Jännämies Jere Karalahti kihloihin
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Naiset juoksee hulivilien perässä. Sama kuin Matti Nykäsellä ja Toni Niemisellä. Menneisyys ei tunnu merkitsevän mitään.
Toni Nieminen ei ole päihdeongelmainen kuten nuo kaksi muuta. Nykänen joi itsensä hautaan, Karalahtikaan ei liene enää kauan hengissä. Näyttää 90-vuotiaalta.
Onnea onnea onnea Jere. Morsmaikulle myös onnea. Onnea onnea vaan!
Poliisin poika Jere. Hienon miehen on poliisi-isi saanut kasvatettua.
Olen kerran ollut samassa baarissa viereisessä pöydässä Matti Nykäsen kanssa. Silloin tuli ensimmäistä kertaa olo, että miksi olen tässä räkäläbaarissa. Miksen vaan jäänyt kotiin.
Matti näytti vähän mallia, että mitenkä sitä lauantaita pitää viettää. Kun Jeren tapasin baarissa niin hän osasi sentään käyttäytyä.
Mulla menee aina sekaisin Jere Karalahti ja se toinen jääkiekkoukko, Olli Jalonen tms. Ne on kaikki nii samanlaisii.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään elähtäneen näköinen vaikka on elänyt. Sitä se on kun jo lapsena aloittaa urheilun niin siinä on jo sellainen vankka perusta elämälle että keho nauttii siitä kun sitä vähän rääkätään.
Unohdit käydä specsaversilla 😃
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Kalju ja donitsi-parta. Naiset tykkää.
Näyttää jo kuuskymppiseltä vaikka on ...52??
En oikein voi uskoa uuteen liittoon. Raha vaikeudet ja huume ongelma EI johda pitkään suhteeseen.
Nistin kanssa on kiva urheilla. Voi veikata pitkävetoa saako turpiin, meneekö rahat vai sattuuko jotain pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Poliisin poika Jere. Hienon miehen on poliisi-isi saanut kasvatettua.
Pienen piikin laitoit isille, vaikka se on tarpeetonta. Jokainen tulee sellaiseksi kuin on ihan omien mieltymystensä ja oman moraalinsa ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on klisee, että naiset haluavat kesyttää tai pelastaa pahat pojat.
Jere on jännistä jännin. Valtakunnan jännä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee aina sekaisin Jere Karalahti ja se toinen jääkiekkoukko, Olli Jalonen tms. Ne on kaikki nii samanlaisii.
Ei ole. Jalonen on kilttis.
Naisilla alakerta kostuu kun Jergus tulee kylille.
Kyllä jännämies aina naisia kiinnostaa.
"Naisille" = niille naisille, joilla on itselläkin samoja ongelmia tai ehkä kotitaustan takia sellainen käsitys, ettei ansaitse parempaa. Vakka kantensa valitsee.
Sinun ongelmasi naisen etsinnässä ei ole kiltteys tai päihteettömyys vaan typeryys, katkeruus ja naisviha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on klisee, että naiset haluavat kesyttää tai pelastaa pahat pojat.
Jere on jännistä jännin. Valtakunnan jännä.
Jep. Ihan semmoinen umpijännä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään elähtäneen näköinen vaikka on elänyt. Sitä se on kun jo lapsena aloittaa urheilun niin siinä on jo sellainen vankka perusta elämälle että keho nauttii siitä kun sitä vähän rääkätään.
Juopon näköinen, sitä kun on ikänsä käyttänyt mömmöjä ja viinaksia.
Kama Huumelahti eli Jertsikka! Naiset digaa!