Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos 53v mies kiertäisi pakettiautolla etsimässä nuoria tyttöjä tekemään kanssaan seksivideoita, pitäisikö sitä yhtä hauskana ja rohkeana?

Vierailija
30.08.2026 |

Viittaan Susanna Penttilän "Bang bus" -projektiin missä nuoret miehet ovat päässeet hänen kanssaan tekemään OnlyFans-sisältöä.
En väitä, että siinä olisi mitään väärää, jos kaikki ovat täysi-ikäisiä ja mukana vapaaehtoisesti. Mutta mietin vain reaktiota, jos sukupuolet vaihdettaisiin.
Kuvitelkaa 53-vuotias miesjulkkis, joka ilmoittaisi kiertävänsä pakettiautolla ja etsivänsä parikymppisiä naisia seksivideoilleen. Olisiko tämän palstan ketjuissa sävy "vau, mikä legenda", vai puhuttaisitteko taas limaisesta sedästä, valta-asetelmasta ja nuorten naisten hyväksikäytöstä?

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nämä on tässäkin tapauksessa kaikki of-sisältöä tekemässä, niin mikä ongelma? Kyllä noilla miehilläkin pitää olla se oma of-profiili, ei sinne ketä tahansa kadulta oteta, kuten ei niitä naisiakaan otettaisi. Täysi-ikäisyys taitaa olla kyllä tuolla alustalla vaatimuksena, ei sinne mitään nuoria tyttöjä oteta, eikä ole laillista sekaantua alaikäisiin.

Olisi se kyllä silti mun mielestä tosi ällöttävää

Tosin Penttiläkin on mun mielestä oksetus

En taida ymmätää nykyaikaa enää ollenkaan, vaikka olen 50-v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan