Jotakin Villeroy&Boch -sarjaa keräävät:
Kuinka paljon maksaa keräämäsi sarjan tavallinen ruokalautanen?
Kommentit (11)
ostin sillä muistaakseni 10 soppalautasta, 10 ruokalautasta ja 10 alkuruokalaustasta.
ostan kerralla esim. 200 eurolla puuttuvia astioita. Sen muistan, että kuuden hengen kahviastiasto maksoi n. 240 euroa.
Ei sillä kai vielä ihan lippuja saa?
240 euroa ja siihen vielä tarjoiluastiat päälle niin kyllä tuolla rahalla lennon saa ostettua. Tosin ihania ja laadukkaita astioita ei voita mikään.
Luxemburg ei ole mielestäni kuitenkaan se kaunein V & B:n sarja. Täytyykin käydä kys. nettisivuilla katsomassa muita sarjoja. Voihan kahviastiasto olla eri sarjaa kuin ruokalautaset vai voiko?
T. se vastaaja, joka aikoi jättää ruokalautaset ostamatta ja lähteä Pariisiin :-)
En missään tapauksessa aio myydä kahviastiastoani. Suunnittelin vain etten ostaisi enää niitä ruokalautasia. Ei kai nyt ihania astioita voi myydä?
t. se sama
Osta sieltä Pariisista sitten niitä lautasia, ovat siellä halvempia ;)
Kyllä mun mielestä voi olla eri sarjaa, mutta ehkä ei kuviollista se toinen?
sen valmistus ei tule loppumaan ja se on silmilleni sopivan neutraali.
Mun mielestäni parhaat kattaukset ovat yhdistelmiä :) Itse olen pohtinut, mikä sarja istuisi juuri tuon Luxembourgin kanssa. Siinä on nimittäin yksi puoli, mistä en niin pidä: pienet ruokalautaset!
että se siitä arvostuksesta, kuka ostaisi Arabian astioita, jos valmistettu jossain yhtä pitkällä?
Aureus sarjaa päätin ostaa
Se on todella kaunis, eikä sitä myydä paljonkaan Suomessa
Piti tilata Saksasta asti
Tosin ostin kerralla koko satsin, siis 6matalaa, 6 syvää, ja 6 leipälautasta
Hintaa tuli noin 800 ¿
Pentikin astioita kun V&B:ltä ei ollut mieluista....
sitä sinivalkoista vanha Luxemburg -sarjaa. Nyt on kahviastiasto koossa (ei tosin kahvikannua) ja juuri mietin pitäisikö jatkaa keräystä ja hankkia myös ruokalautaset. Itse asiassa en niin hirveästi tykkää tuosta astiastosta ja ruokalautaset ovat varmasti niin kalliita, että niiden hinnalla ostan parit alelentoliput kaupunkilomalle, joten voi olla, että ne jää hankkimatta.
Mitä sarjaa sinä ap keräät? Tykkään hirveästi astioista ja yritän vieroittaa itseäni niistä.