Te miehet jotka ette halua lapsia niin mikä siihen on syynä?
Täällä palstalla on jo täysin identtinen samanniminen ketju naisille. Mutta nyt olisi jännä kuulla miesten näkemyksiä asiasta!
Kommentit (60)
Ei kiinnosta mitkään mukulat, työnteot ym. turha paska. Häiritsisi vain huumeiden käyttöä.
En ole koskaan edes ajatellut muuttavani naisen kanssa samaan asuntoon. On parempi kuin molemmat asuvat omissa asunnoissa, ja tavataan aina silloin tällöin. Sellaiseen suhteeseen ei lapsi sovi.
Tämä ä m m i e n demarifemakko kommariutopia ei kiinnosta vittujakaan. Eikä todellakaan tulisi pieneen mieleenkään hommata kersoja tälläiseen kommarisyöpä-painajaiseen = laittaa vapaaehtoisesti taloudellinen hirttonarun silmukka kaulaansa :D
Hyi saatana :D
Pitäisi olla aika helvetin itsetuhoinen joka vapaaehtoisesti suostuisi noin perseaukiseen diiliin.
Menkäähän ä m m ä t vain suosiolla TÖIHIN!
Ei tämä teidän kommariutopianne ja demarilemmikkinne itse itseään rahoita. Hopi hopi, pitäisi olla jo!🤗
Helpoin ja nopein tapa pilata elämänsä on lisääntyä.
Vela M59
En ole löytänyt kumppania jonka kanssa haluaisin lapsia. Olen ollut muutaman kerran parisuhteessa mutta koskaan ei ole tuntunut siltä että siinä olisi ollut rinnalla ihminen jonka kanssa perheen olisin halunnut perustaa.
Nyt kun ikää on jo 44v en haaveile enää omista lapsista. Teen pienipalkkaista työtä josta saan sen verran rahaa että pystyn itseni elättämään ja harrastamaan itselle tärkeitä asioita niin eipä tässä ole enää lapsihaaveet mielessä. Pysyvän elämänkumppanin kun löytäisi, se olisi haave. Lapsista pidän kyllä eikä haittaisi jos niitä puolisolla olisi.
Vierailija kirjoitti:
Useimpien ainutkertainen elämä menee aivan hukkaan uutta sukupolvea hoivatessa. Maailmassa olisi ollut niin paljon nähtävää, mistä heillä ei koskaan tule olemaan aavistustakaan.
En ymmärrä alapeukkuja. Lapset antavat paljon, mutta ne myös vievät valtavan määrän aikaa, rahaa ja jaksamista. Sitä ei välttämättä tajua ennen lapsia, että lasten myötä joutuu oikeasti luopumaan paljosta. - Kahden äiti
Minulla oli todella epäterve kasvuympäristö ja se on jättänyt jälkeensä mielenterveysongelmia. Mt-ongelmat ovat nyt ihan hallinnassa ja elän normaalia elämää. En kuitenkaan halua ottaa toisen ihmisen kustannuksella mitään riskiä siitä, että oma lapsi nostaisi pintaan traumoja ja isänä olemisen sijaan keskittyisinkin sekoiluun. Minulle enemmän kuin riittävä saavutus on ollut se, että olen hyvä puoliso vaimolleni.
Tosin, meillä on kissoja, jotka ovat kuin lapsiamme. Ne ovat pilalle lellittyjä vapaan kasvatuksen hedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Itselle on se ihan syynä että sitovat elämää liikaa, esim, kaikki vain aikuisille extemporejutut ovat käytännössä mahdottomia. Esimerkiksi jos itsellä on vaikka viikonloppu vapaa, niin saatan tilata risteilyn extemporena päivää ennen jos on joku hyvä artisti siellä ja laivassa on tilaa.
Eli yksinkertaisesti haluan vapaa-aikana tulla ja mennä oman aikataulun mukaan.
Ennen näin ajateltiin vain lemmikeistä ja kotieläimistä.
Ihmiskunta on ansainnut kuolla sukupuuttoon.
P.s. olin juuri kolmen aikuisen lapseni kanssa risteilyllä ja meillä oli hurjan hauskaa. Enkä ole vielä edes viittäkymmentä.
Puhutaan erittäin suurista positiivisista tunnekuohuista oman lapsen syntyessä! Tätä asiaa monikaan mies ei syystä taikka toisesta pysty käsittelemään.
Onpa kiva ketju, kun ketään ei haukuta vapaaehtoisesta lapsettomuudesta. Naiset saa samasta aiheesta täällä NIIN paljon vähättelyä ja viisastelua.
Olen liikaa katsonut vierestä kuinka naiset käytää lapsia hyväkseen hallitakseen ja kontrolloidakseen miehiä. Lapset on naislle pääsääntöisesti vain välineitä jolla vaaditaan miestä tekemään kiin kuin nainen haluaa ja vaatii. Tämä on ainakin itselle syynä miksi en lapsia halua
Vierailija kirjoitti:
KÖYHYYS
Olen itse todella köyhästä perheestä.
Vanhemmilla oli myös mielenterveys- ja alkoholiongelmia.
Onneksi kuitenkin olen syntynyt, on ollut hyvä elämä. Kansainvälinen ura, rakkautta ja ihanat omat lapset.
Voi luoja miten pinnallinen ja itsekeskeinen suhtautuminen.
Kaikkialla maailmassa on samoja kiviä, vettä ja ihmisiä. Uusi elämä on ihme.
Vierailija kirjoitti:
Olen liikaa katsonut vierestä kuinka naiset käytää lapsia hyväkseen hallitakseen ja kontrolloidakseen miehiä. Lapset on naislle pääsääntöisesti vain välineitä jolla vaaditaan miestä tekemään kiin kuin nainen haluaa ja vaatii. Tämä on ainakin itselle syynä miksi en lapsia halua
Juuri näin. Muutenkin mieheltä vaaditaan ennen kaikkea tuloja, varallisuutta ja lasketaan taloudellista hyötyä. Kersoista saadaan sitten kätevä tekosyy vaatia ahneuksissaan vieläkin enemmän ja alistaa vieläkin tiukemmin yhteiskunnan orjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Helpoin ja nopein tapa pilata elämänsä on lisääntyä.
Vela M59
Ohhoh! On todella katkerankuullosta puhetta! Kova pettymys elämään tuo varmasti paineita, eikä ensimmäisennä huolenaiheena varmasti ole perheen perustaminen! Olen pahoillani!
Tarpeeksi luotettavaa ja arvokasta naista ei ole olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Muutenkin mieheltä vaaditaan ennen kaikkea tuloja, varallisuutta ja lasketaan taloudellista hyötyä. Kersoista saadaan sitten kätevä tekosyy vaatia ahneuksissaan vieläkin enemmän ja alistaa vieläkin tiukemmin yhteiskunnan orjaksi.
Tää on jotenkin niin kieroutunutta.
Olisi hauskaa nähdä vaikka muurahainen, joka julistaisi samaa.
Ehkä ihmisiin on ohjelmoitu itsesukupuutto, kun uhkaavat muiden lajien olemassaoloa.
Ihminen (homo sapiens). Kuollut sukupuuttoon. Syy: ahneus ja itsekkyys.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin komia että saan naisia ja lapset haittaisivat näitä touhujani. Ehtiihän sitä vielä 50 v. Myös muut harrastukset kuten urheilu, kaverit, kalastus, metsästys ja moottoripyöräily vievät aikaa.
Epätodennäköistä että saat lapsen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on jotenkin niin kieroutunutta.
Olisi hauskaa nähdä vaikka muurahainen, joka julistaisi samaa.
Ehkä ihmisiin on ohjelmoitu itsesukupuutto, kun uhkaavat muiden lajien olemassaoloa.
Ihminen (homo sapiens). Kuollut sukupuuttoon. Syy: ahneus ja itsekkyys.
Muurahainen onkin sosiaalinen olento. Muurahainen ymmärtää että yhdessä ollaan vahvempia.
Koska on mukavampaa nussia huvittelumielessä eikä lisääntymismielessä.