Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihani ja surullisa ilmoituksia Hesarissa tänään:

Vierailija
27.05.2007 |

Aloitan hyvistä: Dianan ja Kaustisen " miehet" on löydetty! Eli undulaatit, oli liikkis katoamisilmoitus aiemmin nyt löydetty viesti.

Sitten ihmettelin ja makustelin syntyneiden palstalla nimeä Eko...

Kuolleiden palstalla ihmettelin saman sukunimen omaavia kuolleita ja sama kuolinpäivä mutta taisi olla sattuma. Vaikea on kuitenkin lukea aina kuolleiden palstaa, nuoria ihmisiä varsinkin kun on kuollut.

Muutenkin miksi ei voisi olla ensin kihla, vihkimisilmoitukset, sitten syntymä ja lopuksi kuolleet, elämänkaaressa ikään. Tätä mietin myös.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saattanut ihmisiä haudan lepoon ja itse vakavasti sairaana tiedän, että hetki voi tulla minullekin milloin vain. Mujtta en kaipaa kunnioitusta siitä, että kuolin vaan toivottavasti siitä miten elin.

ap

Vierailija
22/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihana ja liikuttava =liikkis ilmoitus oli undulaateista joita vaimot kaustinen ja diana kotona kaipasivat kovasti. Nyt pojat oli löydetty.

Tämä ilahdutti koska harva kaiketi viitsii laittaa ilmoiktuksen, että löydettiin (kadonneita kylläkin). Sanoinkin silloin miehelle, että toivottavasti saamme tietää löytyikö pojat=undulaatit.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun selitit taustaasi niin ymmärrän sua kyllä vaikka itse en samanlailla ajattele ja joitakin sun slangisanoja en näköjään tajunnu... sori!

kiva kuulla että hesarissa on tollasia juttuja... ei meijän lehissä! Vaikka ite kyllä laitoin kerran ilmotuksen lehteen jossa kiitin ihmisiä, jotka soitti mulle ambulanssin kun olin kaatunut ja menettänyt tajuntani...

:)

Vierailija
24/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin väärin kirjoitettuja sanoja yms kielioppivirheitä. Erittäin epälooginen jne.. Vaikeaselkoinen teksti siis. Voi johtua kiireestä, lukihäiriöstä tai mistä lie, mutta ei tuo mitään normaalia kirjoitusta ollut. Ja aika tyhmä täytyy olla, jos ei sitä huomaa.

Vierailija
25/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tahdo selvää saada viestistä, kun niin paljon virheitä vilisee.

Vierailija
26/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

t. lukihäiriöinen joka ei tajunnut tekstiä

Vierailija
27/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti se kuitenkaan on tässä ketjussa, asiat tulee ymmärretyksi jos ei jaksa pikkusieluilla tai ihan vaan vittuilla (joka yleensä alkaa silloin kun argumentit loppuu).

T. itsekin välillä huonoa suomea kirjoittava kirjallisuuden opiskelija (nyt kännissä ja vihainen), murr ; )

Vierailija
28/28 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä en ymmärtänyt mitä ap tarkotti... ei menny perille! vaikka yleensä yritän ymmärtää niin tässä tekstissä tökki jokin pahasti

kivaa olla känissä? hauskaa iltaa :)