Onko mielestäsi sopivaa, että Ylen toimittaja sinutteli puolustusvoimain komentajaa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vaaherkumpu osoittaa aina haastatteluissaan selvästi kenestä pitää ja ketä halveksii. Kovin tunteellinen toimittajaksi.
Oletpa sinä lapsellinen. YLE on media ja toimittajat televisioammattilaisia. Kyllä ne asiat esitetään juuri niin että sinä pöljänä uskoisit.
"Iäkkäämpien ihmisten teitittely ei ole kohteliasta."
Juontaa juurensa ajoista, kun olin 2000-luvun alussa duunissa asiakaspalvelussa. Aina lähdin iäkkäämpien ihmisten kanssa teitittelyllä ja jos sanoivat, että kevennetään tai en minä niin vanha ole niin sitten vaihdettiin siihen moodiin. Muistan muutamia sotaveteraaneja asiakkaina niin kyllä sitä nuori jantteri mielellään teititteli niitä jotka aidosti pistivät kerran kaiken likoon ja kun muutamaa pystyi auttamaan asioissaan vähän enemmän niin kyllä siitä aidosti hyvä mieli tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko armeijassa muuten enää teititellä? Minun aikanani se oli hyvin muodollista ja sinuttelusta olisi tullut rangaistus. Kerran ihmettelin kun luutnantti sinutteli minua, tuntui todella oudolta. Mutta se oli poikkeus. Muodollisuus ja toimistokäyttäytyminen oli kaiken ydin.
Eiköhän Herra Sotaherra ole vieläkin Herra Sotaherra.
Ei sitä tiedä. Varusmiehet saattavat masentua jos määräillään teitittelemään ja lähtevät sivariin. Siksi armeija on saattanut antaa siinäkin periksi. Pitkä tukkahan jo sallitaankin.
Ei kai Suomen puolustusvoimat vielä mikään punikkien DEI-kaarti ole.
Teitittelykin on vähän niin kuin taitolaji. Jos ei osaa niin ei kannata sitä tehdä. Vaatii myös tilannetajua. Hyvin harva nykyään haluaa että teititellään. Jos joku sellaista erikseen vaatii niin yleensä on kusta kupolissa. Mutta onhan se toki outoa että Puolustusvoimien komentajaakin sinutellaan. En ole vanhanaikainen, mutta ehkä jotkut asiat voisi pysyä muodollisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi-kommunismin myötä kaikki sivistys katoaa pois pikkuhiljaa.
Oletko p-koreassa kun kommareita näet.
Ei me olla kommareita, me vaan halutaan, että kaikki rikkaat verotetaan hengiltä ja rahat annetaan köyhille.
Jess! Ollaan Robin Hoodeja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko armeijassa muuten enää teititellä? Minun aikanani se oli hyvin muodollista ja sinuttelusta olisi tullut rangaistus. Kerran ihmettelin kun luutnantti sinutteli minua, tuntui todella oudolta. Mutta se oli poikkeus. Muodollisuus ja toimistokäyttäytyminen oli kaiken ydin.
Ei sitä tiedä. Varusmiehet saattavat masentua jos määräillään teitittelemään ja lähtevät sivariin. Siksi armeija on saattanut antaa siinäkin periksi. Pitkä tukkahan jo sallitaankin.
40 prosenttia miesikäluokasta ei kykene suorittamaan palvelustaan koska on joku vika, yleensä nupin välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra-casen jälkeen en ole Seija Vaaherkummun ja Ylen haastatteluja seurannut. Enkä edes äänestä persuja. Hän ja Annika Damström ovat tehneet täyden käännöksen toimittamisessaan, ilmeisesti Ylen DEI-aivopesu on tehnyt tehtävänsä.
Puhut DEI:stä etkä muka ole persu?
😄
Eli et ole selvillä edes Ylen DEI-kurssituksista? Joihin henkilökunta pakotetaan, edelleen. Olisiko aika päivittää tietämystasoa?
No eihän se mikään Mannerheimi oo. Palkka tulee meidän verorahoista, persuja siteeratakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puolustaa rosmovaltion kanssa tehtyä aseenostosopimusta vuosikymmeneksi kuuluisi tuollaista haistatella.
Kyberturvallisuusyritysten ja tutkijoiden arvioiden mukaan noin 40–50 % kaikesta internetin liikenteestä on bottien aiheuttamaa, ja suosituilla keskustelualustoilla botteja voi olla alustasta riippuen 5–20 % aktiivisista tileistä."
Joten muistakaas, että juttelette tekoälyn kanssa, joka yrittää levittää älyttömiä mielipiteitä. Kuten tämäkin.
Täällä on poikkeuksetta niin tyhmää aivopierua ettei voi olla tekoälyä joka osaisi sellaista.
Armeijassa on kaikenlaisia sekopäitä, mutta jotenkin ne onnistuu valkkaamaan täyspäisimpiä niistä komentajiksi. Vaikuttaa asialliselta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Saappaatko niiltä pitäis nuolla?
Siitä olisi hyvä aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Jaakkola olisi karjaissut "TAAKSEE... PSTU" olisi koko kansakunta rynnännyt sen parikymmentä metriä kuka parvekkeen kautta tonttiin kuk aseinän läpi naapuriin.
Tuskin muslimit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me olla kommareita, me vaan halutaan, että kaikki rikkaat verotetaan hengiltä ja rahat annetaan köyhille.
En ole juoppo! Olen vain Sherwoodin iloinen veikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 prosenttia miesikäluokasta ei kykene suorittamaan palvelustaan koska on joku vika, yleensä nupin välissä.
DEI, WOKE, Intersektionaalisuus, transseksuaalisuus, huumeet, feminismi, aktivismi, vihermarxilaisuus, islam, antsisemitismi, etc.
Haittaideologiat joilla vihervasemmisto sekoittaa nuorten päät ja pyrkii yhteiskunnassa kaaokseen.
YLE on kertonut- sinuttelu- teitittelykäytännöt sovitaan aina etukäteen ennen lähetystä haastateltavan kanssa. eli ei se toimittaja ole mölli- haastateltavat itse pyytävät sinuttelua jo kulisseissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä presidenttiä ja pääministeriä sinutellaan haastatteluissa. On selitetty, että näin on sovittu ennalta. Viimeksi kun Niinistöä haastateltiin a-studiossa, niin haastattelija jopa kertoi aluksi, että sovittiin näin. Joskus oli kuulemma tullut sanomista yleisöltä, vaikka käytäntö on ollut jo kauan, että sinuyellaan.
Venäläinen palvoo ihmisiä joten teitittelee .
Ylen käännökset on järkyttäviä . Ilmeisesti kääntäjä ei osaa edes suomea oikeasti .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kaikista yhtä köyhiä varastamalla . Kuule tee työtä maksa veroja niin sossun kassa kasvaa ja työkkärikorvaukset ja kouluruuat laatu lukuunottamatta yrityksiä jotka vetää miljoonia huonolla ruualla . Mutta muuten. On hyvä on pahat , ole hyvä.