Miksi teet lapsia?
Vaikka elämä on aika paskaa? Sotia, köyhyyttä, ihmisen pahuutta. Miksi haluat luoda ihmisen kokemaan niin kamalia asioita?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi että omaisuus pysyy suvussa, tietysti. Lisäksi hyvät geenit kannattaa laittaa kiertoon. Sen nyt ymmärtää, ettei jotain ylioppilasmerkonomien geenejä välttämättä kannata jatkoon laittaa.
Miksi hyvät geenit kannattaa laittaa kiertoon? Miten hyödyt siitä? Miten hyödyt siitä, että omaisuus pysyy suvussa, jos olet kuollut?
Minä olen osa miljardeja vuosia elänyttä organismia ja kun geenit siirtyvät, elän ikuisesti heissä.
Minä olen osa sitä joka syntyi miljardeja vuosia sitten. Eikä tämä oksa katkea minun vahtivuorolla.
Ja miten hyödyt tuosta? Varsinkin kun makaat haudassasi.
Tutkimus: Vanhana lapsen saavat äidit elävät pidempään ja pysyvät nuorempina kuin lapsettomat
Older first-time mothers are also more likely to live longer
- (20,000 participants in the study)
Tutkimuksen tekivät:
- University of California
- Stanford University School of Medicine
https://www.universityofcalifornia.edu/news/older-first-time-mothers-ar…
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kauhea vauvakuume
Tee vierailu päiväkotiin. Tehokas lääke vaivaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi että omaisuus pysyy suvussa, tietysti. Lisäksi hyvät geenit kannattaa laittaa kiertoon. Sen nyt ymmärtää, ettei jotain ylioppilasmerkonomien geenejä välttämättä kannata jatkoon laittaa.
Miksi hyvät geenit kannattaa laittaa kiertoon? Miten hyödyt siitä? Miten hyödyt siitä, että omaisuus pysyy suvussa, jos olet kuollut?
Minä olen osa miljardeja vuosia elänyttä organismia ja kun geenit siirtyvät, elän ikuisesti heissä.
Minä olen osa sitä joka syntyi miljardeja vuosia sitten. Eikä tämä oksa katkea minun vahtivuorolla.
Ja miten hyödyt tuosta? Varsinkin kun makaat haudassasi.
No juuri hänen geeninsä jatkavat elämäänsä.
Only the fittest, jne.
Vain vahvat selviytyvät. Heikot suvut kuolevat sukupuuttoon.
Olen kyllä saavuttanut vaikka mitä työelämässä ja harrastuksissa, mutta lapseni ovat silti parasta mitä olen saanut aikaan.
Venäläisille tiedoksi, että meillä Suomessa, Helsingissä saa halutessaan suunnitellun sektion. Itsellä kolme lasta, jotka kaikki syntyneet suunnitellulla sektiolla. Kivuton ja nopea toimenpide - ja hyvin suunniteltu.
Eli perinteisellä tavalla ei meillä ole kenenkään pakko synnyttää, jos ei välttämättä tahdo.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä saavuttanut vaikka mitä työelämässä ja harrastuksissa, mutta lapseni ovat silti parasta mitä olen saanut aikaan.
Juuri näin sisko
Tämä. Melkein jokainen vanhempi pitää lasten saamista ja omia lapsiaan upeimpana asiana maailmassa ja heidän kanssaan vietettyjä hetkiä merkityksellisempinä ja tärkeimpinä. Toki on myös pieni murto-osa ihmisiä, joiden elämä pyörii niin vahvasti oman itsen ympärillä, että he eivät pysty kokemaan mm. äidin- tai isänrakkautta ja omat lapset ovat heille vain rasite. Mutta heidän kohdallaan puhutaan tunne-elämän vaurioista.
Raskaana olevan naiminen on parasta. Ne ihanat muodot ja turvonneet paikat. Vaimo on ollut joka kerta tosi himokas. Seksiä on saanut kerrankin kyllikseen.
raskaana olevat ovat parasta mitä tiedän. Täytyypä taas kertoa upeasta ilmestyksestä Ikeassa; aivan ihana odottava nainen!! Olin muka kiinnostunut jostain keittiökamoista, vaikka paikkani määräytyi vain näköalan perusteella. Mamma huomasi katseluni, vaikka yritinkin olla huomaamaton. No eipä hätää - hän hymyili minulle iloisesti ja jopa vilkutti. Menin kyllä aivan hämilleni, mutta kokemus oli mahtava.
Mä oon kolmen lapsen faija. Lapset on jo aikuisia kaikki. Päivääkään en vaihtaisi pois (tai no, ne noropäivät aikoinaan vaihtaisin), sillä isyys on ollut upeaa. Nyt on kivaa katsella, kuinka lapset pärjää ja menee eteenpäin elämässä. Minusta tulee myös ukki kesällä. Sitäkin odotan innolla. Saan lähipiiriin ja toivottavasti myös osaksi elämää lapsen lapsen.
Siksi koska halusin. Yksinkertaisesti.
Ne joilla ei ole omia lapsia ei voi ymmärtää kuinka mahtava tunne on olla isä. Se rakkaus on erilaista ja syvempää kuin mikään muu rakkaus mitä ikinä voit kokea
En tee enää lapsia, koska olen liian vanha, mutta olen tehnyt, koska se on ihmisen biologiaa.
Minä olen isä, joka oli vuoden lasten kanssa kotona kun halusin päästää vaimon saattamaan opiskelunsa loppuun. Lapset täyttivät vuoden aikana 1v ja 4v. Näin jälkeenpäin pidän kokemusta elämäni parhaana ja olisin mielelläni ollut pidenpään jos taloustilanne olisi sallinut. Suosittelen lämpimästi kaikille isille. Koen saaneeni siitä hyvän ja läheisen suhteen lapsiin joka kantaa yhä vaikka lapset ovat nyt teinejä. Ilman sitä lapset olisivat ehkä jääneet etäisiksi.
-M43
Kysy saatana äidiltäsi miksi hän teki sinut. Vai luuletko että silloin oli maailma yhtään sen parrempi paikka elää kuin nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Ne joilla ei ole omia lapsia ei voi ymmärtää kuinka mahtava tunne on olla isä. Se rakkaus on erilaista ja syvempää kuin mikään muu rakkaus mitä ikinä voit kokea
Niin on. Ei se joka päivä herkkua ole, mutta ei tarvitsekaan olla.
En olisi koskaan ennen isäksi tulemista uskonut, kuinka vahvan siteen johonkin toiseen ihmiseen voi luoda.
Koska haluan hyvää omilleni, mieluummin kuin joillekin vieraille - kuten esimerkiksi venäläisille.
Sillä tavalla minä hyödyn.