Voiko toimeentulotukikuluihin ilmoittaa Pleikkarin jos laittaa liitteeseen ilmituksen että tulee opetuskäyttöön
lapset voivat käyttää laitetta opintojen apuvälineenä
Kommentit (23)
Nämä on aina niin hauskoja nämä ns todisteet!
Voithan sää kirjoittaa vaikka minkälaisen todistuksen sinne mukaan, ihan mitä vaan. Sinä itse kirjoitat sen omassa asiassasi, niin todistusarvo on nolla.
Mulla oli työkkärissä asiakas, jolla ei meinannut työssäkäynti millään onnistua. Jäi taas kerran tulematta johonkin hänelle hommattuun tukityöhön kun oli iskenyt migreeni. Ei mitään lääkärin/sairaanhoitajan todistusta tietenkään. Ei mitään merkintää ikinä missään, että olisi kärsinyt migreenistä, ei lääkitystä sitä varten koskaan.
Mutta argumentti tällä aikuisella miehellä oli tähän: äiti todistaa.
Voitkai sinä kirjottaa sinne vaikka konekivääri. Mutta mitä ne myöntää ja huomioi tuskin muuttuu.
T.Kelaloinen
Kyllä niissä hakemuksissa on tyhmempiinkin juttuihin tukea haettu, ei silti tarkoita että tukea myönnetään.
Miks ihmiset jaksaa vastata tosissaan ilmiselviin provoihin?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei mene läpi.
Miksi? Eihän se sinulta ole pois!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täällä ei ole vastannut tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
No shit Sherlock oletpas välkky! Propsit siitä!
Tehokas peliPC ylläpitää työ- ja työnhakukykyä sekä ehkäisee sosiaalista syrjäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on aina niin hauskoja nämä ns todisteet!
Voithan sää kirjoittaa vaikka minkälaisen todistuksen sinne mukaan, ihan mitä vaan. Sinä itse kirjoitat sen omassa asiassasi, niin todistusarvo on nolla.
Mulla oli työkkärissä asiakas, jolla ei meinannut työssäkäynti millään onnistua. Jäi taas kerran tulematta johonkin hänelle hommattuun tukityöhön kun oli iskenyt migreeni. Ei mitään lääkärin/sairaanhoitajan todistusta tietenkään. Ei mitään merkintää ikinä missään, että olisi kärsinyt migreenistä, ei lääkitystä sitä varten koskaan.
Mutta argumentti tällä aikuisella miehellä oli tähän: äiti todistaa.
Toivottavasti sairastut migreeniin.
Laitoin hammaslääkäri lasku 290 euroa. Ei korvattu. Eikä minulla ole tuloja. Ilmoitin että en aio hakea töitä koska ei ole oikeutta edes hammaslääkäri ja terveyspalveluihin tässä maassa.
Nehän teki PS3:een sen virallisen mahdollisuuden asentaa siihen Linux osin sen takia, että se saataisiin jonkun halvemman tullimaksun piiriin, kun sen sanottiin olevan "tietokone". Tämä ei muistaakseni herättänyt oikein vastakaikua viranomaistahoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei mene läpi.
Miksi? Eihän se sinulta ole pois!
Kyllä se itse asiassa on. Mistä luulet yhteiskunnan rahojen tulevan?
T veronmaksaja
Jos ei ole neekeri tai mustalainen niin turha yrittää. Mustalaiset muuten saavat esim. uuden television tai puhelimen sillä verukkeella kun pentu tai ukko särki sen ja tarvitsee siksi uuden. Täällä näkyy vähän väliä televisioita pölyimureja ja rikkinäisiä puhelimia roskiksessa tai sen läheisyydessä. Veronmaksajat maksaa sen lystin.
Kait sinne voi ilmoittaa mitä tahansa, mutta ei niitä vaan hyväksytä.
Vierailija kirjoitti:
Tehokas peliPC ylläpitää työ- ja työnhakukykyä sekä ehkäisee sosiaalista syrjäytymistä.
juurikin näin. verkkopelaaminen yhdistää eri ikäisiä ja eri sukupuolisia myös kieli oppi kasvaa kuin huomaamatta
Vierailija kirjoitti:
Kettuilun vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole neekeri tai mustalainen niin turha yrittää. Mustalaiset muuten saavat esim. uuden television tai puhelimen sillä verukkeella kun pentu tai ukko särki sen ja tarvitsee siksi uuden. Täällä näkyy vähän väliä televisioita pölyimureja ja rikkinäisiä puhelimia roskiksessa tai sen läheisyydessä. Veronmaksajat maksaa sen lystin.
Joo myös kunniakansalaisilla ja insinööreillä on ihan omat säännöt. Olennkaupan kassalla ja he saavat maksarin 65' televisioihin.
Kyllä voi! Itse sain siihen maksusitoumuksen.
Laita vaikka 10. Ei niitä huomioida.