Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhien sanastoa

Vierailija
28.08.2026 |

Rappukäytävä, saunavuoro

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimitaulu. Kiinteistöhuolto. Isännöitsijä. Autopaikka. Hiljaisuus klo 22-7. Järjestyssäännöt. Pesutupa. Vieraspaikka. Hissi. Tagit seinässä.

Vierailija
2/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plää plää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin, ilmastonmuutos, verot, rajat auki, sosiaalituet, huumeet, vihervasemmistohallitus- paras ikinä, 

Voin lähteä töihin, jos työvuoro ei ole pitkä ja aamuvuoro alkaa kello 14.00. Tässähän on muistettava, että kunnon kommunisti on kotona jo kolmelta.

Vierailija
4/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole köyhä, minä olen varallisuusrajoitteinen.

Vierailija
5/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monaco, rappukäytävä.

Ei taida ap:n pennoset riittää.

Vierailija
6/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu, fatta, etuus, kela, ruokajono, jne..
T. Bosse

Vierailija
7/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossu, fatta, etuus, kela, ruokajono, jne..
T. Bosse

Rosis kans. 

Vierailija
8/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävä, ihan jees nykysanastoa, saunavuoro, ihan jees nykysanoastoa. Saunavuoro lukee monen kerrostalon ala-aulassa. Rikkaiden sanavarastoa RIISTOKAPITAALI, TALOUSKASVU (siis talous kuralla), VELKASUHDE (rikkaat aina veloissaan), TYÖREFORMI (mitä se on), PUOLUSTUSVOIMAT, STUBB MATKOILLA (ai jaa).

Vierailija
9/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rappukäytävä, ihan jees nykysanastoa, saunavuoro, ihan jees nykysanoastoa. Saunavuoro lukee monen kerrostalon ala-aulassa. Rikkaiden sanavarastoa RIISTOKAPITAALI, TALOUSKASVU (siis talous kuralla), VELKASUHDE (rikkaat aina veloissaan), TYÖREFORMI (mitä se on), PUOLUSTUSVOIMAT, STUBB MATKOILLA (ai jaa).

Miksi ihmeessä kukaan rikas käyttöisi sanaa riistokapitaali? 

Kuulostaa enemmän joltain kommunistisen huru-ukon termiltä.

Vierailija
10/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ollut sanoista kyse, vaan rikkaan talossa ei ole rappukäytävää, pihalta tullaan suoraan sisään, eikä ole saunavuoroja, mennään saunaan kun huvittaa.

Vierailija
11/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhimmät tuttuni käyttävät sanoja maamu, tulija, moniosaaja, kamelikusi... Kukaan ei itse vaivaudu tekemään esimerkiksi työtä.

Vierailija
12/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhimmät tuttuni käyttävät sanoja maamu, tulija, moniosaaja, kamelikusi... Kukaan ei itse vaivaudu tekemään esimerkiksi työtä.

Höpö höpö. 

Vierailija
13/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ollut sanoista kyse, vaan rikkaan talossa ei ole rappukäytävää, pihalta tullaan suoraan sisään, eikä ole saunavuoroja, mennään saunaan kun huvittaa.

Hjalliksella asunto mm. KERROSTALOSSA. Trumpilla 10 asuntoa KERROSTALOSSA ELI PILVENPIIRTÄJÄSSÄ, laholatva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme