Ymmärtääkö tyhmä olevansa tyhmä?
Eikö tyhmyyden käsittäminen vaatisi jonkinasteista älykkyyttä?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo täällä näitä kirjoituksia niin naiset eivät ainakaan ymmärrä olevansa vajaaälyisiä pöljiä.
Varsin tämä mt läski täällä aamusta iltaan haukkumassa ei itse ymmärrä miten tyhmä on. 🐖 😝
Huomasitko itse, miten tyhmä tuo sun kommenttisi oli? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vaatii se. Siksi 90% ihmisistä on ää liöitä. Jotka äänestää valtaan hulluja. ;)
Tämä. Saa ihmetellä ihmisten äänestämistä. Miksi äänestävät sellaisia jotka aiheuttaa kurjuutta ja sekamelskaa???
Vierailija kirjoitti:
Jos puhuu tyhmyyden vasta kohdasta, eli älykkyydestä niin totuus on se että mitä enemmän ihminen kouluttautuu ja tutkii maailmaa niin sen tyhmemmäksi muuttuu. Koska silloin hän huomaa kuinka vähän hän tietääkään ja kuinka paljon hänellä on vielä oppimista. Tyhmä luulee tietävänsä joka asiasta kaiken, mutta se on oikeasti mahdotonta.
Minulle on käynyt näin. Pidän itseäni aika tyhmänä vaikka kaikkien testien, koulutuksen yms. perusteella minun täytyy olla keskivertoa älykkäämpi. Tähän vaikuttaa myös ympäristö, joka koostuu älykkäistä ja huippuälykkäistä ihmisistä. Niissä piireissä olenkin kyllä tyhmä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo täällä näitä kirjoituksia niin naiset eivät ainakaan ymmärrä olevansa vajaaälyisiä pöljiä.
Arvasin että tulit tänne sitten omaa tyhmyyttäsi todistamaan. Etkö muuta keksinyt?
Entä onko viestisi fiksu ja sivistynyt????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsin tämä mt läski täällä aamusta iltaan haukkumassa ei itse ymmärrä miten tyhmä on. 🐖 😝
Vanha nainen jäänyt lapsen tasoiseksi. Tuskin itse tajuaa muusta kun että se haukutaan aina pystyyn. 🤣🤣🤣
Kun lukee viestejä niin kyllä täytyy sanoa Suomi ON IDIOOTTIEN MAA, valitettavasti.
Mitä enemmän itseäsi tyhmennät, sitä paremmin itse voit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tulit tänne sitten omaa tyhmyyttäsi todistamaan. Etkö muuta keksinyt?
Entä onko viestisi fiksu ja sivistynyt????
On. Mutta sinä et ole, kumpaakaan.
Suurin osa ei tunnista itsestään sitä mistä he muita syyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha nainen jäänyt lapsen tasoiseksi. Tuskin itse tajuaa muusta kun että se haukutaan aina pystyyn. 🤣🤣🤣
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin ymmärrän. Koulussa olin ihan pska. Jos sain kokeesta 7, olin tyytyväinen. Yleensä sain. 5-6. Koskaan ei ole ollut todistuksessa 10 tai 9.
Peruskoulussa? Ei sinua määrittele.
Kyllä ymmärrän ettei järki leikkaa aina. Vajaaälyinen ei varmaan tajua.
Jos on huono koulussa eikä opi asioita, nin kyllä tuon tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei tunnista itsestään sitä mistä he muita syyttävät.
Suurin osa hahmota sanojen tai tekojen seurauksia muille. Suurin osa toistaa samat virheet uudelleen ja syyttää ongelmista muita. Suurin osa tekee usein asioita, jotka ovat itselleen vahingollisia.
Eikai viisaskaan välttämättä ymmärrä olevansa viisas. Muut ihmiset pistää toiset yleensä jollekkin jalustalle. Me itse sitten saatetaan laittaa myös itsemme jollekkin jalustalle myös. Jopa saatetaan korostaa sitä jalustaa minkä muut on luonut.
T.Kelaloinen
Vierailija kirjoitti:
Jos on huono koulussa eikä opi asioita, nin kyllä tuon tajuaa.
Tyhmyys ei ole vaikeiden taitojen, kuten kielten tai matemaattisen laskennon, osaamattomuutta. Eikä se tarkoita pelkkää matalaa älykkyysosamäärää, vaan kyse on enemmänkin tiedon tai kokemuksen väärästä käytöstä.
Läheisen ystäväni äiti on lääkäri. Ystäväni kertoi minulle, että hänen äitinsä ymmärsi oikeastaan vasta yli kuusikymppisenä mitä hän ei tiedä lääketieteestä. Siihen mennessä oli toiminut lääkärinä jo pitkälti yli 30 vuotta.