Toinen nainen/mies
Kertokaapa ihan rehellisestii ajatuksia/kokemuksia mitä toinen nainen/mies teille antaa ja merkitsee?
Onko se vain seksiä? Vai piristystä arkeen? Välitättekö mitä hänelle kuuluu? Jne......
Kommentit (12)
Ei se ole pelkästään SEKSIÄ
jos se olisi vaan sitä niin siihen kelpaa kuka tahansa
Mutta jos TOISEN (naisen/miehen) kanssa on henkinen yhteyskin OK
niin silloin seksi muuttuu rakasteluksi ja siten se antaa henkistä voimaa jatkaa nykyisessä liitossa. Se on parhaimmilaan uskomattomia hetkiä arjen kiireessä ja touhotuksessa ilman mitään sitoumuksia.
M42
PS. Vaikka itse olisinkin halunnut sen toisen naisen YKKÖSEKSI mutta toisaalta olen onnellinen että sai edes kokea sen mitä sai.
ja tapasin netissä sielunkumppanini. Hän kirjoittaa minulle rakkauden sanoja, romanttisia asioita, lähettää romanttisia e-kortteja, rakkauslauluja, kirjoittaa minulle rakkausrunoja...ja sitten on se nettiseksi, joka on niin taivaallista! TAIVAALLISTA kun itselläni on mies, joka laukeaa minuutissa ja täällä ei saa esileikkiä eikä mitään muuta kosketusta koskaan.
Emme ole tavanneet tämän kakkos-miehen kanssa, mutta minulle hän on silti se "toinen mies". Minä saan oikeastaan kaiken tältä mieheltä, paitsi fyysistä läheisyyttä. Kunpa saisin sitäkin - olisi ihanaa, jos joku koskisi intohimoisesti. Vaikka suutelisi joskus -- antaisi suuseksiä, jaksaisi vaikka yli minuutin. Eikä kohtelisi kuin oksanreikää.
Perheellinen ei oikein voi vain heittäytyä. Toinen nainen oli siis heti alusta alkaen potenttiaalinen seuraava ainokainen.
Ensi kuussa tulee 6 vuotta siitä kun tapasimme. Suhteen pituudesta voinee arvata, ettei perusta ole ollut vain seksiä, vaan paljolti myös kaveruutta ja ystävyyttä.
on tavattu. Heti tuntui tutulta, en tajua.... Haluaisin tutustua entistä paremmin,jutella ja tehdä yhdessä kaikenlaista.
Kun yritin kokeeksi kuvitella miltä tuntuis vaikka suudella,jokin tökki tosi pahasti! Hänen seurassaan on tosi hyvä ja helppo olla,fyysinen läheisyys ja koskeminen tuntui hyvältä eli "pelkästä" kaveruudesta tuskin on kyse.Tuntuu vain ettei seksi tosiaankaan tule listaykkösenä,vaikka komea ja miehekäs mies onkin kyseessä.
noin 15 v. :n takaa. Silloin usein baarista eksyttiin mun luo ja sekstailtiin, ajattelin häntä ensin yhden yön juttuna, mutta kun törmättiin baarissa toistekin jne. ;) Myöhemmin ihastuin, mutta hän ei samalla lailla ihastunut. Olisin siis ollut valmis johonkin vakavampaankin, mutta hän ei. :(
Tavattiin ptkästä aikaa muutama vuosi sitten baarissa, jolloin eka kertaa ehdotin hälle seksisuhdetta, koska olin jo varattu. Mutta hän teki oharit. Pari vuotta sitten tavattiin taas, jolloin aloitettiin seksisuhde. Oon naimisissa. Olin kyllästynyt kotiseksiin, joten olin hakenut seksiä muualta. Tässä suhteessa on kyllä muutakin juuri tuon vanhan taustan vuoksi. Pelkään hiukan, että ihastun häneen uudestaan, enkä voi hälle omaa "tykkäämistä" niin paljon näyttää kuin haluaisin. Pelkään sillä karkoittavani hänet. En myöskään pysty luottamaan häneen täysin tuon vanhan oharin vuoksi.
Joka tapauksessa saan häneltä hyvää seksiä ja piristystä arkeen. Ja välitän hänen kuulumisistaan, vaikka niukasti hän mulle itseään "jakaa". Suru kyllä tulee puseroon, jos ja kun suhde loppuu...Vaarallista leikkiä.
Vielä ei olla seksisuhteessa, mutta sähkäöposti ja tekstiviestit on todellisia tunteita. Meillä on vain sen verran välimatkaa, että tapaaminen vaatii järjestelyjä. Toivon, että joskus tämä nykyinen avioliitto joko muuttuu onnelliseksi tai tulen onnelliseksi tuon toisen kanssa. Enemmän toivon itselleni onnea tämän uuden kanssa.
en usko tosin, että avioliittoni voi enää tarjota muuta kuin turvallista arkea, joka on maustettu ärsyttävyydellä. Ikävää, että lapset joutuu erosta kärsimään.
Meilläkin tämä toinen mies ikävä kyllä asuu Australiassa enkä voi lasten kanssa sinne muuttaa. Mutta haaveilen kyllä onnellisuudesta hänen kanssaan.
seksisuhdetta meillä ei vielä ole, ja siis sähköpostiystävyytenä alkanut suhde on muuttunut rakastumisen kautta tosi villiksi nettiseksiksi ja todella syväksi ystävyydeksi.
Toinen mies on hellä, kertoo pitävänsä minusta, kehuu kauniiksi. Hän huomaa minut. Puhumme kaiken maailman asioista, juttua riittää ihan kauheasti. Huumorimme on samanlaista.
Ihana tavallinen suomalainen mies ja seksi on ihan mielettömän upeaa hänen kanssaan. Kummankin liitot ovat aika lopussa, katsotaan mihin tämä päätyy.
Pelkään hirveästi menettäväni tämän toisen miehen, pelkään että hän jonain päivänä sanoo että haluaa toimia niin että oma avioliitto voisi paremmin. Lapsi on hänelle tosi tärkeä ja sen vuoksi asia on mahdollista.
Suhdetta takana nyt puoli vuotta, ensin vain juteltiin ja sänkyyn mentiin parin kuukauden tuttavuuden perusteella.
Haluaisin vain lopettaa oman avioliittoni ja elää arkea tämän toisen miehen kanssa. Se on mielessä koko ajan.
KOLMONEN, mihin teidän suhde sitten loppui??
Ymmärsinköhän minä oikein että täällä on ihmisiä joilla sellainen "toinen" joka on vaan netissä sähköpostin ja "nettiseksin" päässä oleva "rakas" jota ei ole koskaan tavannutkaan mutta silti on vaikka miten ihastunut jne.?
m
Ei omankaan miehen kanssa mene huonosti, mutta arki vain puuduttaa. Toisen miehen kanssa on niin ihanaa tuntea itsensä halutuksi, antautua haluille ja irrota arjesta. Pettämisestä tunnen kyllä syyllisyyttä, mutta toisaalta juuri kielletty hedelmä kiihottaa. Rakastajani on myös naimisissa, mutta hän ei tunnu tuntevan syyllisyyttä.
Haaveilen kuumasta seksistä toisen naisen kanssa ja kyllä se pelkästään sitä itseään olisi. Itsekästähän se on mutta haluaisin seikkailla toisen naisen vartalolla ja kokea hänen kiimansa!