Mitä ihmettä lahjaksi 8-vuotiaalle?
Siinäpä se lyhykäisyydessään. Sekä tyttö että poika on kyseessä (eri perheistä).
Kommentit (13)
tykkää kauheasti näistä geomag-magneetti rakentelujutskista. Niitä saa myös tytöille sopivissa pastellinsävyisissä väreissä :)
No, pojasta en tiedä kun ei ole, mutta kirjakaupoissa kyllä tietää mikä on in.
ja tytölle tanssimatto tai karaoke -cd-levy.
noi einstein koelabrat on muuten tosi kivoja myös :) ja tyttö vois tykätä myös ihan jostain vähän aidommasta korusta
En ikinä ostais bratzia. Ne tehdään ihan ala-arvoisissa olosuhteissa ja saa pikkutytöt luulemaan, että tolta niiden pitää näyttää! Eli huoralta!
mulla tuli mieleen erityisesti tytölle kun musta on niin kiva kun tollasiakin tulee tyttövärisinä!!
kauhukartano -sarjaa. Kysy, onko jo?
Myös molemmille voi käydä ne pyöreät maapallon malliset palapelit, aikas vaikeita, mutta palat on numeroitu takaa.
Risto Räppääjät on luettu kuulemma moninaisia kertoja. Mutta noi magneettijutut vois olla ihan jees. Oisko vielä hyviä ehdotuksia?
AP
Ella-kirjat käyvät myös pojille loistavasti!
mä en tajua, miksi tytöille tyrkytetään kaikkia pastellisävyisiä versioita, mikäs vika tavallisissa väreissä on? Toisekseen mun mielestä ne koelabrat käy kyllä mainiosti tytöillekin, mutta olis karmaisevaa, jos joku toisi jotain hajuvesiä tai bratzeja... Huh.
Molemmille:
Goosebumps sarjan kirja (kirjoittaja on R. L. Stine)
Monen palan palapeli
Hama helmiä
Joku cd tai dvd
Joku lautapeli
Tytölle:
Neiti Etsivä kirja
Babysitter' s club sarjan kirja
Twist naru ja hyppynaru
Joku koruaskartelu paketti
My little pony
Pojalle:
Prätkähiiriä
Turtles ukkoja
Joku tietokirja sellaisesta aiheesta, mikä kiinnostaa lasta (esim. dinoista, ötököistä ym.).
Perhoshaavi ja esim. mikroskooppi
Myös legot käy kummallekin vielä tuossa iässä. Tytön vanhemmilta voi kysyä käykö Bratz-tavarat edelleen, mutta mites olisi pieni hajuvesipullo ja lukollinen päiväkirja tai vaikka Neiti Etsivä-kirja tai vastaava? Tytöt voi tykätä jo omasta purkkikukastakin tuossa iässä.