Mies, miksi tahallaan hurmaat naisia ympärilläsi vaikka olet varattu? Todella epämiellyttävää naisille ihastua tällaiseen mieheen
Yksi mies osasi olla todellinen hurmuri. Välittävä, tulee niin lähelle kun mahdollista mutta juuri ja juuri rajoilla, ettei se ole epäsoveliasta. Älykäs, kuunteleva, hyvin huomaavainen, flirttaileva ja huumaava omalla tavallaan. Kuumaa, kylmää vuorollaan. Naiset ihastuvat eikä tuossa tietenkään tapahdu mitään mikä etenisi edes kevyen suhteen tasolle mutta tuo on minusta aika kyseenalaista. En arvosta tuollaista käytöstä vaimon tai näiden naisten näkökulmasta katsottuna.
Lisäksi pelaa vielä niin, että jos samassa ympäristössä on näitä naisia joille tekee tuota, niin osaa peitellä ja pelata tätä käytöstään niin, että naiset luulevat tuon käytöksen olevan jotenkin erityistä heitä kohtaan vaikka toimii samoin kaikkien "kohteidensa" kanssa.
Kommentit (27)
Joskus tässä vähän aikaa sitten täällä oli miehen kirjoitus että hän tekee noin tahallaan. Nauraa kotona vaimon tms. kanssa kuinka se ja se huumantui hänestä. Eikä kuulemma aio pettää vaimoaan jolta saa kaiken. Tiedä sitten mikä oli totuus kirjoituksen takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut selkeästi minusta. Vaimoni ei ole mitenkään erityinen, minulla on ovi kokoajan raollaan, käyn jopa treffeillä, kuuminta on ollut olla samassa paikassa yhdessä vaimon kanssa, kun huomaan että täällähän on myös se kaikista kuumin mätsi, mutta saan hoidettua tilanteen niin ettei kukaan tajua mitään. Mies
Tällä tyypillä nyt koskaan mitään vaimoa ole ollutkaan, mutta näistä tämän tyylisistä provosointiyrityksistä kyllä huomaa, ettei näillä kirjoittajilla ole mitään kokemusta naisista. He luulevat, että naiset alkavat tällaisen provon lukiessaan pohtimaan, että olenko minä mahdollisesti tuo kyseinen vaimo. Oikeasti naiset vain ihmettelevät, että millainen ääliö menee naimisiin asti ihmisen kanssa, josta ei pidä. Se kun on vapaaehtoista ja kaikki tervepäiset ovat mieluummin yksin kuin epäsopivan kumppanin kanssa.
Nauroin aivan samaa. Kerta toisensa jälkeen nämä inkkelit oikeasti luulevat sen olevan jonkinlainen uhkaus/fleksaus, mitä kaikki normaalit ihmiset pitävät vain säälittävänä. Toinen klassikko on se, että yritetään vakuuttaa, että naisen ystävät ympärillä ovat petollisia ja tämän miehen perässä. Huomaa hyvin, että on kasvettu siellä kaupungin halvimmassa vuokrakasarmissa, missä meno on kuin salkkareissa, eikä mitään kosketuspintaa tavallisten ihmisten elämään.
Vierailija kirjoitti:
Luoja on kironnut minut iskämahalla ja kuunaamalla jota naiset eivät voi vastustaa.
Nyt oli outo kommentti jopa provoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitkässä avioliitossa oleva mies, muutama lapsi vaimoni kanssa. Aina kun meille tulee joku tuttu (yleensä eronneita yksinhuoltajia tai huonossa suhteessa), vedän sellaista unelmien aviomies roolia heille.
Hellin lapsia, laitan ruokaa, puhuttelen vaimoani "kullaksi", teen ohimennen kotitöitä ym. Autan kyseisiä naisia miesten töissä, monelle olen käynyt asentamassa hyllyn seinään tai korjannut terassin painuneen laudoituksen tms.
Miltei jokainen näistä naisista lähestyy minua yksityisviestein, hyvinkin rohkeaan sävyyn.
Mulla kävi vähän samalla lailla. Vaimon sisko on eronnut nainen ja hänellä on kaveripiirissään eronneista munahaukoista koostuva posse nelikymppisiä naisia. Voi hyvänen aika miten minulle, perheelliselle ja uskolliselle aviomiehelle alkoi tulla tästä porukasta avoimia ehdotuksia ja perseen koitteluita, "lähtisittkö minun kanssa jos Sari (vaimoni, nimi muutettu) ei olisi paikalla". Ihan vain siksi että olen kunnollinen mies ja diplomi-insinööri.
Tiedän tuollaisen tyypin. Nyt on 60 v mutta on aina ollut ihme pörhentelijö kun naisia ilmestyy esim. Juhlissa samaan tilaan. On nytkin varattu mutta taatusti flirttailee muiden kanssa. Muuttaa mieluusti valmiiseen ” kotiin” ja elelee Uuno Turhapurona niin kauan kuin kukin nainen jaksaa katsoa. Kouluja ei ole käynyt mutta hyvin on näköjään pärjännyt kun aina päässyt muijien luo pesimään. Nk. Oikeita töitä ei ole tehnyt 35 vuoteen. Kannattaisi naisten paeta tälläisiö gigoloja!!!
Näinkin voi ilmaista olevansa kateellinen tämän varatun miehen vaimolle.