Haluaisitteko käydä tai asua viellä joskus Venäjällä?
Haluaisitko asua joskus viellä Venäjällä? Minun mielestä Venäjä on erittäin hieno maa ja siellä on paljon asioita mitä ei voi nähdä muualla. Venäjässä on todella paljon kauniita paikkoja, esimerkiksi Pietari ja Moskova, missä on hienot rakennukset ja isot kadut. Myös luonto on siellä todella mahtava, koska maa on niin iso ja siellä löytyy metsää, järviä, vuoria ja paljon lunta talvella.
Venäjän kulttuuri on myös kiinnostava ja sillä on pitkä historia. Siellä on paljon vanhoja rakennuksia, museoita ja kirkkoja, jotka näyttää erittäin hienolta. Venäläinen ruoka on minun mielestä kanssa hyvää, esimerkiksi borssi, pelmenit ja blinit. Ihmiset voi olla alussa vähän vakavia, mutta kun tutustuu paremmin niin ne voivat olla erittäin ystävällisiä ja vieraanvaraisia. Jos joskus olisi mahdollisuus asua Venäjässä, minä haluaisin kokeilla sitä, koska olisi mielenkiintoista nähdä millaista tavallinen elämä siellä oikeasti on.
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää jo ne Suomessa käyvät venäläiset siitä kulttuurista.
HE EIVÄT TULE ENÄÄ
IKINÄ SUOMEN RAJOJEN
SISÄPUOLELLE ‼‼‼‼‼‼
UKRAINALAISTEN TEURASTAJAT.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on maailmanhistorian alikehittynein ja epäsivistynein maa. Yksikään täysijärkinen ihminen ei asu tai käy siellä.
Luulen, että Trump on kanssasi eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos miettii kuinka venäjävastainen oli jo vuonna -85 syntynyt pääministeri Marin, niin mitäpä luulette, kun 2000-luvulla syntyneet hallitsevat ja päättävät Suomen asioista?
Mietipä Igor sitä. Mieti oikein kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miettii kuinka venäjävastainen oli jo vuonna -85 syntynyt pääministeri Marin, niin mitäpä luulette, kun 2000-luvulla syntyneet hallitsevat ja päättävät Suomen asioista?
"Suomeen tarvitaan Venäjän ja Unkarin kaltaista kansallismielistä johtotyyliä, ei näitä bensan hintaa korottavia ja Voguen kuvauksissa juoksevia kassaneitejä"
-Mauri Peltokangas
Mauri on syntynyt 60-luvulla. Hänellä on varmasti siksi venäjämielisiä mielipiteitä.
Kunhan NATO Valtiot kohta
s i i r t ä v ä t päivässä, Suomen itärajan 500km > itäänpäin,
Sitten voin käppäillä niillä uusilla Suomen alueilla. ( entisillä Venäjän alueilla) EI missään tapauksessa kenenkään eurooppalaisen pidä ikinä jalallaan astua teurastajien valtakuntaan.
Kaikkea sitä kysytäänkin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on maailmanhistorian alikehittynein ja epäsivistynein maa. Yksikään täysijärkinen ihminen ei asu tai käy siellä.
Niin, ja hyvästä syystä. Kremlin kassakaapissa kun on Trumpista tietty videotallenne. Eiköhän Putin Alaskassa sanonut jo lentokentällä, että emmehän me halua, että se video tulee julkisuuteen. Emmehän, Donald?
Sillä videolla nimittäin ei ole mitään harmittomia golden shower -leikkejä. Arvelen, että jotain paljon, paljon pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump ei ole täysjärkistä nähnytkään
Vierailija kirjoitti:
Venäjän matkailu lähtee aivan täysin lapasesta, kun suomalaiset tajuavat, millainen kultakorujen, luksuksen ja järjettömän kokoisten ostoskeskusten maailma siellä oikeasti on. Suomessa porukka on luullut vuosikaudet, että Venäjällä on lähinnä harmaita betonitaloja, mutta perillä joku löytääkin kultakaupan, jossa vitriinit kiiltävät niin että silmiä alkaa särkeä. Helsinki täyttyy ihmisistä, jotka palaavat matkalta kolme kiloa kultakoruja kaulassa ja selittävät naapureilleen, ettei Suomessa ole koskaan edes kuultu siitä paikasta, missä he kävivät. Joku vielä väittää ostaneensa Venäjältä halvalla sellaisen kellon, että sen hinnalla olisi Suomessa ostettu kaksio.
” Olen kuullut on kaupunki tuolla ….
Vierailija kirjoitti:
Enemmän olisin huolissani tästä Suomen kehityksestä, missä rikkaat vain rikastuvat ja köyhät köyhtyvät. Kehitys on aivan samanlainen kuin Venäjällä.
Igor yrittää sumuttaa keskustelua poispäin kiusallisista Venäjään liittyvistä russofobisista kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt useasti ja kulkenut mm koko venäjän halki. pietaria ja moskovaa monesti mainostetaan, mutta on syytä tiedostaa suurimman osan venäjästä olevan aivan hirvittävässä kunnossa olevaa infraa tai pelkkää tyhjää. Toinen toistaa karseampia paikkoja.
Mutta tulipa nähtyä niin tietää mistä puhuu. venäjän aloittaman sodan vuoksi en tule astumaan sinne enää ikinä.
Venäjä kun mieluummin sotii kuin tekisi mitään hyvää oman maansa kehittämiseksi. Tiestö on surkeeta hiekkamutapaskaa suurimmassa osassa maata, kyläntapaisissa höskissä maalattiat. Ja kaikkein älyttömintä on että tossa maassa on jäätävä määrä luonnonrikkauksia joita hyödyntämällä ampuisi maan kansantalous jyrkkään nousuun josta hyötyisivät kaikki kansalaiset.
Mutta ei, Venäjä ei ole koskaan pitänyt huolta omistaan rajojensa sisällä, rahat menee joko oligarkeille tai sotimiseen. Sairas, sairaampi, Venäjä.
Riittää kun kattelee dokumentteja
Keskitysleiri ajoilta.
Se on sama , kuin kävis Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää jo ne Suomessa käyvät venäläiset siitä kulttuurista.
Onneksi heitäkään ei enää ole.
EI kuule enää rumaa kieltään molottavia, kauppakeskuksissa ja kylpylöissä öykkäröiviä, töniviä ja etuilijoita venäläisiä euroopanomistajia.
Ei enää kultahampaisia, viinalle ja mahorkalle haisevia pönttömahoja. Ei enää viiksekkäitä, tympeitä ja kopeita halvalle hajuvedelle ja kariekselle löyhkääviä maatuskoja.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ensiksi suomesta russakat listiä.
Ymmärrän mielipiteesi, mutta eiköhän demokraattisessa oikeusvaltiossa edetä ja toimita ihan lakien mukaan? Se mikä meidät erottaa Venäjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump ei ole täysjärkistä nähnytkään
Ei eroa siis Putinista mitenkään.
Käydä voisin, matkustaisin maan länsiosiin rynnäkkökivääri kädessä. Reissuun lähtisin n. 240 000 samalla tavalla pukeutuneen ja varustautuneen lähimmän ystäväni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalta jäi oleellisia näkökohtia mainitsematta. Eli millaista olisi asua maassa, jossa ihmisiä napataan kadulta väkisin sotimaan. Tai jossa et voi luottaa kaupassa siihen että ostamasi ruoka on turvallista. Kadutkim jätetään vain korjaamatta, vaikka niihin rikkoisi autonsa ja samoin talot. Ja ydinjätteet dumpataan korruption takia sinne keskelle kauneinta luontoa, jossa luulet olevasi turvassa. No vodka on kai halpaa ja kaali. Mieluummin kuolen Suomen puolesta taistellen kuin ikinä edes mielikuvissani asun Venäjällä.
Ukrainassa napataan miehet kaduilta, Venäjällä ei. Sopimussotilaita vaan.
Jepjep. Mitenkä, onko siellä ryslandiassa enää sairaaloissakaan rekrytoitavia? Vai kerjäättekö taas apuvoimia pikku rakettimiehiltä, kun omia ei riitä enää teuraaksi.
Ja aloitukseen; ei ole mitään kiinnostusta maahan jonka johto on mielisairas sotahullu. Jos Venäjän oikea kansa (joka ei halua sotaa) nousisi kapinaan ja ottaisi vallan, voisi olla mahdollista. Tosin nyt ei kyllä tunnu siltäkään, niin syvä on inho Venäjää kohtaan.
Oli ne aikoja kun 90-luvulla vielä venäläiset kävivät kusemassa Serenassa uima-altaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä sillä on väliä
En halua ikinä astua jalallanikaan sinne Venäjälle, mistä ap kirjoittelee!
Borssi on muuten Ukrainasta.
Kuka helvetti Venäjään haluaisi. On niin takapajuinen maa niin ihmisineen kuin ajatusmaailmoineen. Eivät ymmärrä minkään muun kuin sotimisen päälle.