Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdään yksi asia selväksi nyt kerralla: Työssäkäyvä yksittäinen ihminen ei maksa kenenkään toisen "lorvimista"

Vierailija
28.08.2026 |

Sä maksat veroja siitä että sä asut valtiossa jossa sä voit kävellä kadulla ilman että sut ryöstetään joka kerta kun sä menet ulos ja jossa sä asut puhtaassa ympäristössä voiden hyvin verrattuna muualle maailmaa. 

Sun palkasta menee about 1% työttömyyden hoitoon ja siihen että jos sä itse jäät työttämäksi niin sustakin pidetän huolta. Sun palkasta ei mene puolet työttömille vaan 1%. Sä työnnät saman summan joka kuukausi johonkin vielä järjettömämpään asiaan minkä kanssa sulla ei ole mitään ongelmaa. Sun rahat eivät mene työttömille vaan siihen että sä elät valtiossa jossa sun on hyvä elää. 

Tiivistys: Sun palkka ei mene työttömille. Eli sä voit lopettaa sen harhassa elämisen että sä muka maksat työttömien lorvimisen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuu kylläpä sitä ollaan niin kovia ja uhmakkaita nimettömänä ja kasvottomana keskustelu palstalla mutta todellisuudessa ahdistutaan ja vaaditaan terapiaa jos joutuu poistumaan kotoonsa kohtaamaan ihmisiä. Naamatusten kun alatte uhoamaan vaaditte turvallisiatiloja ja muita vastaavia kun että uskalla kohdata seurauksia omista puheista ja teoista. Harmi kun teistä tukipummeista saa saman tuomion kuin ihmisestä vaikka ihmisiksi että toimi ja käyttäydy. Oli kyseessä tukipummi tai romanikerjäläinen samaa ihmisaastaa te kaikki olette ku  velvoitteet muita elättämään ja maksamaan teidän elämä ja laskut

Vierailija
42/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se 1% on parikymppiä. Eli se ei edes riitä siihen että joku maksaisi toisen lorvimisen, eihän se parikymppiä riitä edes kauppaan kertaostoksille :D Että mikä näiden ihmisten perimmäinen tarkoitus on tällä kun ne väittää maksavansa toisten lorvimisen? Sitä voitte miettiä. Sun lapset käy ilmasta koulua sen takia että sä maksat veroja

Työttömienkin lapset käyvät ilmaista koulua juuri siksi että töissäkäyvät maksavat veroa.Työttömät vaan palauttavat osan heille maksetuista rahoista takaisin valtiolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki veronmaksajat osallistuvat yhteiskunnan ylläpitoon ja palveluiden ylläpitoon. Kelan tuet eivät tule vaan jostakin, nekin kustannetaan verovaroista. Työttömyys voi kohdata ketä tahansa, mutta ihminen, joka julistaa suureen ääneen, että ei ikinä mene töihin, kun elää tuilla niin hyvin, on loinen, jota minä en halua elättää verorahoillani. Eikä tämä tarkoita, että juuri minun veroni menisi juuri tälle yksittäiselle loiselle, vaan olen osa suomalaista yhteiskuntaa, joka pitää yllä Kelaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi