Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te miehet jotka ette halua lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.08.2026 |

Täällä palstalla on jo täysin identtinen samanniminen ketju naisille. Mutta nyt olisi jännä kuulla miesten näkemyksiä asiasta!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyyke prakaa aina välillä. Jotenkin selviän silloin rauhoittavilla ja nukkumalla 10-12 tuntia vuorokaudessa. Tai siis saan työt ees jollain tavalla tehtyä ja itteni ruokittua ja pestyä. Ei ois reilua niitä mahdollisia lapsiani kohtaan sanoa et sori, faijalla vetää nyt mustaa seuraavan viikon, joten en pysty just nyt olemaan isä sulle kuin nimellisesti. Eikä ois kovin mukavaa jättää vastuuta kaikesta vaimollekaan noina aikoina. 

Vierailija
22/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole hoivaviettiä, eikä halua jatkaa geenejäni. Oli melkoinen homma löytää 30:nä vaimo, joka ajatteli samoin. Onneksi sellaisen olen löytänyt ja olemme eläneet tyytyväisinä kaksin jo neljännesvuosisadan. Nyt asia ei siis enää ole ajankohtainenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä lapsista, ja taloudelliset syyt. Molemmilla vanhemmilla pitäisi olla hyvät vakaat tulot, perheen perustamiseen mikä ei ole nykyään ollenkaan varmaa.

M32

Vierailija
24/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, että panin lapsen alulle. AINOAN. Nyt se nainen jo katosi vaikka TODELLAKIN luulin elämäni naiseksi.

Poika soittelee ja käy. Ja vaatii asioita. Hyvä niin. Sitä naista ei näy missään. Mutta ei sitä tarvitakaan. Laskun osaa pyytää toki kaikesta edelleen vaikkei ole ymmärtäääkseni tehnyt mitään laskun eteen.

Vierailija
25/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on se ihan syynä että sitovat elämää liikaa, esim, kaikki vain aikuisille extemporejutut ovat käytännössä mahdottomia. Esimerkiksi jos itsellä on vaikka viikonloppu vapaa, niin saatan tilata risteilyn extemporena päivää ennen jos on joku hyvä artisti siellä ja laivassa on tilaa.

Eli yksinkertaisesti haluan vapaa-aikana tulla ja mennä oman aikataulun mukaan.

Vierailija
26/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole hoivaviettiä, eikä halua jatkaa geenejäni. Oli melkoinen homma löytää 30:nä vaimo, joka ajatteli samoin. Onneksi sellaisen olen löytänyt ja olemme eläneet tyytyväisinä kaksin jo neljännesvuosisadan. Nyt asia ei siis enää ole ajankohtainenkaan.

Onnea velaparille. 😍🤩🥰

Vierailija
27/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpien ainutkertainen elämä menee aivan hukkaan uutta sukupolvea hoivatessa. Maailmassa olisi ollut niin paljon nähtävää, mistä heillä ei koskaan tule olemaan aavistustakaan.

Vierailija
28/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hädin tuskin plikkaa edes halaaman päässyt, t impipoika 43

Vierailija
29/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua elättää naista ja sitä lasta. Omaisuudestani menis iso osa naisen ja lapsen elämään. Mielummin siis elän sinkkuna ja käyn huvi reissuilla panees naisia jossain  thaimaassa joten tulee halvemmaksi.

Vierailija
30/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iso lapsi itsekin enkä millään tavalla kelvollinen isäksi.

Vierailija
31/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakat ovat epäkelpoja vaimoiksi ja äideiksi.

Vierailija
33/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole aikaa lisääntyä eikä isääntyä, pitää valmistautua ylöstempaukseen

Vierailija
34/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka pitäisi haluta avioliittoon mutta ei pysty mielisairaana avioitumaan, vaikka panetus, lähinnä henkinen on posketon. Siksi on koitettava aseksualisoitua

Vierailija
35/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on monia.

-Ei ole varaa lapsiin koska haluan sijoittaa kaiken ylimääräisen rahan palkasta. Bruttopalkkani 4000e/kk ja sijoituksiin menee joka kuukausi 1500e.

-En halua lapsia tälläiseen yhteiskuntaan. Täällä on kaikki kakkaa ja aina vain huonommaksi menee asiat.

-En halua parisuhdetta koska viihdyn yksin ja elinkustannukset nousisi parisuhteen myötä.

-Lastenhoito ei kiinnosta, lapsi sitoo työelämään ja lapset on toisinaan rasittavia.

-Minun tavoite on sijoittaa mahdollisimman paljon jotta pääsen työelämästä pois 50 vuotiaana. Elän sitten osinkotuotoilla.

Oliko siinä tarpeeksi syitä?

Olen 34 vuotias ja pyrin siis siihen että olen mahdollisimman vähän tekemisissä tämän yhteiskunnan kanssa, haluan olla erakko.

M34

Vierailija
36/36 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyden ongelmat. Jos en kunnolla pysty pitämään huolta itsestäni, niin miten sitten vielä jostain toisesta.