Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: paras keino poistaa pillukarvat

Vierailija
26.08.2026 |

Haluun ylläpitää poslaria, mut pirun vaikeata. Minkä olette todenneet parhaaksi keinoksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laser. 3-4 käsittelyä niin on sileä ja puhdas ainakin vuoden ja uusintaan riittää yksi kerta.

Ihan turhaa olla viimeistään parin viikon jälkeen taas sänkinen ja maksaa uudesta käsittelystä mikä on edessä sokeroinninkin jälkeen. Höyläämällä sänki tulee muutamassa päivässä.

Ai sokerointitulos kestää noin vähän. Mut onko laser ikuinen, jos joskus mummona ei haluiskaa..

Mummona sinusta tulee luonnonposliini, kun hormonitoiminta muuttuu vaihdevuosien jälkeen. Ihan normaali juttu. 

En tiedä enää itkeäkö vaiko nauraa näille karvahulluille jotka ovat niin huolissaan siitä että nolottaako mummona posliinipillu. 

Samat mammat ottavat sitten festareilla kännissä ne kaikkein junteimmat wt-tatuoinnit ympäri vartaloa naama mukaanlukien ja selittävät tohkeissaan miten tulevat kantamaan niitä ylpeinä vielä vanhainkodissa.

Tämä ratkaisee kyllä posliinihäpeänkin kun kurttuinen mamma jonka koko iho on sutattu lähiöräkälän miesten vessan seinän näköiseksi pakottaa kaikki kääntämään katseensa muualle jo kauan ennen kuin se ehtii navan alle.

Vierailija
22/24 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todennut sokeroinnin parhaaksi, kun käy säännöllisesti niin tosi helppoa ja mun vakkaritekijä tekee brassin n. 15min super hyvää jälkeä. Ostin sarjakortin jolla 37€ per kerta ja käyn 5 viikon välein eli ei edes kallis jos n. 380€ vuodessa. Nyt heillä taitaa olla halvin sarjakortti 39€ kerta https://www.silkysokerointi.fi/brasilialainen-sokerointi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi