Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ekaluokkalaisenne viettää kesän?

Vierailija
27.05.2007 |

Omani ei ole vielä edes kouluikäinen, mutta asia jo mietityttää, koska olen yksinhuoltaja. Lomaahan minulla ei ole kesäisin kuin 1kk. Miten asia yl. hoidetaan? Palkataanko yksityinen hoitaja vai onko pienille kesäkerhoja tms?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkuun alussa (naapurin avustuksella) on kerhossa ja asukaspuistossa, juhannuksesta minä jään lomalle ja mies heinäkuun puolivälistä, näin saadaan kesä katettua.

Vierailija
2/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäksi tarhaan? Asiaani mutkistuttaa sekin, että teen kolmivuorotyötä, eihän lasta öiksi ainakaan voi yksin jättää! Vai onko mun anottava vaan virkavapaata :/. Kertokaa joku viisaampi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisiä voi sitten toki kysellä.

Vierailija
4/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ajan olemme miehn kans yhtä aikaa töissä. Muksu ei ole ollut iltapäiväkerhossakaan ja hyvin on pärjännyt. Mutta tiedän että on lapsi kohtaista eikä meilläkään tällainen järjestely varmaan muiden lasten kans onnistu. Tämä esikoinen nyt vaan on itsenäinen, harkitsevainen ja haluaa itsekin näin. Mä olen lähellä töissä, joten hätätilanteessa pääsen paikalle kymmenessä minuutissa. Näin mennään juhannukseen asti, sitten minä ja mieheni limittäin lomalla loppukesän.

Vierailija
5/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysellä päivähoitotoimistosta.

Vierailija
6/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on kaksi päiväleiriä ja loppuajan ollaan minä ja mies vähän eri aikaa lomilla. Yhteistä lomaa tulee tällä periaatteella koko perheelle kaksi viikkoa. Vaihdettiin lomarahat vapaiksi miehen kanssa kumpikin, niin riittää talveksikin.

Yhden yh:n tiedän, jolla ekaluokkalainen ja kyllä sitä on pakko ollut turvautua sukulaisten apuun. Mutta meillä ei ole sellaisia sukulaisia, vaikka ollaan kahden vanhemman perhe. Toivottavasti sulla on tai lapsen toisen (siis ehkä isän) sukulaisista. Nimittäin täytyyhän sun säästää syyslomaan, joululomaan ja hiihtolomaankin vuosilomasta päiviä tai saada niihin hoitaja.

Vierailija
7/7 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukesän lomalla, mies ja minä pidetään lomat peräkkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme