Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdään yksi asia selväksi nyt kerralla: Työssäkäyvä yksittäinen ihminen ei maksa kenenkään toisen "lorvimista"

Vierailija
28.08.2026 |

Sä maksat veroja siitä että sä asut valtiossa jossa sä voit kävellä kadulla ilman että sut ryöstetään joka kerta kun sä menet ulos ja jossa sä asut puhtaassa ympäristössä voiden hyvin verrattuna muualle maailmaa. 

Sun palkasta menee about 1% työttömyyden hoitoon ja siihen että jos sä itse jäät työttämäksi niin sustakin pidetän huolta. Sun palkasta ei mene puolet työttömille vaan 1%. Sä työnnät saman summan joka kuukausi johonkin vielä järjettömämpään asiaan minkä kanssa sulla ei ole mitään ongelmaa. Sun rahat eivät mene työttömille vaan siihen että sä elät valtiossa jossa sun on hyvä elää. 

Tiivistys: Sun palkka ei mene työttömille. Eli sä voit lopettaa sen harhassa elämisen että sä muka maksat työttömien lorvimisen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, veroista ne lorvimiset maksetaan, toki veroja on muitakin

Vierailija
2/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä en saa tukia, niin röystän sut - vol55544566666

Näiden suojelurahojen kerääjien kannattaa huomioida, että suorien työttömyyskorvauksien lisäksi töyssäkäyvät maksavat näidne roadmanien terveydenhuollon ja muut julkiset palvelut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ei ole lorvija.

Vierailija
4/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, veroista ne lorvimiset maksetaan, toki veroja on muitakin

Tämähän se. Av luusreita v*tuttaa, kun kaikki rahat ei mene heille vaan muutkin saa julksia palveluja. 

Vierailija
5/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi v*ttu mitä oksennusta "Sä maksat  sä asut sä voit" Opettele apina suomea.

Vierailija
6/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni tuntuu kuitenkin kuvittelevan, että se minkä itse maksaa veroissa annetaan suoraan jollekin työttömälle. Osa trollailee ihan tarkoituksella, mutta on kai niitäkin, jotka oikeasti kuvittelevat, että just heidän veroeuroilla kustannetaan naapurin työttömän sohvalla makoilu (mikä sekin on yleinen harhaluulo, että just sohvalla makaaminen olis se, mitä työtön tekee päivät pitkät).

Vierailija
7/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku ideologinen työtön selittämässä, miksi hän saa lorvia. Väkivalalla uhkailu onkin näppärä tapa pitää veronmaksuhalukkuus korkeana. 

Vierailija
8/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verojen maksaminen ei ole estänyt yhtäkään teiniä ryöstelemästä.

Vierailija
9/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukia pitää pienentää lisää. Yhä kuuluu ulinaa.

Kyllä se jossain vaiheessa vaimenee.

Vierailija
10/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen sitä mieltä, että yksittäisinä henkilöinä esimerkiksi nämä Supercellin perustajat, omistajat ja johtajat mahdollistavat aika monen lorvimisen.

Vierailija
11/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaisiin kuluu paljon enemmän kuin työttömiin ja sairaudet ovat vähintään yhtä paljon itsestä kiinni kuin työttömyys.

Vierailija
12/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työyön naapurini haki äsken kaljaa. Mitä sitten? Ei voisi vähempää kiinnostaa. Parempi sekin, kuin rikollisena.

Vierailija
13/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni tuntuu kuitenkin kuvittelevan, että se minkä itse maksaa veroissa annetaan suoraan jollekin työttömälle. Osa trollailee ihan tarkoituksella, mutta on kai niitäkin, jotka oikeasti kuvittelevat, että just heidän veroeuroilla kustannetaan naapurin työttömän sohvalla makoilu (mikä sekin on yleinen harhaluulo, että just sohvalla makaaminen olis se, mitä työtön tekee päivät pitkät).

Voi lässyn lässyn. Jokaisessa parin rivin kommentissa kaikki eivät ala avata koko valtion ja kuntien talousarviota. Konkreettisesti tälläkin hetkellä useissa kaupungeissa on yt:t, jotka suoraan lähteävt siitä, että kuntien osuus työttömyysmaksuista on niin suoreet. Siinä sitten menee veronmaksajilta nämä "täällä on hyvä elää" palvelut alta, kun jengi raapii persettään kotona. 

Vierailija
14/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä en saa tukia, niin röystän sut - vol55544566666

Näiden suojelurahojen kerääjien kannattaa huomioida, että suorien työttömyyskorvauksien lisäksi töyssäkäyvät maksavat näidne roadmanien terveydenhuollon ja muut julkiset palvelut. 

Ei vaan ne maksetaan velkarahalla, etkö seuraa uutisia?

Vierailija
15/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukia pitää pienentää lisää. Yhä kuuluu ulinaa.

Kyllä se jossain vaiheessa vaimenee.

Voitais aloittaa pudottamalla Suomessakin perustoimeentulotuki nykyisestä vajaasta kuudesta sadasta samalle tasolle kuin Ruotsissa eli 360 euroon.

Vierailija
16/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lässyn lässyn. Jokaisessa parin rivin kommentissa kaikki eivät ala avata koko valtion ja kuntien talousarviota. Konkreettisesti tälläkin hetkellä useissa kaupungeissa on yt:t, jotka suoraan lähteävt siitä, että kuntien osuus työttömyysmaksuista on niin suoreet. Siinä sitten menee veronmaksajilta nämä "täällä on hyvä elää" palvelut alta, kun jengi raapii persettään kotona. 

Ja se työttömyys on tietysti mielestäsi niiden työttömien syy. Ei sen, ettei työpaikkoja ole. En ole muuten kertaakaan raapinut tänään persettäni. Onko se joku työttömien harrastus sohvalla makoilun lisäksi? Olen varmaan huono työtön.

Vierailija
17/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se työttömyys on tietysti mielestäsi niiden työttömien syy. Ei sen, ettei työpaikkoja ole. En ole muuten kertaakaan raapinut tänään persettäni. Onko se joku työttömien harrastus sohvalla makoilun lisäksi? Olen varmaan huono työtön.

Kuinka monta ryöstö uhkausta olet postannut nettiin niin kuin ap?

Vierailija
18/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se 1% on parikymppiä. Eli se ei edes riitä siihen että joku maksaisi toisen lorvimisen, eihän se parikymppiä riitä edes kauppaan kertaostoksille :D Että mikä näiden ihmisten perimmäinen tarkoitus on tällä kun ne väittää maksavansa toisten lorvimisen? Sitä voitte miettiä. Sun lapset käy ilmasta koulua sen takia että sä maksat veroja

Vierailija
19/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verojen maksaminen ei ole estänyt yhtäkään teiniä ryöstelemästä.

Et maksa  tarpeeksi. Jos valtio antaisi sun rahat souraan teineille, niin niin ei tarvitisi ryöstää. Eikä toisaalta olisi mitään ryöstettäväkään. Sitten kun sulla teoriassa on terveydenhoito (saat jutella hyvinvointialueen botin kanssa), niin et voi väittää, että sun rahat on mennyt lorvijoille. Osa on mennyt myös nen botin koodanneet kokoomusbron firmalle. 

Vierailija
20/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta ryöstö uhkausta olet postannut nettiin niin kuin ap?

En yhtäkään, eikä tässäkään aloituksessa ketään ole uhattu ryöstää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi