Haluaisin löytää dominoivan ja määrätietoisen naisen
Hän saisi olla myös korkeastikoulutettu. Sellainen bosslady.
Onko se mahdollista?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset haukkaa myös palleista, mitäs siihen sanot, eivät tyydy katkarapuun vaan Bosslady haluaa isoa pamppua.
Jos niin Bosslady haluaa niin sen mukaan mentäisiin, minun puolesta suhde saisi olla avoin Bossladylle mutta minulle suljettu.
Tietenkin korkeasti koulutetut naiset ja ihmiset yleensäkin pyörivät sellaisissa piireissä joissa voi kohdata viehättäviä ihmisiä. Minä olisin tyytyväinen kyllä osaani ja siihen jos Bosslady haluaisi palata minun luokse kuitenkin loppujen lopuksi.
Ap
Njaa. Onko se hyvä suhde, jos koko ajan saa pelätä, että saatko naiseltasi jonkun sukupuolitaudin? Entäs jos saatte lapsia? Kuinka varma voit olla, että olet lasten isä? Joudutko kasvattamaan toisten miesten siittämiä lapsia?
No kai elämässä jos tekee valintoja niin aina tulee ottaneeksi myös riskejä. Luotan kuitenkin naisiin ja minusta tuollainen on harvinaista ja riski pieni.
Kannattaa ottaa vaihdevuosissa elävä. Se kertoo sulle estotta mikä kaikki sussa on pielessä ja pihtaa ja alistaa kuten bossladyn kuuluun. Ota samalla kertaa vähän ronskimpi niin saat samalla hinnalla pataan.
Vierailija kirjoitti:
Ota koleerikko. Sen jälkeen oma elämäsi on mennyttä. Hän määrää kaikesta ja sinä tottelet kyllä kultaseni. Kuinkahan kauan kestät sitä?
Mie kestin 15v. Huh
Minun miehelläni on. 😄 Kun häneltä kysyy, kumpi meillä päättää, hän katsoo merkitsevästi minuun. Olemme molemmat korkeasti koulutettuja eikä mieskään ole mikään vässykkä. Mutta olen todella kova määräilemään eikä miehellä ole mitään sitä vastaan. Ei hänkään haluaisi ketään hiljaista hissukkaa, jolla ei ole omia mielipiteitä ja joka pienentää itseään. Olen tehokas ja saan asiat tapahtumaan. Väittäisin, että monessa pitkässä avioliitossa on juuri näin.
Njaa. Onko se hyvä suhde, jos koko ajan saa pelätä, että saatko naiseltasi jonkun sukupuolitaudin? Entäs jos saatte lapsia? Kuinka varma voit olla, että olet lasten isä? Joudutko kasvattamaan toisten miesten siittämiä lapsia?