Miksi mediasta on tullut paikka jossa toimittajat pahastelevat asioita ja kertovat itsestään ja "elämänmuutoksistaan"
Mun mielestä jos maksaa jostain hesarista (kuka maksaa?) olisi kiva lukea muuta kuin naistenlehtitasoisia juttuja siitä miten toimittaja kokeili 2 viikon ajan jotain hittidieettiä ja "hämmästyi".
Tai muodikasta Trumpin mollaamista viikosta toiseen.
Kommentit (21)
Ennen lehdissä oli ajankohtaisia uutisia, nyt se on mielensäpahoittajien foorumi, ja mielipidepalstat on täynnä kommentteja.
Trumpin mollaaminen on välttämättömyys.
Seniilien höppänävanhusten vuoksi maailmalla riittää ongelmia.
Kirjoita itse parempia juttuja, jos osaat.
PS Enpä usko.
Joskus oli uutinen että "pikatie rakennetaan xxxxx-välille"
Nyt uutinen on satavarmasti että "luonnonsuojelijat ovat huolissaan tien ekovaikutuksista"
Vierailija kirjoitti:
Ennen lehdissä oli ajankohtaisia uutisia, nyt se on mielensäpahoittajien foorumi, ja mielipidepalstat on täynnä kommentteja.
Koska klikkaat niitä ja kommentoit niihin. Sinä oket syyllinen siihen mitä algoritmi nokkasi eteen tuo.
Sinä itse.
Milloin sisäistät tämän, pöljä?
Junttirahvaalla on junttirahvaan ongelmat taas.
Vierailija kirjoitti:
PS Enpä usko.
Mistä sä tuon perussuomalaiset sait tuohon lauseeseen.
Muutenkin aika tönkköä tekstiä.
Hesariin voisit päästä tekemään AI-juttuja.
Persut: liian typeriä hengittämään.
Kai ne huomasi, että toimittajat kiinnostaa.
Tälläkin palstalla on päivittäin kymmenen "miksi YLE" ja "miksi Hesari" juttua 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS Enpä usko.
Persun yleissivistys 🤦
PS = post scriptum
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS Enpä usko.
🤭
Vierailija kirjoitti:
PS Enpä usko.
Älyllistä laiskuttaa tehdä yhdestä kahdesta tyypistä syntipukki ihan kaikkeen maailmassa. Tuo on vaan jotain niin köyhää aikuisilta jopa koulutetuilta ihmisiltä. Koulutus ei ainakaan korreloi tiedonjanon ja älyllisen kriittisyyden kanssa enää, en tiedä mitä tapahtui että juuri yliopistoväestä saatiin näin tyhmää. Melkoinen suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS Enpä usko.
Älyllistä laiskuttaa tehdä yhdestä kahdesta tyypistä syntipukki ihan kaikkeen maailmassa. Tuo on vaan jotain niin köyhää aikuisilta jopa koulutetuilta ihmisiltä. Koulutus ei ainakaan korreloi tiedonjanon ja älyllisen kriittisyyden kanssa enää, en tiedä mitä tapahtui että juuri yliopistoväestä saatiin näin tyhmää. Melkoinen suoritus.
PS on vaikea lyhenne.
Tai Suomessa: ps. Kaikki pahuus kiteytyy näihin. Kyse ei ole siitä etteivät tekisi tyhmyyksiä ja söisi lupauksiaan mutta kun ihan kaikki muutkin puolueet tekevät samaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne huomasi, että toimittajat kiinnostaa.
Tälläkin palstalla on päivittäin kymmenen "miksi YLE" ja "miksi Hesari" juttua 😂
kuule, IHAN SYYSTÄ!
Vierailija kirjoitti:
Tai Suomessa: ps. Kaikki pahuus kiteytyy näihin. Kyse ei ole siitä etteivät tekisi tyhmyyksiä ja söisi lupauksiaan mutta kun ihan kaikki muutkin puolueet tekevät samaa.
Sepä.
Nykyään viljellään nazzzia ja persua heti kun jonkun toisen mielipiteet ei miellytä.
Jos sanoo faktan että ulkomaalaistaustaiset tekee suhteessa paljon X-rikoksia, niin leimataan persuksi.
Jos sanoo että Suomen puolustusvoimille pitää antaa lisää rahaa leimataan nazzzziksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa että halveksimasi "junttirahvas" on nykyisin älyllisesti valveutuneempaa ja kykenevämpää kyseenalaistamaan uskomuksiaan kuin korkeastikoulutettu nk laumasieluinen kaupunkilaiseliitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä.
Nykyään viljellään nazzzia ja persua heti kun jonkun toisen mielipiteet ei miellytä.
Jos sanoo faktan että ulkomaalaistaustaiset tekee suhteessa paljon X-rikoksia, niin leimataan persuksi.
Jos sanoo että Suomen puolustusvoimille pitää antaa lisää rahaa leimataan nazzzziksi.
MIlitarisaatiollekin kuuluu asettaa rajoja. Kaikki revitään tavallisten ihmisten selkänahasta. Asiat eivät ole mustavalkoisia ja nykyinen härskin ahneuden henki innoittaa tekemään aseilla voittoa pienelle porukalle kun iso kansan enemmistö kurjistuu. Oliko tämä persujen alkuperäinen aatemaailma, kansan massan köyhdytys? Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa että halveksimasi "junttirahvas" on nykyisin älyllisesti valveutuneempaa ja kykenevämpää kyseenalaistamaan uskomuksiaan kuin korkeastikoulutettu nk laumasieluinen kaupunkilaiseliitti.
Se eliittikin on itsensä eliitiksi julistanut joka on yrittänyt omia mielipidevallan itselleen, ja pyörittää omaa kuplaansa kuin uskontoa väärinajattelijoita metsästäen. Asioita ei hoideta koskaan kuntoon vaan etsitään vaan se, joka meni paljastamaan jonkun ongelman ja monotetaan se pihalle joka hommastaan kostoksi ja muiden kriitikoiden hiljentämiseksi.
Eikähän se ole lehden valitsema suunta kerätä uusia tilaajia, lukijoita 15-30 vuotiaista digilehden lukijoista ja joita ei kiinnosta muu lehden sisältö. Se on valitettavaa, mutta Hesari muokkaantuu sen mukaan kuin lukijakunnalle sopii.
Itkemisellä videolla somessa saa paljon tykkäyksiä