Köyhien sanastoa
Kommentit (13)
Sanna Marin, ilmastonmuutos, verot, rajat auki, sosiaalituet, huumeet, vihervasemmistohallitus- paras ikinä,
Voin lähteä töihin, jos työvuoro ei ole pitkä ja aamuvuoro alkaa kello 14.00. Tässähän on muistettava, että kunnon kommunisti on kotona jo kolmelta.
En minä ole köyhä, minä olen varallisuusrajoitteinen.
Monaco, rappukäytävä.
Ei taida ap:n pennoset riittää.
Sossu, fatta, etuus, kela, ruokajono, jne..
T. Bosse
Vierailija kirjoitti:
Sossu, fatta, etuus, kela, ruokajono, jne..
T. Bosse
Rosis kans.
Rappukäytävä, ihan jees nykysanastoa, saunavuoro, ihan jees nykysanoastoa. Saunavuoro lukee monen kerrostalon ala-aulassa. Rikkaiden sanavarastoa RIISTOKAPITAALI, TALOUSKASVU (siis talous kuralla), VELKASUHDE (rikkaat aina veloissaan), TYÖREFORMI (mitä se on), PUOLUSTUSVOIMAT, STUBB MATKOILLA (ai jaa).
Vierailija kirjoitti:
Rappukäytävä, ihan jees nykysanastoa, saunavuoro, ihan jees nykysanoastoa. Saunavuoro lukee monen kerrostalon ala-aulassa. Rikkaiden sanavarastoa RIISTOKAPITAALI, TALOUSKASVU (siis talous kuralla), VELKASUHDE (rikkaat aina veloissaan), TYÖREFORMI (mitä se on), PUOLUSTUSVOIMAT, STUBB MATKOILLA (ai jaa).
Miksi ihmeessä kukaan rikas käyttöisi sanaa riistokapitaali?
Kuulostaa enemmän joltain kommunistisen huru-ukon termiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ollut sanoista kyse, vaan rikkaan talossa ei ole rappukäytävää, pihalta tullaan suoraan sisään, eikä ole saunavuoroja, mennään saunaan kun huvittaa.
Köyhimmät tuttuni käyttävät sanoja maamu, tulija, moniosaaja, kamelikusi... Kukaan ei itse vaivaudu tekemään esimerkiksi työtä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhimmät tuttuni käyttävät sanoja maamu, tulija, moniosaaja, kamelikusi... Kukaan ei itse vaivaudu tekemään esimerkiksi työtä.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ollut sanoista kyse, vaan rikkaan talossa ei ole rappukäytävää, pihalta tullaan suoraan sisään, eikä ole saunavuoroja, mennään saunaan kun huvittaa.
Hjalliksella asunto mm. KERROSTALOSSA. Trumpilla 10 asuntoa KERROSTALOSSA ELI PILVENPIIRTÄJÄSSÄ, laholatva.
Nimitaulu. Kiinteistöhuolto. Isännöitsijä. Autopaikka. Hiljaisuus klo 22-7. Järjestyssäännöt. Pesutupa. Vieraspaikka. Hissi. Tagit seinässä.