Naiset: paras keino poistaa pillukarvat
Haluun ylläpitää poslaria, mut pirun vaikeata. Minkä olette todenneet parhaaksi keinoksi?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Laser. 3-4 käsittelyä niin on sileä ja puhdas ainakin vuoden ja uusintaan riittää yksi kerta.
Ihan turhaa olla viimeistään parin viikon jälkeen taas sänkinen ja maksaa uudesta käsittelystä mikä on edessä sokeroinninkin jälkeen. Höyläämällä sänki tulee muutamassa päivässä.
Ai sokerointitulos kestää noin vähän. Mut onko laser ikuinen, jos joskus mummona ei haluiskaa..
Helmivahaus on toiminut itselläni ehdottomasti parhaiten. Hellävaraisempi kuin sokerointi, ja itse prosessi sattuu vähemmän. Olen nyt käynyt brassissa pari vuotta, ja karvat pysyy poissa parikin kuukautta käsittelyn jälkeen.
Poistuu kyllä ovesta kantajineen kun sinut näkee.
Vierailija kirjoitti:
Helmivahaus on toiminut itselläni ehdottomasti parhaiten. Hellävaraisempi kuin sokerointi, ja itse prosessi sattuu vähemmän. Olen nyt käynyt brassissa pari vuotta, ja karvat pysyy poissa parikin kuukautta käsittelyn jälkeen.
Aika heikko karvankasvu sinulla tai sitten tarkoitat karvoilla vasta täysimittaista puskaa.
Karvahan ei välitä siitä nyppiikö sen yksi kerrallaan pinseteillä vai isommissa erissä epilaattorilla tai sokeroimalla.
Kyllä se uusi karva alkaa parin kolmen viikon päästä tulla esiin mutta kärki on pehmeä, hentoinen ja vaalea eikä siitä tule samanlaista karkeaa sänkeä kuin jos karvan vaan leikkaa juuresta höylällä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämäkin kosmetologin heiniä? Väheneekö karvankasvu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä pitää poistaa
No stana miesten takia🤬
Mua kiinnostaisi kokemukset laseroinnista. Oon parisenkymmentä vuotta ollut posliini ja olisin mielellään loppuikäni. Montako kertaa vaatisi, hinta? Onko kivuliasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli tuossa helmivahauksesta: kosmetologilla olen itse käynyt. Ja ehkä vähän liioittelin tuossa aiemmin, eli kyllä sieltä harvakseltaan karvoja kasvaa kolmessa viikossa. Kasvu on kyllä huvennut niin minimiin, ettei toimenpiteeseen mene kuin pari minuuttia. Eikä oo onneksi vielä kantajat pyörtyneet 🤣🤣🤣
Miehen partageeli ja Gillette Mach 3. Ajo joka päivä suihkussa ja terän vaihto usein - ei montaa viikkoa samalla tylsällä terällä.
Vierailija kirjoitti:
On mukavampaa elää huoliteltuna kuin metsän röllipeikkona.
Pakkohan ei toki ole edes hiuksia kammata.
Mä käyn kuuden viikon välein brasilla. Kyllä mä saan olla aina neljä viikkoa ilman karvoja ja sitten parin viikon aikana kasvaa jotain että voi taas käydä. Onhan se suhteellisen hintavaa vuositasolla, kun edellisellä maksoin 30 €, ja tää nykyinen nostaa koko ajan on nyt 41 €. Tosin tiedän että isommissa kaupungeissa se on 60-70€.
Ihan tavallisella höylällä ja saippuaa, jokin moni teräinen. Aina tukossa, kalliit terät. Jotkut miesvieraat ihmetelleet suihkutilassa, että onko mulla sittenkin mies? Useimmat vain naureskelleet tukkoiselle höylälle. N29
"Jotkut miesvieraat ihmetelleet suihkutilassa, että onko mulla sittenkin mies? "
Jos suihkutilassasi vierailee mies höylään jääneisiin karvoihisi tutustumassa niin eikö sinulla silloin ole sellainen?
Ei toi mitään ihmeellistä ole. Joillakin yksinäisillä naisilla on partahöylä kylppärissä. Jotkut ajaa sääriänsä ja jotkut lisäksi...Tukkoinen? Eivät osaa puhdistaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin se karva ei yhtään tajua onko se nypätty irti pinsetillä, epilaattorilla, sokeroinnilla vai jollain (helmi)vahalla. Lopputulos on tämälleen sama.
Karvatupen pitää kasvattaa kokonaan uusi karva ja kestää yleensä ainakin 2-3 viikkoa että uuden karvan pää kasvaa näkyviin mutta se on hentoisempi ja pehmeämpi kuin leikatun karvan terävä ja kova sänki.
Pinsetit ovat ihan ilmainen keino ja kiva esileikki jos on joku avustaja varsinkin niin alhaalta että sinne ei itse taivu nyppimään kuin käärmeihminen.
Laseroinnilla päästään kuumentamaan se ihon sisällä oleva karvatuppi niin että se ei toivu ihan vähään aikaan uutta karvaa kasvattamaan. Muutaman käsittelyn jälkeen vuoteen tai pidempään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mukavampaa elää huoliteltuna kuin metsän röllipeikkona.
Pakkohan ei toki ole edes hiuksia kammata.
Hiukset kampaan kun ne näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laser. 3-4 käsittelyä niin on sileä ja puhdas ainakin vuoden ja uusintaan riittää yksi kerta.
Ihan turhaa olla viimeistään parin viikon jälkeen taas sänkinen ja maksaa uudesta käsittelystä mikä on edessä sokeroinninkin jälkeen. Höyläämällä sänki tulee muutamassa päivässä.
Ai sokerointitulos kestää noin vähän. Mut onko laser ikuinen, jos joskus mummona ei haluiskaa..
Mummona sinusta tulee luonnonposliini, kun hormonitoiminta muuttuu vaihdevuosien jälkeen. Ihan normaali juttu.