Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies luvannut, että saan olla kotirouva. Nyt yrittää pakottaa. En anna seksiä

Vierailija
30.08.2026 |

Joo mies saa hoitaa kodin ja lapset ihan yksin. Käy varnaan kätevästi työpäivän jälkee. Pyykit, kaippaostokset, siivous, ruuanlaitto ja lasten harrastuksiin vieminen sekä pienemmän lapsen eskarin ja hoitoon vieminen ja haku. Ei onnistu rakas. Ei osaa edes pestä pyykkiä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun tilalle tulijoita on. 

Vierailija
2/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä naurata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit kertoa mihin yrittää pakottaa. Anaaliseksiin? Urheilemaan? Töihin? Olemaan asiallinen vanhempi lapsille?

Minä ymmärsin  että mies yrittää pakottaa olemaan kotirouva. Sen ap sanoi.

Mutta ap vaikuttaa tuhtuneelta. Se ei tekstistä oikein ilmene, että mistä ap on tuohtunut.

Vierailija
4/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee diili miehen kanssa, maksetaan siivooja kerran viikkoon ja mies hoitaa vaikka sen kaupassa käynnin ja kokkauksen. Suomessa harvemmin lapsiperhe pärjää 1. palkalla, joten ymmärrän miestäsikin.

Vierailija
5/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna seksiä. Selvä. Kiitos tiedosta. Asia ratkaistu..

Vierailija
6/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitamaan vieraita mukuloita? Älä unta näe.

Vierailija
7/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä haarat kiinni kunnes pyytää kunnolla anteeksi!

Vierailija
8/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan kumma, että aina pitää kiristää jollain asialla, avioliitossa seksillä ja kun ero tulee, niin lapsilla. 

Vierailija
9/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kieltääkö hän sinulta töihin menemisen ja yrittää pakottaa kotirouvaksi? Vai päinvastoin?

Vierailija
10/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kykene edes muodostamaan ymmärrettävää aloitusta.

Vierailija
11/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulenkin yhteydessä sutaimessa erästä rouvaa. On upea ja kiimainen. Oma mies ei sille riitä, niin saa luvan kanssa jakaa herkkuaan.

Vierailija
12/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi sinkkuäidit ovat hupia varten.

Vierailija
13/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on valitettavan surullinen tosiasia

Vierailija
14/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen talouden ja henkisen tilan surkeuden tila johtuu todella mitättömistä, pikkusieuluisista, laiskoista, vihervasemmistolaisista pummi ämmistä.

Vierailija
15/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitoshullu keksii taas tarinaa toisen perään.

Vierailija
16/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan kumma, että aina pitää kiristää jollain asialla, avioliitossa seksillä ja kun ero tulee, niin lapsilla. 

Tyypillistä sairaille narsistinaisille.

Vierailija
17/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyvät unet kun näit unta missä miehesi lupasi elättää sinut eikä sinun tarvitse maksaa mistään mitään?

Vierailija
18/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vaatii seksiä joka päivä. Ahdistun tästä velvollisuudesta, en tykkää seksistä mutta ollaan aviossa ja mies maksaa mun elannon, olen kotirouva ja huolehdin taloudesta. Joten mun on annettava. Viikonloppuisin sitä seksiä on annettava toisinaan sekä aamulla että illalla. Hoidan osuuteni vaikka vastenmielisesti. Mies on 13 vuotta vanhempi. Kun hän menehtyy lähden ehkä kotimaahani. Olen sinne lähettänyt vähän rahaa salaa vaikka mies ei tykkää että näin teen. 

Vierailija
19/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies vaatii seksiä joka päivä. Ahdistun tästä velvollisuudesta, en tykkää seksistä mutta ollaan aviossa ja mies maksaa mun elannon, olen kotirouva ja huolehdin taloudesta. Joten mun on annettava. Viikonloppuisin sitä seksiä on annettava toisinaan sekä aamulla että illalla. Hoidan osuuteni vaikka vastenmielisesti. Mies on 13 vuotta vanhempi. Kun hän menehtyy lähden ehkä kotimaahani. Olen sinne lähettänyt vähän rahaa salaa vaikka mies ei tykkää että näin teen. 

Teillä on vastikkeellinen liitto, miehesi saa seksiä ja elättää sinut. Vaikka miehesi saa seksiä silloin kun haluaa, tuo ei ole hyvää seksiä. Ilmeisesti kumpikin tyydytte tuohon.

Vierailija
20/21 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on vastikkeellinen liitto, miehesi saa seksiä ja elättää sinut. Vaikka miehesi saa seksiä silloin kun haluaa, tuo ei ole hyvää seksiä. Ilmeisesti kumpikin tyydytte tuohon.

Jos olet asettanut piirakkasi kauppatavaraksi, niin selvä se on että annat rutisematta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi