Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolen nauruun :D Aivan käsittämättömiä ihmisiä!!!

Vierailija
26.05.2007 |

Olen kotona lapsen kanssa. Kun on vain 1,5v lapsi, joka syö ja nukkuu hyvin ja on aina terve, jää aikaa kodinhoitoon ja ruoanlaittoon. Kodin haluan pitää siistinä jo siksikin, että kotiäitinä vietän täällä turhankin paljon aikaa.

Käly ja anoppi kuitenkin epäilevät, että olen vain vieraskorea. Eli tavallisena arkena meillä olisi likaista ja sekaista ja ruoaksi laitan vain mikroranskalaisia.

Tämä selvisi minulle, koska miehen veli oli kuullut siskonsa ja äitinsä keskustelun, jossa olivat suunnitelleet, että maanantaina anopin ja apen palatessa kotiin lomalta, pistäytyvät meillä yllättäen matkan varrella. Ja sitten anoppi pääsee näkemään millaista meillä oikeasti on ja kertoo kälyllekin!!!! :D

Mitäs arvelette tytöt, mikä olisi paras tapa järkyttää anoppi ja käly? :D

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainkaan anna niille aihetta siihen, että heidän epäilyksensä olisivat olleet tosia! Kata pöytä valmiiksi esim. hienoimmilla astioilla ja kristalleilla ja tee oikein gourmet-ateria, ja sit käyttäydy aivan kuten se olisi teillä normaalia arkitoimintaa.

Vierailija
2/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee näin:

älä käy suihkussa kahteen päivään

pue miehesi t paita väärin päin päällesi

älä tiskaa taikka siivoa mitään!

sitte tarjoa anopille kahvia likaisesta kupista ja vanhan maidon kera :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan: pötyä pöytään. Tee alkuruoka, pääruoka ja jälkiruoka ja vielä jokin tyylikäs pieni makea kahvin seuraksi. Ja olet tosiaan sillä tavalla vähän huoleton, että olipa mukava yllätys, kun tulitte käymään!

Vierailija
4/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyt mitä otatte kahvin kanssa (kai sulla on pakastin täynnä eri vaihtoehtoja) jos olet oikea kotihengetär.

T. jolla koti ok kunnossa aina vaikka on lapsia enemmänkin ja ne ei todellakaan nuku

Vierailija
5/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peset ikkunat, jynssäät jalkalistatkin ja jätät sitten yhden lelun lojumaan johonkin lattialle ja voivottelet, että voi kun tulitte näin yllättäen, meillä kun on niin sotkuista...:-)

Vierailija
6/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vielä vähän paremmin kuin tavallisesti,esim leivot just " sattumalta" ja pöydällä on jo odottamassa edellisetkin leipomukset ja lapset kauniina piirtämässä pöydän ääressä tmv

ja pisteeksi i:n päälle osta halpis seksihepene jutut,esim OIKEIn sksiseksi stringit ja jätä ne sillee roikkumaan pesukoneen reunalta et anopille selviää sun alushousutkin kun noin kiinnostaa :D

Vierailija
7/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla noin kateellinen, negatiivinen? tee valmiiksi kaikkia tosi vaikeita erikoisruokia, joita voit sitten tarjoilla jääkaapista " nyt ei ole mitään erityistä kun tulitte näin yllättäen, mutta tässä olisi jotain pientä kahvin kanssa" . Koko perheelle hienoimmat silitetyt vaatteet päälle.

Vierailija
8/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kiharalle ja korkeat korot :D

Avaan oven niissä kun tulevat pimputtamaan: " Oi, luulin että mies on unohtanut avaimet kotiin" Ja kiskaisen satiiniaamutakin päälle.

Sen jälkeen olisikin hyvä jo tarjota ruokaa.. Minkäslainen menu... Härän sisäfilettä valkosipuliperunoilla ja kasvisgratinilla... jälkkäriksi suklaakohokasta tai käsin tehtyjä konvehteja...

ap

Vierailija
9/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneella. Syystäkin varmaan epäilevät.

Vierailija
10/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mut hei, älä nyt ihan överiksi vedä. pikku pitseissä voit tietty hillua ja pullat ja sämpylät leivottuna ja itse laitettuna jne ...mut mä oon oikeesti aina niin...??

Vierailija
11/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä meidän elämässä olisi mitään mitä muiden tarvitsisi kadehtia ja ihmetellä. :)

12 viestissä aavistan vähän samaa... ;)

Mutta ihan oikeasti: jos on vain yksi lapsi ja mies joka osallistuu myös kotitöihin, niin miten se kamala sotku voisi syntyä? Siis mikä siinä on anopin, kälyn tai vaikkapa nro 12 mielestä niin omituista, että sitä pitäisi epäillä oikein huijaukseksi?

ap

Vierailija
12/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta itsekään miltään laatutavaralta.

Vierailija
13/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten niitä hädissäs rupeet touhuumaan pois, kun tulevat.

Vierailija
14/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten niitä hädissäs rupeet touhuumaan pois, kun tulevat.

Vierailija
15/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet erikoisherkkuja jo valmiiksi ja sitten vähän nolona otat esiin, " kun en nyt osannu varautua vieraisiin niin on vaan tälläsiä" ja muista myös

" anteeksi, kun meillä nyt on vähän sekaista" vaikka lattialta voisi jopa syödä ja wc. n pöntöstö heijastuu oma kuva .

Vierailija
16/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä sitten kertomassa miten kävi.

Ja muista nyt sitten, että laitat normaaliakin siistimmäksi kodin yms.

Vierailija
17/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota mä just tarkotan...... mulla on kans yks lapsi, ok uhmaikänen ja ehtii joka paikkaan ja tuhoaa toisinaan paikkoja, mut mun mies auttaa kotitöissä, mä käyn kuntoilemassa, leivon, laitan ruokaa, näytän ok, koti siisti jne jne ei se musta ole outoo?? Tiedän ihmisii joilla on 5 lasta ja koti silti siisti.

t13

Vierailija
18/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vedät kauheet päiväkännit. Avaat humalassa oven anopillesi ja yrjööt sen kengille.

Vierailija
19/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään kenellä ei olisi suht siistiä vaikka lapsia on enemmän ja miehet ei auta jne.

Mikä ajaa anoppia ja kälyä tälläiseen käytökseen?

Ok, kuullostavat idiooteilta, mutta jotain häikkää tässä on nyt sunkin puolelta...

Vierailija
20/28 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän kanssa yleensä puheenaiheet aika small talk- osastoa, kun en tunne heitä mitenkään läheiseksi.

Mies pitää kyläilyjen välillä yhteyttä heihin, kertoo lapsen kuulumiset yms. Muistaisin kyllä varmaan jos kodinhoidosta tai muusta olisi joskus ollut jotain puhetta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi