Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ei harrasta enää yhyntöjä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei osaa olla hyviä sängyssä. Miksi minä haluaisin toimia miehen runkkausalustana?

Ikävä että koet yhdynnän runkkausalustana olemisena. Mutta sittenkö et ole jos mies runkkaa sinua? 

Vierailija
22/25 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei osaa olla hyviä sängyssä. Miksi minä haluaisin toimia miehen runkkausalustana?

Voin todistaa sinulle ettei tuo ole totta jokaisen miehen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

(poistettu)

M60+

24/25 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan ymmärrettävältä kun esimerkiksi itse olen yrittänyt 12 kuukauden ajan kaikkeni päästäkseni treffeille naisten kanssa enkä ole saanut edes 1 treffejä toteutumaan.

En ole ehtinyt edes ehdottamaan treffejä kun naiset hiljenevät niin nopeasti.

Tästä samasta on jo monia aiempia keskusteluita ja niissä annettu ohjeita miten toimia tilanteessa jos siis haluaa löytää seuraa. Kyseiset keskustelut löytää vaikkapa tällä haulla:

https://www.vauva.fi/haku?keys=%22sosiaalinen%20harraste%22&sort&search…

Lyhyesti: Aloita sosiaalinen harraste jossa on paljon sinua mahdollisesti kiinnostavia ihmisiä mukana. Siis sellainen jossa harrasteen itsensä vuoksi on mahdollista ja suotavaakin keskustella muiden mukana olevien kanssa.

Punttisalilla käyminen ja muut yksin puurtamisen myodot eivät ole sosiaalisia harrasteita.

M60+

Vierailija
25/25 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan ymmärrettävältä kun esimerkiksi itse olen yrittänyt 12 kuukauden ajan kaikkeni päästäkseni treffeille naisten kanssa enkä ole saanut edes 1 treffejä toteutumaan.

En ole ehtinyt edes ehdottamaan treffejä kun naiset hiljenevät niin nopeasti.

Sellaista toimintaa, jossa toistetaan samaa kaavaa yhä uudelleen ja odotetaan eri lopputulosta, kutsutaan usein "hulluuden määritelmäksi" (Albert Einsteinin nimiin laitetun lentävän lauseen mukaan).

Kannattaisiko vaihtaa metodia? Vai kieltäydytkö itsepintaisesti näkemästä oman toimintasi ja huonon lopputuloksen syy-seuraussuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä