Kuolen nauruun :D Aivan käsittämättömiä ihmisiä!!!
Olen kotona lapsen kanssa. Kun on vain 1,5v lapsi, joka syö ja nukkuu hyvin ja on aina terve, jää aikaa kodinhoitoon ja ruoanlaittoon. Kodin haluan pitää siistinä jo siksikin, että kotiäitinä vietän täällä turhankin paljon aikaa.
Käly ja anoppi kuitenkin epäilevät, että olen vain vieraskorea. Eli tavallisena arkena meillä olisi likaista ja sekaista ja ruoaksi laitan vain mikroranskalaisia.
Tämä selvisi minulle, koska miehen veli oli kuullut siskonsa ja äitinsä keskustelun, jossa olivat suunnitelleet, että maanantaina anopin ja apen palatessa kotiin lomalta, pistäytyvät meillä yllättäen matkan varrella. Ja sitten anoppi pääsee näkemään millaista meillä oikeasti on ja kertoo kälyllekin!!!! :D
Mitäs arvelette tytöt, mikä olisi paras tapa järkyttää anoppi ja käly? :D
Kommentit (28)
päälle ja silityslauta ja rauta esille, muutama just silitetty paita roikkumaan huoneen ovesta ja viikatut vaatteet puhdaspyykkikorissa menossa kaappiin ja käyt sitten korjaamassa tuon silityslaudan ja raudan pois heidän paikalla ollessa. Matot rullalla eteisessa kuin oisit just tuomassa niitä ulkoa.
Ihan oma itseni aion olla ja koti ja ruokapöytä saa näyttää siltä kuin tavallisestikin. Sen varmistan, että jotain on kahvin kanssa tarjota, ja etten maanantaina pidä niitä kaikkein hirveimpiä kotiverkkareita.
Ollaan miehen kanssa täällä yhdessä naureskeltu tälle jutulle ja äsken mies vielä soitti veljelleen ja kysyi oliko hän tosissaan vai keksinyt koko jutun vedättääkseen meitä. Veli vannoi, että tosi on ja eipä hän oikein huumorimiehiä olekaan.
Jännä nähdä, soiko se ovikello maanantaina! :D
ap
oikea kotihengetär, ihan tavis pulliainen. Ja juttu on varmaan noussut sellaisesta, että miehesi on puhunut äidilleen, että joutuu himassa tekee paljon kotitöitä kun eukko ei yhden aina nukkuvan 1,5veen kanssa ehdi.
T. selvän asian näkijä
Mies auttaa ihan omasta tahdostaan. Eikä niitä kotihommia miehelle niin hirveästi jääkään, koska olen siis päivät kotona ja mulla on vain yksi lapsi. Eli tietysti sitä mukaan korjaan leikin jäljet ja pöydän syömisen jälkeen, yms.
Ja vaikka mies haluaisikin nurkua jollekin kotitöiden määrää (tai ihan mitä tahansa muuta asiaa) , niin ei varmaan uskoutuisi äidilleen tai siskolleen, koska ei ole heidän kanssa niin kovin läheinen. Ennemminkin työ-tai harrastukavereille valittaisi, eikä se kovin helposti sieltä ajautuisi anopin korviin. :)
Muita teorioita? (tämähän käy jännemmäksi koko ajan...) :D
ap
Vierailija:
oikea kotihengetär, ihan tavis pulliainen. Ja juttu on varmaan noussut sellaisesta, että miehesi on puhunut äidilleen, että joutuu himassa tekee paljon kotitöitä kun eukko ei yhden aina nukkuvan 1,5veen kanssa ehdi.T. selvän asian näkijä
Vierailija:
päälle ja silityslauta ja rauta esille, muutama just silitetty paita roikkumaan huoneen ovesta ja viikatut vaatteet puhdaspyykkikorissa menossa kaappiin ja käyt sitten korjaamassa tuon silityslaudan ja raudan pois heidän paikalla ollessa. Matot rullalla eteisessa kuin oisit just tuomassa niitä ulkoa.
jos ei näitä kaikkia niin toi ikkunanpesujuttu (välineet esille, joko olet juuri pessyt ikkunat tai alkamassa siihen puuhaan) ja sitten se silitysrauta ja -lauta jotka " tätä kamalaa sotkua" anteeksipyydellen keräät siivouskaappiin.
Tämä on niin monella tapaa hervoton juttu, kun ei mulle mitään jännää tai omituista tapahdu koskaan ja ei mun tekemiset yleensä ketään niin paljon kiinnosta, kuin nyt anoppia ja kälyä :)
Ja kiitos sulle, joka mua ihanasti puolustit, vaikka ei mua pienet negat haittaa. Tämähän on av-palsta, joten ne kuuluu asiaan :)
ap
Leivo pullaa, marjapiirakka ja kuivakakku ja tarjoa heille kahvit. Se on ihan riittävästä järkyttämään heidän kuvitelmiaan sinun arjesta.
Vierailija: