Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli käräyttää yksi pettävä mies, mutta en uskalla

Vierailija
26.05.2007 |

Sapettaa tuommoiset.

On pitänyt toista naista jo ainakin pari vuotta (sama nainen koko ajan), varmaan kauemminkin. Vaimo ei luonnollisestikaan tiedä mitään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluaisin tietää jos meillä valheessa elettäisiin!

Vierailija
2/12 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen miehen ja sen " toisen naisen" enkä halua, että he tietäisivät, että minä olen kertonut. Siksi olen ollutkin hiljaa jo kauan.

Miehellä on lapsia. Siksikään en ole kertonut kun olen ajatellut, että kai on silti parempi, että heillä pysyy perhe kasassa, vaikka isällä onkin toinen nainen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin lopulta naiselle.

Vierailija
4/12 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tunnen miehen ja sen " toisen naisen" enkä halua, että he tietäisivät, että minä olen kertonut. Siksi olen ollutkin hiljaa jo kauan.

Miehellä on lapsia. Siksikään en ole kertonut kun olen ajatellut, että kai on silti parempi, että heillä pysyy perhe kasassa, vaikka isällä onkin toinen nainen.

ap

Vierailija
5/12 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin rokkifestareilla ja mies oli eka perjantaina toisen naisen kanssa(siis ihan avoimesti!) ja sit lauantaina tämän avovaimomsa kanssa. kerroin avokille siitä, ja hän oli aivan raivona. no, edelleenkin mies heilastelee tätä samaista neitiä jonka kanssa oli silloin ekana päivänä ja siis myös edelleen avovaimonsa kanssa. ja tästä on aikaa yli 5 vuotta.. eli ilmeisesti oli aivan sama että kerroin. paitsi että tämä mies on mulle ikuisesti suuttunut eikä tuttukaan (kehtaa?) pidä enään yhteyttä. että näinkin

Vierailija
6/12 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua täällä selittää tarkemmin, koska en halua tulla tunnistetuksi.

Lapset ovat n. 10-12 v ja nuorin n. 4 v.

ap

Vierailija
7/12 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma pyörii vaan sun ympärillä? Meitä on 5 miljoonaa..

Ja mistä tiedät ettei emäntä tiedä?

Ja miksi asia edes sulle kuuluu kuka panee ketä?

Jos mun mies panis jotain toista niin en kyllä arvostaisi tollasta selän takana puhujaa, pitäisi olla pokkaa sanoa mitä mies puuhaa. Ethän sinä ole se sängyssä vehtaaja.

Eli joko kerrot sen emännälle tai pidät turpasi kiinni toisten asioista, onnistuuko?

Vierailija
8/12 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen itsekin tullut petetyksi.

Voi olla, että joku muukin tietää, mutta todennäköisesti ei niin varmasti kuin minä.

Jos vaimo tietäisi niin miksi katselisi tuollaista läpi sormien?

ap

Vierailija
9/12 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut vapaasta suhteesta?

Tai sitten nainen ei vaan jätä sitä vaikka toinen käy vieraissä -noita naisia riittää joita " voi" hakata ja pettää.. Toinen lupaa aina parantaa tapansa ja vannoo rakkauttaan..

Ehkä juuri sun oma kokemus petettynä saa sut reagoimaan voimakkaasti.

Jos kerrot niin kerro niinkuin nainen toiselle! Etkä jätä mitään epämäärästä viestiä. Vaikka sua ei siitä kiinni saataisikaan, ja loppujen lopuksi -mitä vitun väliä- jos sua kerran häiritsee niin kerrot. Koska ethän sää tavallaan niille kahdelle tässä ole asialla, vaan sille emännälle joka mahdollisesti ei tiedä mitään. Ilmoittamisen ei tartte tarkottaa sitä että lällällää mää tiedän et sun ukko panee Jonnaa vaan ihan aikuismaista että kerrot epäileväsi sen pettävän sua tai jos tiedät varmasti.

Jos mies ei ole itse sanonut asiasta ja käryää, niin teet silloin vaan palveluksen emännälle kertomalla asiasta ja paljastat miehen epärehellisyyden. Eikä silloin haittaa paskaakaan tietääkö ne että kerroit tai et. -Muutenkin se emäntä saattaa sanoa nimesi että sanoit kertoneesi asiasta.

Eli kerro jos kerrot, mutta tee se tosiaan päin naamaa.

Vierailija
10/12 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas taakkahan tuo on kantaa..

Vierailija
11/12 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oo tehnyt mitään väärää - Ihan sama kuka arvostaa ja ketä - Jääpä vaan yks paska taas kii

Vierailija
12/12 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa niin kerrot, jos ei halua tietää niin et kerro. That' s shit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän