Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nuo Tilan kaunis koti-osiot!!

Vierailija
27.05.2007 |

Samoin kaikki sisutuslehtien kuvat... Miten ihmeessä kellään voi olla noin siistiä ja tyylikästäkin?? Ei pölyä, ei tavaroita lattioilla, ei tiskejä. Kaikki kuin vatupassilla aseteltu, leikkokukat maljakoissa jne.

No, niillä ei ehkä ole kolmea alle kouluikäistä lasta... ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Samoin kaikki sisutuslehtien kuvat... Miten ihmeessä kellään voi olla noin siistiä ja tyylikästäkin?? Ei pölyä, ei tavaroita lattioilla, ei tiskejä. Kaikki kuin vatupassilla aseteltu, leikkokukat maljakoissa jne.

No, niillä ei ehkä ole kolmea alle kouluikäistä lasta... ;)

Ja lapset 1,5v, 4v ja 6v.

En todellakaan siivoa paljoa vaan meillä pysyy siisteys koska kaikki osaavat korjata touhunsa lopetettuaan askareensa. Muuten teen pikaisen siivouksen päivittäin ylläpitääkseni puhtautta. Mitään isoja siivousurakoita en tee koskaan. Vähän usein niin ei koskaan tarvii tehdä paljoa on mun motto.

Vierailija
2/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotaan vähintään kerran viikossa, imuroidaan useammin.

Mutta ei, meidän koti ei ole kuin suoraan jostain sisustuslehdestä. Toisaalta, kotihan onkin elämistä varten :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

supersysteemeillä avautuvia laatikoita tai kaappeja, niissä on kaksi pyyhettä sävy sävyyn tai yksi kenkäpari. Meillä on kaikkea maan ja taivaan väliltä kymmenittäin...

Vierailija
4/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sisustaa lapsiperheen talo toimivasti, kauniisti ja suht halvalla. Esim. mistä löytää eteiseen kuramatto, joka näyttäisi kauniilta.

Vierailija
5/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu muuotoskohteessa. Jää ihan tyhjäksi koko ohjelma.

Vierailija
6/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos heillä avaa vaatekomeron, sieltä kaatuu sisus syliin, on niin täynnä. Samoin niillä on yksi huone kauhea romuvarasto, missä mm. pidetään lasten lelut. Kerran näin sohvapöytänä toimivan arkun sisään ja siellä oli kyllä kaikki se kerättynä talteen, joka meillä lojuu esillä pöydillä karkkipapereita ja saapuneet postit sekä lasten lelut ym. Toisaalta ovat aivan hulluina heittämässä roskiin kaikkea ihan vielä tarpeellista. Ovat mahdottomia materialisteja, jotka parin viikon kuluttua heittää käytännössä vielä uuden tavaran roskiin. Jonkinlainen ympäristövero pitäisi tällaisille tyypeille laittaa.

Itse en muuten kestä, että nurkkiin on piilotettu rojukasoja piiloon esim. sängyn alle. Mulla pitää olla perustaso puhdas ja siistin selkeä. Siinä on sitten ne normaalin perheen pintakerroksen rojut leväällään, jotka ei silmää hivele nähdä, mutta ovat helppo siivota kerran viikossa kevyesti. Ja itse erotan kyläpaikassa kyllä, milloin on minkäkinlainen siivo kyseessä.

Vierailija
7/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tuo ihmetyttää, että kun kaappia avaa, niin muutama pyyhe tai yksi takki... kellä on niin vähän tavaraa?

Luulen siis, että asunnot " stailataan" ennen kuvausta, kaikki ylimääräiset piiloon ja mieletön siivous päälle, että olis mahd. siistiä...

Vierailija
8/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai stailaaja vielä tarkistamaan tilat ennen kuvia:) Kyllä meidänkin kämppä on hyvän näköinen aina siivoojan käynnin jälkeen kun lelutkin on paikoillaan eikä ukon kalsarit seikkaile makkarin lattialla:)

Vierailija
9/9 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki turha ja ylimääräinen tavara laitetaan meidän perheessä nopeasti eteenpäin kiertoon. Näin paikat pysyy siisteinä eikä kaapeissakaan ole tusinaa turhuutta :)

Ja lisäksi itse rakastan tyhjiä pintoja, en voisi kuvitellakaan asuvani kodissa, jossa pöydillä ja hyllyillä on paljon tavaraa. Näinhän toki monella on, ja ystävieni koditkin ovat minusta ihan kauniita kaikkine paljouksineen, mutta omassa kodissa en siedä tavaroita nurkissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi