Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te miehet jotka ette halua lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.08.2026 |

Täällä palstalla on jo täysin identtinen samanniminen ketju naisille. Mutta nyt olisi jännä kuulla miesten näkemyksiä asiasta!

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on se ihan syynä että sitovat elämää liikaa, esim, kaikki vain aikuisille extemporejutut ovat käytännössä mahdottomia. Esimerkiksi jos itsellä on vaikka viikonloppu vapaa, niin saatan tilata risteilyn extemporena päivää ennen jos on joku hyvä artisti siellä ja laivassa on tilaa.

Eli yksinkertaisesti haluan vapaa-aikana tulla ja mennä oman aikataulun mukaan.

Ennen näin ajateltiin vain lemmikeistä ja kotieläimistä.

Ihmiskunta on ansainnut kuolla sukupuuttoon.

P.s. olin juuri kolmen aikuisen lapseni kanssa risteilyllä ja meillä oli hurjan hauskaa. Enkä ole vielä edes viittäkymmentä.

ihmisiä on täällä 8 miljardia. Sukupuutto ei nyt ihan heti uhkaa, vaikka ne jättäisivätkin lisääntymättä jotka eivät lapsia halua.

Ota pää pois per seestäsi.

Vierailija
62/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskusteluita on hauska seurata, kun tässä konkretisoituu kuinka eri tavalla miehen lapsettomuuteen suhtaudutaan yhteiskunnassa. Miehen lapsettomuus/velaus nähdään enemmän mielipidekysymyksenä ja sitä jopa päätöksenä ylistetään tai nähdään positiivisena elämänvalintana. Kun naisen velaudessa jo ensimmäisissä kommenteissa ventovieraat osaavat kertoa kuinka vela nainen on luuseri ja epäkelpo, eikä ymmärrä rakkaudesta ja elämästä yhtään mitään.

Velaus on elämäntapa siinä missä se lasten hankkiminenkin, jokainen tekee omat valintansa ja elää niiden mukaan, oman näköistä elämää! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on se ihan syynä että sitovat elämää liikaa, esim, kaikki vain aikuisille extemporejutut ovat käytännössä mahdottomia. Esimerkiksi jos itsellä on vaikka viikonloppu vapaa, niin saatan tilata risteilyn extemporena päivää ennen jos on joku hyvä artisti siellä ja laivassa on tilaa.

P.s. olin juuri kolmen aikuisen lapseni kanssa risteilyllä ja meillä oli hurjan hauskaa. Enkä ole vielä edes viittäkymmentä.

ihmisiä on täällä 8 miljardia. Sukupuutto ei nyt ihan heti uhkaa, vaikka ne jättäisivätkin lisääntymättä jotka eivät lapsia halua.

Ota pää pois per seestäsi.

Sukupuuton saa aikaan myös niin, että vain ne idiootit ja narsistit lisääntyvät. Kunnes maailman "johtajat" ova kaikki idiootteja ja narsisteja. Sit näö ns johtajat saavat lapsellisen raivarin ja poks! Ydinsodan juhlaa.

Vierailija
64/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä keskusteluita on hauska seurata, kun tässä konkretisoituu kuinka eri tavalla miehen lapsettomuuteen suhtaudutaan yhteiskunnassa. Miehen lapsettomuus/velaus nähdään enemmän mielipidekysymyksenä ja sitä jopa päätöksenä ylistetään tai nähdään positiivisena elämänvalintana. Kun naisen velaudessa jo ensimmäisissä kommenteissa ventovieraat osaavat kertoa kuinka vela nainen on luuseri ja epäkelpo, eikä ymmärrä rakkaudesta ja elämästä yhtään mitään.

Velaus on elämäntapa siinä missä se lasten hankkiminenkin, jokainen tekee omat valintansa ja elää niiden mukaan, oman näköistä elämää! 

Ajatella. Itse olen huomannut kuinka juuri tällaisissa keskusteluissa miehiä haukutaan ja syytetään kaikesta. Kuinka lapseton mies automaattisesti tarkoittaa säälittävää inceliä, jota ei huolisi edes oma äitinsä.

Vierailija
65/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen liikaa katsonut vierestä kuinka naiset käytää lapsia hyväkseen hallitakseen ja kontrolloidakseen miehiä. Lapset on naislle pääsääntöisesti vain välineitä jolla vaaditaan miestä tekemään kiin kuin nainen haluaa ja vaatii. Tämä on ainakin itselle syynä miksi en lapsia halua

Juuri näin. Muutenkin mieheltä vaaditaan ennen kaikkea tuloja, varallisuutta ja lasketaan taloudellista hyötyä. Kersoista saadaan sitten kätevä tekosyy vaatia ahneuksissaan vieläkin enemmän ja alistaa vieläkin tiukemmin yhteiskunnan orjaksi.

Tää on jotenkin niin kieroutunutta.

Olisi hauskaa nähdä vaikka muurahainen, joka julistaisi samaa.

Ehkä ihmisiin on ohjelmoitu itsesukupuutto, kun uhkaavat muiden lajien olemassaoloa. 

Ihminen (homo sapiens). Kuollut sukupuuttoon. Syy: ahneus ja itsekkyys.

Muurahainen onkin sosiaalinen olento. Muurahainen ymmärtää että yhdessä ollaan vahvempia.

Muurahaisen älyllinen kapasiteetti ei kyllä riitä alkuunkaan tuollaiseen ajatteluun.

Vierailija
66/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuhlaaja.

Vierailija
67/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta ennenkuin siihen päästään, on n. 15 vuotta vähemmän rentouttavia risteilyitä.

Ja on oikein viisasta jättää lapset tekemättä jos niitä ei oikeasti halua.

Vaikka sinulla ja minulla olisi kuinka hauskaa omiemme kanssa. 

Vierailija
68/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva ketju, kun ketään ei haukuta vapaaehtoisesta lapsettomuudesta. Naiset saa samasta aiheesta täällä NIIN paljon vähättelyä ja viisastelua. 

No kyllä täällä jo alkaa näkyä noita "ette tiedä mistä jäätte paitsi" viisasteluita.

Vierailija
69/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, vaikka sinä tykkäät kaikki ei tykkää.

Vierailija
70/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ja Suomessa on aika paljon lapsia, joita kukaan ei hallunnut. Ei niitä kannata "huvikseen" tehdä.

Monen tutkijan mielestä maailmassa ei ole kuin yksi ongelma ja se on liikakansoitus, puolet pois, niin kaikki ilmasto- ruoka- jne ongelmat korjaatuisivat itsestään.

Vierailija
71/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva ketju, kun ketään ei haukuta vapaaehtoisesta lapsettomuudesta. Naiset saa samasta aiheesta täällä NIIN paljon vähättelyä ja viisastelua. 

No kyllä täällä jo alkaa näkyä noita "ette tiedä mistä jäätte paitsi" viisasteluita.

Jep, tätä on minullekin hoettu, en todellakaan tajua miten jään paitsi asiasta, jota en ole koskaan halunnut.

Vierailija
72/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siitä hyvä asia, että lapsista tykkääjät voi tehdä vaikka 100 lasta ja ei tykkääjät jättää tekemättä, helppoa.

Vierailija
73/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian varhainen tiedostaminen. Tämä oli jo nuorena miehenä selkeä päätös, tai ennemminkin itsestäänselvyys ja vasta jälkeenpäin olen ajatellut juurisyyksi mitätöidyn ja kolean lapsuuden. En edelleenkään halua lapsia mutta pidän muiden lapsista. Kuitenkin, yhdestä asiasta tunnen olevani 100 prossaisesti varma ja epäilemätön. Tietäisin ja tiedän olevani hyvä isä, jos olisin halunnut. 

Vierailija
74/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaimo näyttää Jope Ruonansuulta ja parran kasvukin lienee samaa luokkaa niin ei hirveesti kiinnosta lastenteko. Hyvää ruokaa tekee ja maksaa laskut yms.

Vierailija
75/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ihan kauheasti näy vänkäystä siitä kuinka kokeilematta ei voi tietää, pelottelua yksinäisestä vanhuudesta, itsekkääksi syyttelyä tai oletuksia siitä, kuinka elää vain bilettääkseen tai matkustellakseen.

Itse en ole koskaan saanut yhtäkään poikkipuolista sanaa valinnastani tai uteluita mahdollisesta perheenlisäyksestä. Vaimoni sen sijaan on kyllä saanut kommentteja. Ei mitään pahaa onneksi, mutta sellaisia typeriä ja tarpeettomia puheita.

Vierailija
76/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta sellainen sovinnainen kunnollinen perhe-elämä. Siksi olen pysytellyt naimattomana ja lapsettomana. Tykkään mennä kaljalle kun tekee mieli, istua iltaa niin pitkään kuin huvittaa, käydä pidemmilläkin kalareissuilla tai vaeltamassa, elää vähän boheemisti ja impulsiivisesti. Joskus nuorempana kokeilin parisuhteita ja totesin että ei mun juttu, tuntuu kahleelta jalassa. Seksiä saa nykyään onneksi ilmankin parisuhdetta, koska on myös naisia jotka haluaa vain sitä ja muuten elellä itsekseen. Ja toisaalta, kun kohta alkaa ikää olla 50, seksin kiinnostavuuskin on selvästi vähentynyt siitä mitä se oli nuorena. Voisin varmaan nykyään elää ihan kohtuu tyytyväisenä kokonaan ilman seksiäkin.

Vierailija
77/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen liian mukavuudenhaluinen.

Sellainen saa olla. Se ei ole rikos. Teolla ei ole uhria. Kukapa ei olisi jossain määrin mukavuudenhaluinen? Harva asuu vapaaehtoisesti metsässä ja kerää ruoan omin kätösin maasta ja joesta.

Miksei kukaan ajattele syntymättömiä lapsia?!??!!!

Vierailija
78/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi olisi ihan jees. Sen lapsen mukana tuleva päällepäsmäröivä, kaikkitietävä ja erehtymätön nainen ei innosta pätkääkään, joten sinkkuna olen ja pysyn.

Esimerkkejä löytyy tämän palstan jokaisesta ketjusta ihan yllin kyllin.

Vierailija
79/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lapsi olisi ihan jees. Sen lapsen mukana tuleva päällepäsmäröivä, kaikkitietävä ja erehtymätön nainen ei innosta pätkääkään, joten sinkkuna olen ja pysyn.

Esimerkkejä löytyy tämän palstan jokaisesta ketjusta ihan yllin kyllin.

Ja ajattele jos lapsesi olisikin tyttö.

Parempi jättää lisääntymättä.

Vierailija
80/100 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle lasten tekeminen on toimia naiselle lapsiprojektin mahdollistajana. Mitään muuta ei siitä jää miehelle käteen, paitsi maksajan rooli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän