Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat
Kommentit (29)
Useimmilla on jaksaminen koetuksella ja sietokyky on mennyt yli.
On. Vielä koittaa se hetki, kun kärsimykset loppuvat. Sen jälkeen ikuinen elämä hyvissä olosuhteissa Jumalan huomassa.
Onko teillä taas kuiva kausi? Sano sille, että Ota minut, haluan olla likainen h*orasi.
Siinä on kyllä tehtaajohtajien makkinointi viesti mennyt hyvin kansaan perille. Saa paskalla palkalla asiaan omistautunutta työvoimaa joka luulee että näin pitää tehdä. Ite voi sitten kaljotella ja vetää herkkuja.
Aika monta miljardia ihmistä on aikojen saatossa kärsinyt, mutta kruunut jäivät saamatta.
Ei kyllä huvita kärsiä kruunujen takia
Sanonta juontaa löyhästi Raamattuun. Varmaankin se viittaa alunperin marttyyreihin yms., jotka kärsivät uskonsa takia, mutta saavat lopuksi hienon taivasosan.
Sanonta taitaa olla syntynyt pimeällä keskiajalla, kun oli monenlaista pahaa ja kärsimystä maailmassa. Sillä tsempattiin.
Synnyin kruunu päässä ja kuolen kruunu päässä. Se mitä tapahtuu syntymän ja kuoleman välillä on irrelevanttia.
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmaisilla ei resilienssi kestä. Luonto karsii heikot yksilöt. Se on fiksu se luonto.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta miljardia ihmistä on aikojen saatossa kärsinyt, mutta kruunut jäivät saamatta.
Se on kyllä totta
Ei kärsimällä kirkasta kruunua saa. Paskaa vain lisää vuodesta toiseen. En vaan osaa lopettaakkaan enään. Jotenkin tottunut tuttuun ja turvalliseen paskaan ja kärsimiseen. En edes tiedä miltä normaali elämä tuntuu pitemmän päälle. Viimeksi olin lapsi perheen tykönä (oma sisko) niin tuntui kokoajan että en kuulu lämpimään normaaliin ympäristöön ja halusin vain pois.
T.Kelaloinen
Vierailija kirjoitti:
Ei kärsimällä kirkasta kruunua saa. Paskaa vain lisää vuodesta toiseen. En vaan osaa lopettaakkaan enään. Jotenkin tottunut tuttuun ja turvalliseen paskaan ja kärsimiseen. En edes tiedä miltä normaali elämä tuntuu pitemmän päälle. Viimeksi olin lapsi perheen tykönä (oma sisko) niin tuntui kokoajan että en kuulu lämpimään normaaliin ympäristöön ja halusin vain pois.
T.Kelaloinen
Oletko uskossa?
Mitä tapahtuu ap:lle sitten, kun kukaan hänen ympärillään ei kärsikään? Identiteetin romahdus. Pakko etsiä äkkiä joku, joka edes mielikuvituksessa kärsii. Muuten koko illuusio harhaisesta minäkuvasta romahtaa. Omg.
Ei ole. En käytä mitään noin kliseistä tuubaa mottona. Vain heikkolahjaiset ja vajaaälyiset idiootit käyttää noin mautonta mottoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Kelaloinen
Oletko uskossa?
Äiti, täti ja serkku kaikki ottivat oman hengen. Olivat uskovaisia. En halua teidän uskoa. Olen kuullut siitä tiedän missä kirkot on ja mistä raamatun saa. Voitteko ystävällisesti olla tyrkyttämättä jeesusta tai raamattua? Olen jo vihan partaalla kristittyjä kohtaan. Koska sitä tyrkytetään kokoajan.
Tuohan on v*ttuilua ei muuta!
Tarkoittaa älä valita, ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmaisilla ei resilienssi kestä. Luonto karsii heikot yksilöt. Se on fiksu se luonto.
Luonto karsii pois heikkoja, mutta Jumala palkitsee heikot. Olkoot ikä sikiöikäinen, tai 150 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Kelaloinen
Oletko uskossa?
Äiti, täti ja serkku kaikki ottivat oman hengen. Olivat uskovaisia. En halua teidän uskoa. Olen kuullut siitä tiedän missä kirkot on ja mistä raamatun saa. Voitteko ystävällisesti olla tyrkyttämättä jeesusta tai raamattua? Olen jo vihan partaalla kristittyjä kohtaan. Koska sitä tyrkytetään kokoajan.
Sinulla on mahdollisuus elää ikuisesti rakkaittesi kanssa, jos otat Jumalan elämääsi mukaan. Se on sielunvihollinen, joka vihaa ihmisiä ja kiduttaa. Sielunviholliselle on jo määrätty tuhopäivä, mutta sitä ennen ikuisen elämän mahdollisuutta tarjotaan ympäri maapallon. Lähetystyötä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Kelaloinen
Oletko uskossa?
Sinulla on mahdollisuus elää ikuisesti rakkaittesi kanssa, jos otat Jumalan elämääsi mukaan. Se on sielunvihollinen, joka vihaa ihmisiä ja kiduttaa. Sielunviholliselle on jo määrätty tuhopäivä, mutta sitä ennen ikuisen elämän mahdollisuutta tarjotaan ympäri maapallon. Lähetystyötä tehdään.
Ime v*ttua minä lähden tästä keskustelusta. Teillä hu*rilla ole edes kunnioitusta toisten toiveita kohtaan tai pyyntöjä.
On vaikka ei millään aina jaksaisi vain kärsiä.