Kokematon mies, kiinnostunut M+M koemuksesta
Kommentit (22)
Itse ainankin nautin spermasta. Ja onhan se aito aina aito annelissa jos vertaa sträppäriin. Sträppärissä on se visuaalinen puoli enemmänkin kun pieni siro vaimo pukee sen ylleen ja alistaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainankin nautin spermasta. Ja onhan se aito aina aito annelissa jos vertaa sträppäriin. Sträppärissä on se visuaalinen puoli enemmänkin kun pieni siro vaimo pukee sen ylleen ja alistaa.
Kiitos vastauksesta, vaikka et taidakaan olla ihan kokematon. Oletko saanut aitoa?
Ap
Joo en ole kokematon. Ymmärsin väärin kysymyksen. Olen ollut jo 7 vuotta avoimesti bi. En mainosta mutta en kysyttäessä kielläkkään. Ja olen saanut ja antanut useasti aitoa. Bi puoleni on harrastus siinä missä muutkin.
Ymmärrän. Olen aina identifioitunut Bi-seksuaalisiksi. Ei ole vaan koskaan tullut mahdollisuutta kokea miestä. Eniten mina kiinnostaisi tuntea oikea, aito anaalissa. Sitä tässä vähän kartoitan.
Harrastella haluaisin minäkin.
Ap
Liittyykö harrastuksiisi kimpat?
Ap
Se miltä se tuntuu niin on miehestäkin kiinni. Toiset laukeaa heti alussa ja on niitä joilla erektio ei meinaa kestää. Toisilla sit seisoo ja on kestävyyttä. Oma ensi kokemus oli että just sai sisään ni laukesi. Mutta kannattaa kokeilla, seuraa kyllä löytyy.. ja on muutamia kimppa kokemuksia. M+M+M, M+M+N, N+N+M sekä yksi sekalainen ryhmä
Haluaisitko jatkaa kirjoittelua jossain toisella alustalla?
Ap
Voisihan sitä mutta missä? Ja mulla on nyt vähän menoa. Sulla kik sovellusta?
Täällä ei voi vaihtaa kontakteja. Tuu kilpailevalle alustalle: kotimaa vuorokausi (ymmärrätkö)Löydät mun samanlaisen avauksen sieltä. Jatketaan siitä.
Joo tiedän. Koitan ettiä mutta oon nyt tän illan aika kiireinen ja pää asiassa autoilen..
On tuossa jätkien kanssa suunniteltu, että voitas veturikuskeina joskus tehä juna?
Vierailija kirjoitti:
Joo tiedän. Koitan ettiä mutta oon nyt tän illan aika kiireinen ja pää asiassa autoilen..
Jatketaan sieltä.
Kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Palaan kun kerkeen. T bi.m
Kiitos. Odotan innolla. Kirjottaisitko sitten toiselle palvelimelle ja sovittaisiin jatkosta?
Ap
Eikö teille suklaajunapojille ole jotkut omat sivut?
Vauvapalsta kuulostaa tollaseen vähän väärältä paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Odotan innolla. Kirjottaisitko sitten toiselle palvelimelle ja sovittaisiin jatkosta?
Ap
En löydä vastaavaa aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En löydä vastaavaa aloitusta.
Mä laitan sinne viestin, niin nousee kärkeen.
Ap
Se on vastaava otsikko, ei täysin sama.
Kerro, jos ei löydy.
Ap
Tiedän mitä itse haluaisin. Sitä ei voi nainen tarjota.
Ap