Jännämies Jere Karalahti kihloihin
Kommentit (57)
Mitä järkeä mennä kihloihin velkasen huumerikollisen kanssa? Ei mitään järkeä ellei ole itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Poliisin poika Jere. Hienon miehen on poliisi-isi saanut kasvatettua.
Joo kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap vielä rumempi kalju isopää kuin Karalahti? Hyi hitto. Mene pois, ruma mies!
Ei olen melkein kalju mt läski nainen. En kelpaa kellekkään. Yyyyy Yyyyy
Vierailija kirjoitti:
Kalju ja donitsi-parta. Naiset tykkää.
Mitkä naiset tykkää?? Tarkoitatko huimausaineiden käyttäjiä? Joo kyllä ne saakin toisistaan tykätä. En tiedä menetitkö sinä mitään ellei huilausaineiden käyttäjänaiset ole sun makuus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä mennä kihloihin velkasen huumerikollisen kanssa? Ei mitään järkeä ellei ole itsekkin.
Miten tämä sinun elämääsi vaikuttaa kun minun elämään ei mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset juoksee hulivilien perässä. Sama kuin Matti Nykäsellä ja Toni Niemisellä. Menneisyys ei tunnu merkitsevän mitään.
Toni Nieminen ei ole päihdeongelmainen kuten nuo kaksi muuta. Nykänen joi itsensä hautaan, Karalahtikaan ei liene enää kauan hengissä. Näyttää 90-vuotiaalta.
Kerroopa miten heidän elämänsä sulle kuu mitenkään? Miksi haukut heitä? Vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran ollut samassa baarissa viereisessä pöydässä Matti Nykäsen kanssa. Silloin tuli ensimmäistä kertaa olo, että miksi olen tässä räkäläbaarissa. Miksen vaan jäänyt kotiin.
Matti näytti vähän mallia, että mitenkä sitä lauantaita pitää viettää. Kun Jeren tapasin baarissa niin hän osasi sentään käyttäytyä.
Et ole tavannut kumpaakaan. Miksi heitä haukut?
Tuo ukko näyttää raivohullulta. Pieni yllyke niin myllytys on päällä.
Luin joku aika sitten sen Jere elämänkerran ja täytyy sanoa, että olin aivan järkyttynyt siitä ryyppäämisen määrästä ja siitä tasosta!
Ja pidän itseäni ihan elämää ja maailmaa nähneenä, eikä minunkaan tuttavapiirissä lasiin syljeytä!
Mutta jotenkin se, että koko keskiössä on täysin juominen: mikä tahansa tekeminen tai tapaaminen, juhla, festari, matka ihan minne tahansa - niin keskitytään Juomiseen. Päiväkausia. Aamusta alkaen. Pointtina pieni säätäminen siten, että pysyy tajuissaan, että pystyy juomaan lisää.
Istutaan päiviä jossain kerrostalokampän sohvilla , pelallaan jotain ja juodaan Tapulin vettä.
Elämässä on vaimoja, lapsia, töitä, treenejä, pelejä: kaikki ne on vain jossain hämärässä sivussa, hieman näkökentän rajoilla. Fokus on viinassa.
Itse ne pitää itseään hyvinä jätkinä ja kunnon äijinä. Muut on mikkihiiriä. Yhdessä on oltu vuosikausia , koska yhteinen harrastus pitää tiiviisti yhdessä. Yksin juominen on luusereiden hommaa. Katsoin jotain hääjuhla kuvaa, jossa jengi oli koko porukalla juhlistamassa hääpäivää. Pzkt. Tai niin se tietty kuvataan itselle ja muille. Mutta ne olivat vaan ja ainoastaan tulleet juopottelemaan. Oli vaan vähän paremmat vaatteet päällä ja puitteet hienot. Iha sama oikeestaan, kuka meni avioon ja kenen kanssa. Tärkeimmät asiat on se, mikä merkkaa.
Aivan äärettömän tyhjää ja turhaa. Ihan koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea nuorelle parille! Montako kuukautta menee kunnes on taas pulla uunissa, ja Jerelle jälleen yks uus kakara, josta se ei sit lopulta välitä tai huolehdi.
Onko sillä 5 tunnustettua lasta? R on esikoinen, sitten se Ste.... venäläisen irtosuhteen kanssa ja nää kolme Nunnan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset juoksee hulivilien perässä. Sama kuin Matti Nykäsellä ja Toni Niemisellä. Menneisyys ei tunnu merkitsevän mitään.
Toni Nieminen ei ole päihdeongelmainen kuten nuo kaksi muuta. Nykänen joi itsensä hautaan, Karalahtikaan ei liene enää kauan hengissä. Näyttää 90-vuotiaalta.
Moi Jere! Unohditko käydä äikäntunnilla? Ei yllätä.
Ei käy kateeks eikä kukaan järkevä noin vanhaa kaljua ja velkasta käppänää edes huolis. Menihän se Tukiainenkin kihloihin. Kaikki hullut menee nyt vuoronperään kun kuvittelee että se kiillottaa jotenkin julkisuuskuvaa. Hulluja ne on silti.
Vierailija kirjoitti:
Poliisin poika Jere. Hienon miehen on poliisi-isi saanut kasvatettua.
Palstan aateliutta, vaikka millainen vanha könsikäs sekoilee, aina vanhempien syy.
Eikö vanhempien vastuu lakkaa koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on klisee, että naiset haluavat kesyttää tai pelastaa pahat pojat.
Ei tuon nainen ole paljon kummempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaanhan miehiä erityisesti syyllistetään naisiin kohdistuvasta väkivallasta. Itse leikkivät tulella.
Oli jännämies joskus 1990-luvulla.
Kaikki kuuluisuus ja mahkut päästä otsikoihin kiihottaa niin.