä muslimeja? :D
Tuli mieleen se jo edesmennyt Pakkomielteiset aasinsillat maahanmuuttajiin-Fb-ryhmä.
Aivan, sinun on siis kokeiltava.
Viisas oppii virheistä, älykäs muiden virheistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"B e l i e v e a l l w o m e n, mitä sille kävi. Yhteinen omaisuus usein on miehen hankkima."
En tiedä missä päin vaikutat, mutta Suomessa myös perheelliset naiset käyvät töissä.
Naiset vastaavat 95% krääsäkulutuksesta. Työssäkäynti ei takoita naisella yhteisen omaisuuden kerryttämistä.
Niin, tai siis tilastollisesti naiset maksavat perheissä enemmän lasten kuluja. Miehet taas temuttavat ansiokkaammin.
Harmillisesti juuri päin vastoin. Naiset tilaavat temusta krääsää. Mies hoitaa perheen menot ja kerryttää omaisuuden.
"Aivan, sinun on siis kokeiltava.
Viisas oppii virheistä, älykäs muiden virheistä."
Ei minun tarvitse, olen naimisissa tätä nykyä.
En vieläkään ymmärtänyt mistä revit muslimit mukaan. :D
Saanko vielä tiedustella että jos deittailisin niin kuka olisi turvallinen vaihtoehto, kun kristityt, mus limit ja ateistit ovat sinun mukaasi väkivaltaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa " naisten tsopajosta" on kantasuomalaisia miehiä, samoin on parisuhde- ja lähisuhdeväkivallasta. Tyypillisin tekijä on nykyinen tai entinen puoliso.
Lähde Krimi ja Tolastokeskus
Laita linkkejä tilastoon/tilastoihin. Kiinnostaisi tietää oikeat luvut.
Tänä vuonna tapetuissa vain yhdessä tapauksessa oli tappajana ei-kantis.
Tilastoja kehiin nyt.
"Harmillisesti juuri päin vastoin. Naiset tilaavat temusta krääsää. Mies hoitaa perheen menot ja kerryttää omaisuuden."
Paitsi että toisinpäin. Tästä on uutisoitu.
Miehet täälä todistaa olevansa nimenomaan niitä tekijöitä 😆😆😆
Ei kukaan muu heittele tuollaisia kommentteja: "naisen omaa syytä, koska "n al ku tus", "vie omaisuutensa", "nainen yllytti" jne.
Vierailija kirjoitti:
Saanko vielä tiedustella että jos deittailisin niin kuka olisi turvallinen vaihtoehto, kun kristityt, mus limit ja ateistit ovat sinun mukaasi väkivaltaisia?
Suomeen on viime vuosikymmeninä otettu massiivisesti muslimitaustaisia. Nyt ketjun aiheena olevat tilastot ovat muuttuneet.
Kausaliteetti, korrelaatio, on tuttua? Ring ring.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muu heittele tuollaisia kommentteja: "naisen omaa syytä, koska "n al ku tus", "vie omaisuutensa", "nainen yllytti" jne.
Myös henkinen väkivalta on väkivaltaa, joka onkin aikalailla kokonaisuudessaan naisten pelikenttää.
Älä sinä minua syyttele, ellet halua itse olla syytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen on viime vuosikymmeninä otettu massiivisesti muslimitaustaisia. Nyt ketjun aiheena olevat tilastot ovat muuttuneet.
Ei ole otettu.
Ehkä ryyppyriitamur hien väheneminen johtuu ryyppäämisen vähenemisestä. Ring ring?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös henkinen väkivalta on väkivaltaa, joka onkin aikalailla kokonaisuudessaan naisten pelikenttää.
Hetkinen, lähde tuohon että henkinen väkivalta on naisten hommaa? Tilastollisesti se(kin) on miesten.
Vierailija kirjoitti:
"Harmillisesti juuri päin vastoin. Naiset tilaavat temusta krääsää. Mies hoitaa perheen menot ja kerryttää omaisuuden."
Äläpäs valehtele, aiheesta on uutisoitu vuosikymmentet.
Naisten harrastamaan avoin ja peittelemättä jatkuva pettäminen aiheuttaa selkeästi ongelmia. Tai sitten se että naine saa jokunen aivan älyttömän mustasukkaisuus kohtauksen jostan täysin turhasta perusteettomasta tunteesta ja aiheuttaa aivan älyttömän riidan joka johtaa tähän lopputulokseen. Ja ovathan naiset viimevuosina enevissä määrin alkaneet tappamaan miehiä ja lapsia.
Mutta eihän naiset suostu vastuuta kantamaan aiheuttamistaan ongelmista kun kaikki on aina ja ikuisesti miesten vikaa vaikka sukupuolikin on jo miljoona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, lähde tuohon että henkinen väkivalta on naisten hommaa? Tilastollisesti se(kin) on miesten.
Aiheesta on kyllä uutisoitu iänkaiken. Täällä mitään l ä h t e i t ä kukaan jakele. L u e , o p i.
Tekoälyn vastaus aiheeseen: Kyllä, tilastojen ja tutkimusten valossa mmmuuttajataustaiset miehet ja romanimiehet ovat määräänsä nähden useammin epäiltynä parisuhdeväkivallasta kuin kantasuomalaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole otettu.
Ehkä ryyppyriitamur hien väheneminen johtuu ryyppäämisen vähenemisestä. Ring ring?
On otettu.
Mustasukkaisia ovat. Asiasta on kyllä uutisoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs valehtele, aiheesta on uutisoitu vuosikymmentet.
Älä itse. Se on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi miehet Suomessa eivät osaa käsitellä tunteitaan?
Miksi naiset ei hallitse tunteitaan vaan aiheuttaa aivan älyttömiä riitoja juuri niiden tunteiden takia?
"On otettu.
Mustasukkaisia ovat. Asiasta on kyllä uutisoitu."
Niin, ka ntisten mustismur hista on uutisoitu surullisen paljon.
Hetkinen, mistä islamin tähän vedit? Kristinuskoisessa pe rheessä kasvanut ateisti oli väkivaltainen mustis -> vältä muslimeja? :D
Tuli mieleen se jo edesmennyt Pakkomielteiset aasinsillat maahanmuuttajiin-Fb-ryhmä.