72kg!!! Miten ihmeessä suomalainen nainen voi painaa niin paljon?? Itse olen 179cm ja painan saman verran.
Enkä edes ole laiha vaan mahaa ja lihaksia löytyy.
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että 72 kg painavilla naisilla on vaikeuksia löytää miesseuraa ainakaan painon vuoksi.
Ei ole painavammillakaan. Kävin tosi läskinä sairauden vuoksi ja silti piti hommata suojauksia miehiä vastaan. Sanoisin, että nainen ei voi olla niin lihava, etteikö löydy ihailijaa. Sain hoidon ja paino lähti laskuun tekemättä mitään muutoksia. Olen perusaktiivinen liikkuja, arkiliikunta + viikkotunnit.
Kertoo siitä että tarjontaa hoikista naisista on vähän. Suurin osa miehistäkin on hyvin pyöreää sorttia. Tasapuolista ja hyvin siinä vakka kaltaisensa kannen valitsee. Kiva että löytävät silti seuraa.
Ei kaikki syty hoikista. Vaikka eteeni tuotaisiin liuta hoikkia naisia niin mieluummin ottaisin vähän muodokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)
Mun thaivaimo painaa 39kg. Revi siitä.
Ap
buahahaaa, ostovaimo ja suku elää sun (kue kelan rahoilla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painankin nykyään 172 kg, koska 72 kg oli mielestäsi liian lihava, kostokroppa, darling :)
Ap
Lapsen paino.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä thai nainen tai kuka vaan pieni nainen voi painaa sen 39 kiloa. Mutta sillä.on sitten kakaran vartalokin. Ei rintoja eikä pehvaa.
Alipainoinen vaikka olisi 150 cm pitkä. Ei kenenkään aikuisen paino.
Olet ap surkean laiha, kuivan kesän orava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olet noi lyhyt? Eikö äitisi rakasta sinua?
Lyhyt ja laiha kuin pulkannaru.
K ä ä p i ö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä siitä pitäisi repiä?
Mitä väliä? Vaikka miten paljon solvaat, et saa pillua.
Naisilla on hyvä itsetunto ja enemmän lihasta kuin sulla, nolo kyrväkäs. Ja enemmän poweria ja rahulia.
Itse painan 100 kg ja ottajia olisi, lasteni ikäisiä nuoria miehiä. Vaan mä nauran niille. Ei kiinnosta enkä tarvitse, elämä on hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olet noi lyhyt? Eikö äitisi rakasta sinua?
Kysyy Jenna 152 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olla tietenkin kateellinen, kun toisen vaimo on lapsen kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vai että oikein thaivaimo :D
Huvittavaa ettei miehet tunnu tajuavan, ettei naisille kannata leveillä jollain kehitysmaavaimoilla. Kyllä niitä meinaan löytyy rahalla jokaiselle, ja käytännössä eniten näitä harrastaa ne miehet, joista kukaan nainen muuten ei kiinnostu.
Ihan sama asia kuin afrikka tai lähi-itä mies naisella. Harva nainen ajattelee meriitiksi suomi-miesten edessä.Yhyy. Mulla on hoikka ja kaunis vaimo jolta saan pilua joka yö. Mitens teillä palstan miehillä jolla on suomalainen vaimo?
Ap
Haluaakohan vaimosi joka ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olla tietenkin kateellinen, kun toisen vaimo on lapsen kokoinen.
Jaa. En ole kiinnostunut naisista enkä lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, mutta se onkin 112 cm pitkä.
Eikä kuukautiset ole alkaneet. Ikäkin taitaa olla 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vissiin nahka pâältä. Muutahan siinä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lapsen paino.
Minun todella hoikka 12 v. painaa ainakin 10 kg enemmän. Oletko joku pedofiili ku panet tollasta pikkulapsen kokoista.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne ei pidä miesten huomiosta, Hyvä ehkäisykeino.
Tutkimusten mukaan suomalaisilla naisilla luonne(viat) ja mt-ongelmat riittävät karkottimeksi. Itsensä lihottaminen on pelkkä tekosyy.
Helposti, ku laihdutti 50 kiloa! 😄
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Vaikka miten paljon solvaat, et saa pillua.
Naisilla on hyvä itsetunto ja enemmän lihasta kuin sulla, nolo kyrväkäs. Ja enemmän poweria ja rahulia.
Itse painan 100 kg ja ottajia olisi, lasteni ikäisiä nuoria miehiä. Vaan mä nauran niille. Ei kiinnosta enkä tarvitse, elämä on hyvä näin.
Aikaisin olet alkanut nauttia päihteitä.
Mieluummin noin kuin joku keskivartalo lihava nainen.