Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jokin salaisuus itsestäsi. Mitä et kehtaisi paljastaa julkisesti kenellekään.

Vierailija
27.05.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi korneja " neurooseja" . Hävettää itseäänkin, täysi työ pitää salassa, en tosiaan kehtaisi kenellekään tunnustaa.

Vierailija
2/6 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva sai alkunsa koska näin tosi hottia unta työkaveristani, en ehtiny kunnolla herätäkään kun kävin mieheni päälle (ja ehkäisy unohtui). Uni oli niin toden tuntuinen että välillä melkein ajattelin että vauva oli sen työkaverini eikä mieheni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Kukaan ei tajua, miten kamala mun elämä on tähän asti ollut! Kun ulkoisesti ei pitäis olla mitään vialla. Olen riittävän älykäs jne. elääkseni normaalin elämän. " Miksi se ikiteini vaan lojuu sohvalla perse homeessa, kun mies raataa kantaakseen taloon rahaa" . Tämä on varmaan yleinen käsitys. Onneksi nyt on ruvennut vähän helpottamaan iän myötä!

Vierailija
4/6 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse olin se joka lähti.

Vierailija
5/6 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parantumaton seksiaddikti ja nymfomaani. :/ Ulkoisesti ujo ja kiltti tyttö, uskovaisen kasvatuksen saanut vieläpä! Kukaan ei tiedä minusta mitään epäilyttävää.

Vierailija
6/6 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t15