Mies, miksi tahallaan hurmaat naisia ympärilläsi vaikka olet varattu? Todella epämiellyttävää naisille ihastua tällaiseen mieheen
Yksi mies osasi olla todellinen hurmuri. Välittävä, tulee niin lähelle kun mahdollista mutta juuri ja juuri rajoilla, ettei se ole epäsoveliasta. Älykäs, kuunteleva, hyvin huomaavainen, flirttaileva ja huumaava omalla tavallaan. Kuumaa, kylmää vuorollaan. Naiset ihastuvat eikä tuossa tietenkään tapahdu mitään mikä etenisi edes kevyen suhteen tasolle mutta tuo on minusta aika kyseenalaista. En arvosta tuollaista käytöstä vaimon tai näiden naisten näkökulmasta katsottuna.
Lisäksi pelaa vielä niin, että jos samassa ympäristössä on näitä naisia joille tekee tuota, niin osaa peitellä ja pelata tätä käytöstään niin, että naiset luulevat tuon käytöksen olevan jotenkin erityistä heitä kohtaan vaikka toimii samoin kaikkien "kohteidensa" kanssa.
Kommentit (27)
Puhut selkeästi minusta. Vaimoni ei ole mitenkään erityinen, minulla on ovi kokoajan raollaan, käyn jopa treffeillä, kuuminta on ollut olla samassa paikassa yhdessä vaimon kanssa, kun huomaan että täällähän on myös se kaikista kuumin mätsi, mutta saan hoidettua tilanteen niin ettei kukaan tajua mitään. Mies
Luoja on kironnut minut iskämahalla ja kuunaamalla jota naiset eivät voi vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhut selkeästi minusta. Vaimoni ei ole mitenkään erityinen, minulla on ovi kokoajan raollaan, käyn jopa treffeillä, kuuminta on ollut olla samassa paikassa yhdessä vaimon kanssa, kun huomaan että täällähän on myös se kaikista kuumin mätsi, mutta saan hoidettua tilanteen niin ettei kukaan tajua mitään. Mies
Olet mennyt naimisiin naisen kanssa joka ei sinusta ole mitenkään erityinen?😅
"Wisdom has been chasing you but have always been faster".
Olen vain ystävällinen, enkä yritä ketään hurmata.
Vierailija kirjoitti:
No oletetaan, että olisit aloituksen mies. Kysyn sitten sinulta, että mikäli arvioin toimintasi väärin, niin voisitko selittää a) miksi katselet pitkään päästä varpaisiin flirttaillen ja hymyillen toistuvasti b) miksi kehut kovasti, etenkin erityiseksi ja olet hyvin auttavainen c) tulet välillä lähelle niin, että se vaikuttaa kuin haluaisit jotain muutakin kuin kaveruutta mutta sitten vetäydyt taas kylmäksi d) kun muita naisia tulee samaan tilaan käytöksesi muuttuu täysin ja olet asiallinen e) naiset ovat keskenään mustasukkaisia sinusta jne.. lista jatkuisikin vielä - aloittaja
Mä olen pitkässä avioliitossa oleva mies, muutama lapsi vaimoni kanssa. Aina kun meille tulee joku tuttu (yleensä eronneita yksinhuoltajia tai huonossa suhteessa), vedän sellaista unelmien aviomies roolia heille.
Hellin lapsia, laitan ruokaa, puhuttelen vaimoani "kullaksi", teen ohimennen kotitöitä ym. Autan kyseisiä naisia miesten töissä, monelle olen käynyt asentamassa hyllyn seinään tai korjannut terassin painuneen laudoituksen tms.
Miltei jokainen näistä naisista lähestyy minua yksityisviestein, hyvinkin rohkeaan sävyyn.
Ap oletko pohtinut miksi ihastut yhä uudelleen varattuihin miehiin? Terapia?
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko pohtinut miksi ihastut yhä uudelleen varattuihin miehiin? Terapia?
En ihastu lähtökohtaisesti varattuihin. - aloittaja
Joillakin pitkä ja laimea liitto, hakevat piristystä päiviinsä ilman huonoa omatuntoa
Pelimiehiä. Tai kiinnostunut naisista. Ei silti kuin leiki.
Pitäähän se joka sormelle olla joku pimpero varalla.
Tässä maailmassa homma menee niin että se piirtää kenellä on liitua. Ei tarvitse alistua mielisairaiden femakkoemakoiden kotkotuksiin.
Luomakunnan kruunu.
Eihän tuollaista superkykyä hukkaan heitetä jos on sellaisella siunattu
Vierailija kirjoitti:
Tällä tyypillä nyt koskaan mitään vaimoa ole ollutkaan, mutta näistä tämän tyylisistä provosointiyrityksistä kyllä huomaa, ettei näillä kirjoittajilla ole mitään kokemusta naisista. He luulevat, että naiset alkavat tällaisen provon lukiessaan pohtimaan, että olenko minä mahdollisesti tuo kyseinen vaimo. Oikeasti naiset vain ihmettelevät, että millainen ääliö menee naimisiin asti ihmisen kanssa, josta ei pidä. Se kun on vapaaehtoista ja kaikki tervepäiset ovat mieluummin yksin kuin epäsopivan kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin naiset yleensä tekevät, oli hänkin siihen asti kunnes oli naimisissa, lapset tehty ja mies rakentanut perheelleen uuden kodin. Sitten alkaa se perseily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa tuossa on? Todella harva nainen on erityinen vaikka te naiset luulette kaikki olevanne erityisiä.
Varatulla miehellä ei ole paineita löytää ketään, joten hän voi olla vapautunut ja hurmaava, jos hän siinä sivussa ei olekaan aviouskollinen hän ymmärtää voivansa hurmata useita naisia ja sopivasti unohtamalla siviilisäätynsä saada sivuseikkailuja enemmän kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tyypillä nyt koskaan mitään vaimoa ole ollutkaan, mutta näistä tämän tyylisistä provosointiyrityksistä kyllä huomaa, ettei näillä kirjoittajilla ole mitään kokemusta naisista. He luulevat, että naiset alkavat tällaisen provon lukiessaan pohtimaan, että olenko minä mahdollisesti tuo kyseinen vaimo. Oikeasti naiset vain ihmettelevät, että millainen ääliö menee naimisiin asti ihmisen kanssa, josta ei pidä. Se kun on vapaaehtoista ja kaikki tervepäiset ovat mieluummin yksin kuin epäsopivan kumppanin kanssa.
Yhdessä jo yli 15 vuotta, naimisissa yli 10 vuotta, yhteisiä lapsia, uusi koti ja hyvät puitteet, mutta vaimo ei ole vuosiin muistanut että hänellä on myös mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletetaan, että olisit aloituksen mies. Kysyn sitten sinulta, että mikäli arvioin toimintasi väärin, niin voisitko selittää a) miksi katselet pitkään päästä varpaisiin flirttaillen ja hymyillen toistuvasti b) miksi kehut kovasti, etenkin erityiseksi ja olet hyvin auttavainen c) tulet välillä lähelle niin, että se vaikuttaa kuin haluaisit jotain muutakin kuin kaveruutta mutta sitten vetäydyt taas kylmäksi d) kun muita naisia tulee samaan tilaan käytöksesi muuttuu täysin ja olet asiallinen e) naiset ovat keskenään mustasukkaisia sinusta jne.. lista jatkuisikin vielä - aloittaja
Voi hyvänen aika.. pieni ihminen, pienet ongelmat. Jos pillusi kostuu turhan herkästi, ei se ole miehen vika vaan ihan sinun oma ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä jo yli 15 vuotta, naimisissa yli 10 vuotta, yhteisiä lapsia, uusi koti ja hyvät puitteet, mutta vaimo ei ole vuosiin muistanut että hänellä on myös mies
Etkö osaa vietellä.
Naisesi on pelkkä p.llunreikä, eikö.
Sama asia kun käy p.skalla.
En voi sille mitään, kai se on tämä luontainen karisma ja mykistävän huumaava intensiivinen läsnäoloni ja intensiivinen katse.
Tänäänkin joku nuori kaupankassa taas hymyili ja toivotti hyvää päivänjatkoa - salee oli seki ihan sekasi meigäst.